Κάθε ταξίδι κάποτε τελειώνει, ωστόσο πολλοί ταξιδιώτες για να… θυμούνται την εκδρομή τους επιλέγουν κατά την επιστροφή τους να πάρουν μαζί και κάποιο “ενθύμιο” από το ξενοδοχείο που τους φιλοξένησε.
Έρευνα: Πώς η κρίση της πανδημίας επηρέασε τα πολυτελή ξενοδοχεία;
Για τους περισσότερους αυτό σημαίνει κάποιο μικρό, φθηνό αντικείμενο ή κάποιο διακοσμητικό για το σπίτι. Υπάρχουν βέβαια κι εκείνοι των οποίων η κλοπή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως παραβατική πράξη!
Ο David Elton, συνεργάτης της Homegrown Hotels, μιας μικρής ξενοδοχειακής αλυσίδας αναφέρει σύμφωνα με ένα παλιότερο ρεπορτάζ της Telegraph, έλεγε:
«Οι πελάτες που παίρνουν πράγματα μαζί τους συνήθως θα κλέψουν ο,τιδήποτε μπορεί κανείς να σκεφτεί. Μπουρνούζια, πετσέτες, σεντόνια, μαξιλαροθήκες, κρεμάστρες και ό,τι άλλο φαντάζεται ο ανθρώπινος νους. Σε μικρότερα ξενοδοχεία συνήθως οι άνθρωποι νιώθουν τύψεις για αυτό που κάνουν, κάτι που δεν καταγράφεται στις περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με μεγαλύτερα ξενοδοχεία».
Η ιστορία πίσω από 15 εκπληκτικά ξενοδοχεία – «φαντάσματα»
Ο συντάκτης του αντίστοιχου άρθρου μιλώντας με υπεύθυνους από διάφορες ξενοδοχειακές μονάδες κατέληξε στο συμπέρασμα πως αυτό που απουσιάζει συνήθως μετά την αποχώρηση κάποιου από ένα ξενοδοχείο είναι τα προϊόντα περιποίησης μπάνιου.
Κι αυτό γιατί σε γενικές γραμμές ισχύει πως αν κάτι δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί τότε μπορεί ελεύθερα κάποιος να το πάρει. Το ίδιο συμβαίνει και με τα μικροαντικείμενα που φέρουν λογότυπα των ξενοδοχείων.
Info: Γιατί τα ξενοδοχεία προτιμούν τα εισαγόμενα και όχι τα εγχώρια προϊόντα;
Σύμφωνα με λίστα που δημοσίευσε παλιότερα η Telegraph τα αντικείμενα που “άρπαξαν” συχνότερα οι ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία, είναι:
- Πετσέτες
- Μπαταρίες, λάμπες
- Ποτά και φαγητά
- Μαχαίρια και πιρούνια
- Κορνίζες (!)
- Έργα τέχνης (!!!)
- Κουρτίνες (!!!!)
- Βραστήρες (!!)
- Βιβλία
15 από τα καλύτερα χειμερινά ξενοδοχεία στην Ελλάδα
Τα παρακάτω είναι τα πιο παράξενα αντικείμενα που εκλάπησαν ποτέ από ξενοδοχεία:
Και είναι να απορεί κανείς για δύο πράγματα… πρώτον με ποια λογική και δεύτερον τα περισσότερα από αυτά πως κατάφεραν να τα βγάλουν από το ξενοδοχείο!
- Ένα γεμιστό… αγριογούρουνο
- Sex toys
- Καθρέφτες
- Ένας πολυέλαιος
- Ένα μαρμάρινο ενεργειακό τζάκι
- Αγαλματίδια
- Ένα μεσαιωνικό σπαθί
- Ένα έργο τέχνης του Andy Warhol αξίας 300.000 δολαρίων
- Ένα μεγάλο πιάνο
Τι συμβαίνει με τα σαπούνια που ξεμένουν στα ξενοδοχεία; Ξέρεις;
Πώς όμως μπορούν τα ξενοδοχεία να προστατεύουν την περιουσία τους χωρίς να διακινδυνεύουν να προσβάλουν τους πελάτες; Μια λύση θα ήταν οι ξενοδόχοι να προσφέρουν τα αντικείμενα που θα έκλεβαν οι ταξιδιώτες με μια μικρή χρέωση.
