Μπορεί σε μεγάλα και μικρά ξενοδοχεία να βρίσκει κανείς διάφορα προϊόντα περιποίησης όπως σαμπουάν, σαπούνια και λοσιόν αλλά ένα προϊόν δεν υπάρχει σίγουρα και αυτό είναι η οδοντόκρεμα.
Το Slate.com, λοιπόν, αποφάσισε να κάνει μια έρευνα επί του θέματος και απευθύνθηκε σε στελέχη 18 μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων παίρνοντας σχεδόν την ίδια απάντηση.
Σύμφωνα λοιπόν με αυτούς, οι ανέσεις που παρέχει το κάθε ξενοδοχείο βασίζονται πάντοτε στα αποτελέσματα ερευνών για τη ζήτηση που υπάρχει από τους καταναλωτές. Με απλά λόγια, στα ξενοδοχεία δεν διατίθεται οδοντόκρεμα γιατί δεν υπάρχει ζήτηση.
Μια συγκεκριμένη αλυσίδα μάλιστα ξενοδοχείων ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλέον οδοντόκρεμα, αλλά εφόσον αυτό ζητήθηκε από αρκετούς πελάτες της.
Η συνήθης τακτική των ξενοδοχείων είναι αφενός να εξετάζουν τα αιτήματα των πελατών τους, αφετέρου να κάνουν ό,τι και οι ανταγωνιστές τους. Όταν κάποιο ανταγωνιστικό ξενοδοχείο δεν προσφέρει οδοντόκρεμα, γιατί να το κάνει κάποιος στο δικό του;
Επιπλέον, η οδοντόκρεμα δεν ανήκει στα προϊόντα με βάση τα οποία αξιολογείται η ποιότητα ενός ξενοδοχείου. Έτσι εφόσον δεν αποτελεί προτεραιότητα για τους αξιολογητές, οι υπεύθυνοι δεν μπαίνουν σε αυτό το επιπλέον έξοδο.