Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
10.4 C
Athens
HomeTravel NewsTravelDailyNews: Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά και οι ανάγκες της νέας φυλής...

TravelDailyNews: Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά και οι ανάγκες της νέας φυλής των ταξιδιωτών και των επισκεπτών του ξενοδοχείου, των Millennials;

Ο Bill Lally: Οι Millennials επηρεάζουν τη φιλοξενία τόσο στις διακοπές τους όσο και στα επαγγελματικά ταξίδια και ένα συνδυασμό που δημιούργησαν το “bleisure.” Για διακοπές, αυτοί οι νέοι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες με λιγότερη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, προτιμώντας να χρησιμοποιούν κινητές εφαρμογές και κοινωνικά μέσα για κράτηση και την απόκτηση πληροφοριών.

Μια μελέτη της  MyTravelResearch  δείχνει ότι “το 60 τοις εκατό των χιλιετηρίδων επιχειρηματιών ταξιδεύουν με ευχαρίστηση να πληρώσουν για υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που βελτιώνουν την ομαλή διεξαγωγή τους – ειδικά αν υποστηρίζουν την όρεξή τους για την τεχνολογία”.

- Advertisement -

Η τεχνολογία γίνεται μια αναμενόμενη ανέγερση για όλα τα είδη ξενοδοχείων, όπου οι ταξιδιώτες έχουν υψηλότερα πρότυπα για τα ξενοδοχεία από ό, τι το σπίτι τους, σύμφωνα με  έρευνα  του Πανεπιστημίου του Delaware.

Ταξίδεψε στο Λονδίνο στα βήματα του Harry Potter

Ορισμένες βασικές τεχνολογίες εκκίνησης που απευθύνονται σε νέους ταξιδιώτες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν βελτιωμένες υπηρεσίες Wi-Fi και κινητά κλειδιά, επεκτείνοντας την αυτοματοποίηση και την ψυχαγωγία μέσα στο δωμάτιο. Πολλοί επισκέπτες αναμένουν να μπορούν να μεταδώσουν ή να μεταδώσουν περιεχόμενο από τους δικούς τους λογαριασμούς ή συσκευές στο δωμάτιο, μια νέα εμπειρία που προστίθεται ταχέως στα ξενοδοχεία.

TDN: Τι είδους τεχνολογίες πρέπει να υιοθετήσουν τα ξενοδοχεία για να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκέπτη και ποια μέτρα πρέπει να ακολουθήσουν;

BL: Καθώς τα ξενοδοχεία υιοθετούν τεχνολογία που ταιριάζει στις προσδοκίες των νέων για τους ταξιδιώτες, το πρώτο μέρος της διαδικασίας αξιολογεί τις εμπειρίες που ταιριάζουν στο εμπορικό σήμα τους και ποιες επιχειρησιακές προκλήσεις μπορούν να επιλυθούν με την τεχνολογία.

Η προσθήκη αυτοματισμού στα δωμάτια, για παράδειγμα, μπορεί να συμβάλει τόσο στην εμπειρία του επισκέπτη όσο και στην επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα του ξενοδοχείου – αυτό το είδος συστήματος μπορεί επίσης να συνδυαστεί με άλλες τεχνολογίες, όπως υπηρεσίες θυρωρού και διαχείριση ενέργειας, για να προσφέρει επιπλέον πλεονεκτήματα.

Τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να προσθέσουν τεχνολογία στο ξενοδοχείο τους πρέπει πρώτα να συνδεθούν με έναν ολοκληρωτή στο χώρο και να ξεκινήσουν μια συζήτηση για τις ανάγκες τους, τα στοιχεία της λίστας ευχών και τα προβλήματα που θα μπορούσαν να λυθούν.

Η διαδικασία ξεκινάει συνήθως με μια σύνοδο με τον ολοκληρωτή που μιλάει για τις εμπειρίες που θέλετε να προσθέσετε και ποια επιχειρησιακά προβλήματα ή προκλήσεις έχετε που θα μπορούσαν να λυθούν με την τεχνολογία.

Είναι επίσης σημαντικό να συζητάτε όχι μόνο τα στοιχεία που προβλέπετε να τοποθετηθούν στο πλαίσιο του προϋπολογισμού τώρα, αλλά τα στοιχεία που θέλετε να προσθέσετε στην εμπειρία φιλοξενουμένων κάτω από το δρόμο – αυτό επιτρέπει στην ομάδα τους να σχεδιάσουν ένα σύστημα για μελλοντικές προσθήκες και μπορούν να επηρεάσουν το σχεδιασμό επεξεργασίας, διαδικασία.

Από εκεί, η ομάδα θα προχωρήσει με ένα σχέδιο για την εμπειρία και θα πρέπει επίσης να παρέχει ένα σχέδιο και χρονοδιάγραμμα για τη συνεργασία με άλλες εμπορικές ομάδες που εμπλέκονται στην ανακαίνιση ή την τεχνολογική προσθήκη, καθώς και την ολοκλήρωση του έργου. Οι ολοκληρωτές παρέχουν συχνά συμβόλαια συντήρησης για να βοηθήσουν ώστε το σύστημα να λειτουργεί ομαλά και να ενημερώνεται όταν εγκατασταθεί, γεγονός που αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την προστασία της επένδυσης του έργου.

