Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
20.8 C
Athens
HomeTravel NewsΣοκαριστικό! Να τι άλλαξε στην πολιτική της η Ryanair που θα σας...

Σοκαριστικό! Να τι άλλαξε στην πολιτική της η Ryanair που θα σας απογοητεύσει!

Η Ryanair αποφάσισε να κάνει πιο δύσκολη τη ζωή των επιβατών που δεν πληρώνουν extra για να τους παραχωρηθεί συγκεκριμένη θέση.

Η αεροπορική εταιρεία, μια από τις μεγαλύτερες low-cost της Ευρώπης, ενώ επέτρεπε στους επιβάτες που πλήρωναν μόνο το βασικό ναύλο να κάνουν δωρεάν check-in μια εβδομάδα πριν την πτήση, τώρα το διάστημα αυτό περιορίζεται στις 4 μέρες .
Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν £ 6 ανά άτομο, ανά πτήση για να τους εκχωρηθούν συγκεκριμένες θέσεις και να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν check-in μέχρι και ένα μήνα πριν από την αναχώρηση.

- Advertisement -

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι οι πελάτες που δεν επιθυμούν να αποδεχθούν αυτή την αλλαγή πολιτικής έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν το εισιτήριό τους και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων, μέσα σε διάστημα πέντε ημερών.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Ryanair

H Ryanair, ανακοίνωσε πως θα μειώσει την χρονική περίοδο διαθέσιμη για check-in με τυχαία θέση,  από 7 σε 4 ημέρες πριν την αναχώρηση, ώστε να δώσει περισσότερες επιλογές στους επιβάτες που επιθυμούν να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση στο αεροσκάφος.

Όλοι οι πελάτες της Ryanair μπορούν να αγοράσουνε συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα Ryanair.com ή  μέσω του Ryanair app, από την ώρα κράτησης έως και 2 ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης της πτήσης, έχοντας έτσι την δυνατότητα  να κάνουνε check-in online ή μέσω της εφαρμογής από 30 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την πτήσης τους.

Οι πελάτες οι οποίοι δεν επιθυμούν να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση, θα μπορούνε να κάνουνε check-in online ή μέσω του Ryanair app από 4 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την αναχώρηση, ενώ θα τους παραχωρείται τυχαία θέση στο αεροσκάφος. Αυτή η αλλαγή θα δίνει περισσότερο χρόνο στους επιβάτες που το επιθυμούν, να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση.

Η Ryanair, εισάγει αυτήν την νέα πολιτική ανταποκρινόμενη στα σχόλια των πελατών της, έχοντας ως στόχο την αναβάθμιση κάθε πτυχής της ταξιδιωτικής εμπειρίας  μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, για τους 119 εκατομμύρια πελάτες της αυτό το έτος.

 

Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:

“Η αλλαγή αυτή ανταποκρίνεται στα σχόλια των πελατών μας, τις ανάγκες των οποίων θέλουμε να εξυπηρετούμε ενόψει του προγράμματος Always Getting Better”. Από 1 Νοεμβρίου, προσφέρουμε περισσότερο χρόνο στους πελάτες που επιθυμούν να επιλέξουνε συγκεκριμένη θέση, μειώνοντας το χρονικό περιθώριο από 7 σε 4 ημέρες για όσους επιλέγουνε τυχαία θέση στο αεροσκάφος.

Οι πελάτες οι οποίοι δεν επιθυμούνε να επιλέξουνε συγκεκριμένη θέση, θα μπορούνε να πραγματοποιούνεcheckin από 4 ημέρες έως 2 ώρες πριν από την αναχώρησή τους, μέσω της ιστοσελίδας Ryanair.com η μέσω του Ryanair app, λαμβάνοντας τυχαία θέση στο αεροσκάφος δωρεάν. Περισσότεροι από 13 εκατομμύρια πελάτες της Ryanair χρησιμοποιούνε το app για να ταξιδέψουνε με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης, κάνοντας το ταξίδι με την Ryanair ακόμα πιο απλό. ”

Οι πελάτες μπορούνε να πραγματοποιήσουνε checkin online ή να κάνουνε λήψη των ηλεκτρονικών καρτών επιβίβασης έως και 2 ώρες πριν την πτήση τους, δωρεάν. Καθημερινά, πραγματοποιούνται περισσότερες από 15,000 λήψεις ηλεκτρονικών καρτών επιβίβασης.”

Αξίζει να σημειωθεί πως άλλες αεροπορικές εταιρίες προσφέρουνε δωρεάν check-in με πολύ μικρότερο χρονικό περιθώριο πριν την αναχώρηση, όπως η Aer Lingus (30 ώρες), η British Airways(24 ώρες), η Lufthansa (23 ώρες) και η Norwegian (24 ώρες).

 

 

 

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,125LikesLike
88,929 FollowersFollow
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