Μπορεί κατά τη διάρκεια μιας πτήσης άμεση και συχνότερη επαφή να έχουμε με τις αεροσυνοδούς καθώς οι πιλότοι είναι περισσότερο “απομονωμένοι” αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι και απρόσωποι. Εδώ θα δείτε 10 πράγματα που εύχονται οι επιβάτες να τα ήξεραν και ευχαρίστως θα μοιράζονταν μαζί σας. Οι αποκαλύψεις τους, ρίχνουν… φως στο πιλοτήριο!
Στο travelstyle.gr θα βρείτε επίσης 5 tips για αεροπλάνα που ξέρουν πιλότοι, αεροσυνοδοί και… ο Τάσος Δούσης!
1. Ο πιλότος, απεχθάνεται το ίδιο με εσένα τις ακυρώσεις πτήσεων! Ως επιβάτες, μία από τις πιο επιβαρυντικές καταστάσεις είναι μια μεγάλη καθυστέρηση που ακολουθείται από την τελική ακύρωση. Οι πιλότοι τονίζουν πως και για το πλήρωμα είναι εξίσου επιβαρυντική μια ακύρωση πτήσης γιατί και οι ίδιοι βγαίνουν από το πρόγραμμα τους.
2. Συμβουλεύουν να μην κλείνουμε πτήση τελευταίας στιγμής αν θέλουμε να είμαστε κάπου σε συγκεκριμένο χρόνο και τόπο για δουλειά ή άλλου είδους υποχρέωση. “Οι επιβάτες, έχουν την τάση όταν κλείνουν ένα ταξίδι να προγραμματίζουν να βρίσκονται εκεί που πρέπει το τελευταίο λεπτό. Αν όμως έχει καθυστέρηση ή ακυρωθεί η πτήση, τα πλάνα τους χαλάνε”, μας λένε. Και τότε παίρνουν έξαλλοι τηλέφωνο τις αεροπορικές εταιρείες!
3. Υπάρχει επίσημος ορισμός του ”on time” και δεν είναι αυτό που νομίζεις! Το ”on time” στην αναχώρηση εννοεί την προγραμματισμένη ώρα μέχρι και 14′ αργότερα. Αντίθετα το ”on time” στην άφιξη είναι συν – πλην 14 λεπτά.
4.Οι αναταράξεις μπορεί να προκύψουν από το πουθενά. Οι πιλότοι μπορούν να αποφύγουν τις προβλεπόμενες αναταράξεις. Η ατμόσφαιρα όμως είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη και απρόβλεπτη γι αυτό και οι αναταράξεις προκαλούνται σχεδόν ακαριαία. Γι αυτό είναι καλό όταν καθόμαστε να φοράμε ζώνη ασφαλείας.
5.Παρόλο αυτό, υπάρχει τρόπος να αποφύγετε τις αναταράξεις! Το μυστικό; Να πάρετε νωρίς το πρωί πτήση που ο αέρας είναι ομαλότερος.
6.Ο χρόνος της διάρκειας της πτήσης στην πραγματικότητα είναι κατά προσέγγιση. Ο χρόνος που θα δείτε κάνοντας την κράτηση στηρίζεται στα δεδομένα ιστορικού. Κανονικά η διάρκεια μιας πτήσης εξαρτάται.
7.Ο αυτόματος πιλότος δεν είναι λύση για κάθε περίσταση και πιλότοι, είναι άνθρωποι και όχι μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας. Οι επιβάτες έχουν μια υπερβολική αντίληψη του τι κάνει πιλοτήριο αυτοματισμού στην πραγματικότητα.
8.Οι πιλότοι θα ήθελαν να ξέρουμε και να καταλάβουμε…”πόση εμπειρία, εκπαίδευση, κατάρτιση και απαιτήσεις χρειάζονται πριν τους επιτραπεί να πετάξουν τα αεροπλάνα“
9.Μια ακύρωση μπορεί να σώσει τη ζωή σας! Οι πιλότοι χρησιμοποιούν την εμπειρία και την ορθή τους κρίση πριν αποφασίσουν την ακύρωση μιας πτήσης. Ποτέ δεν γίνεται απλά και εύκολα, αλλά με βάση αποκλειστικά την ασφάλεια των επιβατών.
10. Αν απλώς κοιτούσατε γύρω σας, αυτό θα μπορούσε σε ανάγκη να σώσει τη ζωή σας…και εξηγούν, “Οι επιβάτες πρέπει να ξέρουν που βρίσκεται η κοντινότερη έξοδος κινδύνου”. Και συνεχίζουν, “Τα περισσότερα ατυχήματα είναι βιώσιμα αν καταφέρουμε να βγούμε από το αεροσκάφος”.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: