Το Άμστερνταμ ξεκίνησε μια ακόμη εκστρατεία για να κρατήσει μακριά τους θορυβώδεις τουρίστες και αναμένει αυτό να λειτουργήσει καλύτερα…
Το Άμστερνταμ, η πόλη με τις τουλίπες, τους ποδηλάτες και τη ζωντάνια… επιδιώκει οι επισκέπτες να μείνουν μακριά. Η ολλανδική πρωτεύουσα μόλις ανακοίνωσε ένα ακόμη τέχνασμα για να προσπαθήσει να αποτρέψει κακότροπους τουρίστες από το να επισκεφθούν την πόλη, τώρα που οι προηγούμενες καμπάνιες φαίνεται να μην έχουν λειτουργήσει όσο θα περίμεναν οι Αρχές.
Αρχικά να κάνουμε μια ανακεφαλαίωση του τρόπου με τον οποίο η πόλη προσπάθησε να περιορίσει τους τουρίστες που συμπεριφέρονται ανάρμοστα. Μετά την αποτυχία της πρότασης για απαγόρευση των τουριστών από τα καφέ κάνναβης , το Άμστερνταμ εφάρμοσε μια πλήρη απαγόρευση της κάνναβης στην περιοχή Red Light District στις αρχές του περασμένου έτους. Στη συνέχεια ήρθε η εκστρατεία μάρκετινγκ «μείνετε μακριά» που στόχευε σε νέους ηλικίας 18 έως 35 ετών που κατευθύνονταν στο «Φράγμα για πάρτι». Και τον Δεκέμβριο, ανακοινώθηκε η καμπάνια «ανανεώστε την άποψή σας» , η οποία ήταν μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να δουν (και να συμπεριφέρονται) στην πόλη όπως θα έκαναν οι ντόπιοι.
Και τώρα; Είναι η σειρά του διαδικτυακού κουίζ. Η πόλη έχει ξεκινήσει μια ολοκαίνουργια διαδραστική καμπάνια που θέτει σε υποψήφιους επισκέπτες ερωτήσεις όπως «Ποια διάσημα ολλανδικά προϊόντα θα θέλατε να δοκιμάσετε; Κοκαΐνη;» να προσπαθήσουν να τους αποτρέψουν. Το κουίζ θα απευθύνεται σε όσους αναζητούν πράγματα όπως « Amsterdam coffeeshops » και «Amsterdam stag do» (stag do εννοείται μια κοινωνική / βραδινή έξοδος στην οποία συμμετείχαν μόνο άνδρες). Όποιος απαντά στις ερωτήσεις – οι οποίες είναι διαθέσιμες στο Διαδίκτυο – και δείχνει ενδιαφέρον για οτιδήποτε σχετικό, θα βγαίνει ένα μήνυμα που λέει «Αυτό θα είναι ταλαιπωρία. Ειναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ.’
Δεν χρειάζεται να πούμε ότι πρόκειται για μια αρκετά ασυνήθιστη καμπάνια, αλλά ποια είναι η σκέψη πίσω από αυτήν; Ο αντιδήμαρχος του Άμστερνταμ Sofyan Mbarki είπε σε μια συνεδρίαση του συμβουλίου «Κάνουμε τα πράγματα κάπως διαφορετικά. Οι μελλοντικοί τουρίστες που θα αναζητήσουν στο Google για «Άμστερνταμ coffee shop», «Άμστερνταμ red light district» και «Άμστερνταμ stag do» θα έρθουν σε αυτό το κουίζ μέσω του Google Ads.
«Ο ιστότοπος πρέπει να απομυθοποιήσει τα παραπάνω για τους τουρίστες που ενδιαφέρονται μόνο για πάρτυ στο Άμστερνταμ», συνέχισε.
Η απομυθοποίηση των συγκεντρώσεων αυτών ακούγεται ευκολότερη να ειπωθεί παρά να γίνει, και ο ειδικός στον τουρισμό, Vincent van Dijk, είπε ότι πιθανότατα θα είναι αναποτελεσματικό, εκτός εάν υπάρχουν συνοδευτικά πρόστιμα. Και ενώ τουλάχιστον 165.000 ευρώ έχουν βοηθήσει στη χρηματοδότηση του κουίζ, η πόλη εξακολουθεί να έχει ανάγκη από επισκέπτες λόγω των εσόδων από τουριστικούς φόρους που φέρνουν.
Πολλές πόλεις λαμβάνουν μέτρα για τη διαχείριση του αριθμού των επισκεπτών, αλλά οι μέθοδοί τους είναι λίγο πιο ορθόδοξες από αυτές του Άμστερνταμ. Η Σεβίλλη εισήγαγε πρόσφατα ένα τέλος εισόδου στην Plaza de España , όπως και η Κωνσταντινούπολη με την Αγία Σοφία . Αλλά υπάρχουν πολλά περισσότερα από πολλές πόλεις που θέλουν να αποφύγουν τους ανεπιθύμητους τουρίστες.
Δείτε επίσης
- Άμστερνταμ: 22 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν το επισκεφτείτε για πρώτη φορά
- Το Άμστερνταμ του Τάσου Δούση: 12+1 αξιοθέατα για όσους πάνε πρώτη φορά
- Άμστερνταμ: 10 λόγοι που αποδεικνύουν ότι η άνοιξη είναι η εποχή του!
- Άμστερνταμ: Η «σνομπ» γειτονιά της ολλανδικής πρωτεύουσας που αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό…