Με τσεκ ιν μέσω κινητού και με τηλεόραση, φωτισμό και θερμοκρασία στα μέτρα του επισκέπτη καθώς και με σνακ της προτίμησής τους, φαντάζονται οι ταξιδιώτες τα ξενοδοχεία του μέλλοντος.
Σε έρευνα που διενήργησε η ένωση ψηφιακών τεχνολογιών Bitkom σε δείγμα 1.012 καταναλωτών, 7 στους 10 προσδοκούν από το ξενοδοχείο να γνωρίζει πότε βρίσκονται στο δωμάτιο και πότε όχι, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες ενοχλήσεις.
Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών από τα ξενοδοχεία του μέλλοντος είναι υψηλές και οι ευκαιρίες που έχουν τα ξενοδοχεία στην προσέλκυση νέων πελατών αυξάνονται μέσω των τεχνολογικών καινοτομιών που μπορούν να εισάγουν. Ιδιαίτερα στα νεανικά κοινά πολλές υπηρεσίες, οι οποίες ήδη προσφέρονται σήμερα μέσω της τεχνολογίας, μπορεί να αποτελέσουν αποφασιστικό ρόλο στην πραγματοποίηση κράτησης.
Τα κάστρα που θα σας κάνουν ήρωες παραμυθιού
Υπάρχει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για νέες υπηρεσίες που θα είναι δυνατό να παρέχονται στο μέλλον. Για παράδειγμα, 8 στους 10 ερωτηθέντες είπαν ότι επιθυμούν να χρησιμοποιούν μια υπηρεσία που αυτόματα θα καλεί ταξί για μεταφορά στο αεροδρόμιο σε δεύτερο χρόνο, όταν η πτήση έχει καθυστέρηση.
Η εικονική πραγματικότητα παίζει σημαντικό ρόλο, με το 54% να αναφέρει ότι θα έκανε ένα εικονικό ταξίδι ακόμα και σε φανταστικό προορισμό από τον καναπέ του. Στις ηλικίες 16-29 το ποσοστό αυτό ανεβαίνει το 67%. Το 48% του γενικού δείγματος δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να παρακολουθεί βίντεο 360 μοιρών από προορισμούς φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.
Πηγή: protothema.gr