Το κουβέρ δεν χρεώνεται και πρέπει να υπάρχει επισήμανση στον κατάλογο για τα «κατεψυγμένα» και ««προτηγανισμένα».Τα βασικά δικαιώματα των καταναλωτών για την εξυπηρέτησή τους από τις επιχειρήσεις εστίασης (ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ -μπαρ κτλ) υπενθυμίζει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν τα εξής:
Τιμοκατάλογος
– Ζητάτε τον τιμοκατάλογο του καταστήματος. Είναι υποχρεωμένοι να έχουν έναν ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία.
Η νέα μόδα στο φαγητό παγκοσμίως, η αραβική κουζίνα!
– Οι τιμοκατάλογοι πρέπει να είναι γραμμένοι υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα.
– Ένας κατάλογος πρέπει υποχρεωτικά να είναι αναρτημένος στην είσοδο του καταστήματος.
– Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς την ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο).
– Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.
– Στις σαλάτες πρέπει να αναγράφεται η ονομασία όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.
Η ιστορία της μπουγάτσας στην πατρίδα της, τις Σέρρες! (pics)
– Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά.
– Δεν επιτρέπεται η χρέωση του “κουβέρ” (π.χ. σέρβις).
– Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.
Προσοχή! Ζητάτε πάντα απόδειξη και ελέγχετε τα είδη που παραγγείλατε.
πηγή:news.gr