TDN: Πώς θα περιγράφατε το “Smart Hotel” του μέλλοντος;

BL: Το έξυπνο ξενοδοχείο του μέλλοντος μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την επωνυμία του ξενοδοχείου και τον τρόπο με τον οποίο προσθέτει τεχνολογία για να βελτιώσει την εμπειρία του επισκέπτη. Ορισμένα ξενοδοχεία διαθέτουν συστήματα που είναι εντελώς κρυμμένα από τον επισκέπτη, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και τη συμβολή στη βιωσιμότητα. Άλλα ξενοδοχεία ενσωματώνουν την τεχνολογία σε μια διαδραστική εμπειρία guest, με πλήκτρα για κινητά, ψυχαγωγία στο δωμάτιο και έλεγχο φωτισμού, ακόμη και έλεγχο χώρου και πρόσβαση σε πληροφορίες μέσω φωνητικού ελέγχου. Επίσης, τόσο η τεχνολογία επισκεπτών όσο και η τεχνολογία διαχείρισης μπορούν να παρασχεθούν σε ένα συνδυασμένο σύστημα για πρόσθετο όφελος και απόδοση επένδυσης.

Η αυτοματοποίηση στα δωμάτια μπορεί να συνδυαστεί με άλλες ξενοδοχειακές υπηρεσίες για μια ομαλή και συναρπαστική εμπειρία. Για παράδειγμα, όταν ένας επισκέπτης χρησιμοποιεί το κινητό κλειδί για να εισέλθει στο δωμάτιο, μπορεί να ενεργοποιήσει μια “σκηνή” αυτοματισμού που ενεργοποιεί τα φώτα στο δωμάτιο, την τηλεόραση σε ένα μήνυμα καλωσορίσματος και ρυθμίζει τον θερμοστάτη.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει από έναν βοηθό φωνής για περισσότερες πετσέτες να αποσταλούν στην αίθουσα ή σε ποια ώρα ανοίγει ένα τοπικό εστιατόριο. Αυτό μπορεί να προσφέρει άνεση και άνεση στον επισκέπτη και είναι χρήσιμο και για τη διοίκηση του ξενοδοχείου. Με έξυπνες συσκευές, το ξενοδοχείο μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα ταμπλό για να δει ποια δωμάτια είναι κατειλημμένα για παράδειγμα, να μεταβιβάσει κατάλληλα την υπηρεσία καθαριότητας ή το προσωπικό για να ανακτήσει δίσκους υπηρεσίας δωματίου.

Ορισμένες από αυτές τις εμπειρίες μπορούν ήδη να βρεθούν σε ξενοδοχεία όπως το Kimpton Seafire στο Grand Cayman,1 Hotel Brooklyn Bridge και Central Park στη Νέα Υόρκη, και το Four Seasons στο Σικάγο .

TDN: Σε ποιο βαθμό η αυτοματοποίηση μπορεί να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα στη φιλοξενία και να επηρεάσει τις θέσεις εργασίας;

BL: Η αλληλεπίδραση μεταξύ φιλοξενουμένων και προσωπικού παραμένει αναπόσπαστο μέρος πολλών εμπειριών του ξενοδοχείου, ενώ η αυτοματοποίηση, η διαχείριση της ενέργειας και η τεχνολογία ψυχαγωγίας συμβάλλουν στην εμπειρία χωρίς να το αλλάξουν.

Η αυτοματοποίηση στα δωμάτια και σε όλη την ξενοδοχειακή ιδιοκτησία μπορεί να συμβάλει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, του χρόνου διαχείρισης του κτιρίου και να καταστήσει πιο αποτελεσματικές άλλες διαδικασίες. Για παράδειγμα, η αυτοματοποίηση που ελέγχει όλες τις συσκευές και τα φώτα στα δωμάτια μπορεί να βοηθήσει τις νοικοκυρές, εξαλείφοντας το χρόνο που αφιερώνουν το κλείσιμο των διαφορετικών φωτιστικών κατά την προετοιμασία για την επόμενη διαμονή του επισκέπτη.

24 εκπληκτικές πλωτές πόλεις του κόσμου

Αυτό μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αυτοματοποιώντας την απενεργοποίηση των θερμοστάτων και των φώτων με βάση την πληρότητα των επισκεπτών και παρέχοντας δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εξυπηρέτηση του εξοπλισμού σε όλο το ξενοδοχείο.

Αυτές οι τεχνολογίες συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα της αντιπροσωπείας της ομάδας αλλά δεν αντικαθιστούν την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες. Η δημιουργία ενός βοηθού φωνής στο δωμάτιο μπορεί να μειώσει τις κλήσεις για υπηρεσία δωματίου και πετσέτες και να επιτρέψει σε άλλες περιοχές να έχουν αυξημένη ή πιο εξατομικευμένη αλληλεπίδραση επισκεπτών.

Ο Bill Lally είναι ο πρόεδρος της επιχείρησης ενοποίησης φιλοξενίας Mode: Green.

πηγή: traveldailynews.com

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,124LikesLike
88,932 FollowersFollow
181,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