«Σε ένα κατάλυμα ξενοδοχείου ένας επισκέπτης θα πρέπει να αισθάνεται σαν να βρίσκεται στο σπίτι του αλλά και μακριά από αυτό. Αν κάποιος θέλει να πάρει κάτι μαζί του, μπορεί να το κάνει αλλά δίνοντας κάποια χρήματα», σχολιάζει ο Robert Thrailkill, διευθυντής του Conrad Miami.
Για να καταπολεμήσουν το φαινόμενο πριν χρόνια πολλά ξενοδοχεία στις ΗΠΑ τοποθέτησαν στα κλινοσκεπάσματά τους ηλεκτρονικές ετικέτες προκειμένου να εντοπίζουν τους «κλέφτες» ακόμα κι αν αυτοί απομακρύνονταν από το χώρο του ξενοδοχείου!
Ποια χώρα άνοιξε τα περισσότερα ξενοδοχεία εν μέσω κορονοϊού;
Με τον κορονοϊό να ταλανίζει την ανθρωπότητα και να έχει αλλάξει άρδην τη ζωή όλων αλλά και τα ταξίδια, φαίνεται πως μια χώρα πέτυχε να ανοίξει τα περισσότερα ξενοδοχεία εν μέσω πανδημίας.
Ο τρόπος που σκεφτόμαστε αλλά και που πραγματοποιούμε πλέον ταξίδια ανά τον κόσμο έχει αλλάξει εντελώς, με νέα δεδομένα να έχουν προκύψει και τον κορονοϊό να έχει επηρεάσει τον τουριστικό κλάδο σε όλους τους τομείς.
Ακόμα και οι τάσεις στα ταξίδια άλλαξαν εντελώς και πλέον τρεις είναι οι βασικές σύμφωνα με τη Google. Παρόλα αυτά κάποιες χώρες πέτυχαν εν μέσω πανδημίας να ανοίξουν ξενοδοχεία. Μία μάλιστα κέρδισε στα σημεία…about:blank
Ποια χώρα άνοιξε τα περισσότερα ξενοδοχεία
Οι ΗΠΑ άνοιξαν τα περισσότερα ξενοδοχεία και δωμάτια από οποιαδήποτε άλλη χώρα από τις αρχές Μαρτίου. Αυτό δείχνουν πρόσφατα στοιχεία της STR. Παρά το γεγονός ότι οι ΗΠΑ άνοιξαν 521 ακίνητα που αντιστοιχούσαν σε 55.395 δωμάτια έως την 1η Οκτωβρίου, η χώρα παρουσίασε σημαντική αύξηση στις αναβολές και στις παραιτήσεις έργων.
Μόνο πέντε επιπλέον χώρες έχουν ανοίξει περισσότερα από 2.000 δωμάτια κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτές είναι:
- η Κίνα (23.470 δωμάτια),
- η Ιαπωνία (16.304 δωμάτια),
- η Γερμανία (9.027 δωμάτια),
- ο Καναδάς (2.748 δωμάτια) και
- το Ηνωμένο Βασίλειο (2.481 δωμάτια).
Η Dailymail εκθειάζει την Ελλάδα και απαντάει γιατί είναι ο τέλειος ταξιδιωτικός προορισμός!
Η δύσκολη κατάσταση λόγω του κορονοϊού είχε ως αποτέλεσμα 211 ξενοδοχειακά έργα στις ΗΠΑ να ανασταλούν, καταγράφοντας αύξηση 56% από την ίδια περίοδο πέρυσι. Άλλα 232 έργα εγκαταλείφθηκαν πλήρως, σημειώνοντας μείωση 16% από το 2019.
Επιπλέον, ο αριθμός των δωματίων σε κατασκευή στις ΗΠΑ μειώθηκε από την αιχμή του τον Απρίλιο (220.207 δωμάτια) σε 216.063 δωμάτια τον Σεπτέμβριο.
Έρευνα ITEΠ: Φέτος άνοιξαν 6 στα 10 ξενοδοχεία, γέμισε μόνο το 1 στα 4!
Έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΤΕΠ, το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, παρουσιάζει την άσχημη κατάσταση που βίωσαν το καλοκαίρι τα ξενοδοχεία της χώρας.
Με το lockdown και τις απαγορεύσεις, τον κίνδυνο του συνωστισμού αλλά και των μέτρων ασφαλείας και υγιεινής που απαιτούνται, τα ξενοδοχεία της χώρας βίωσαν μια πολύ διαφορετική καλοκαιρινή σεζόν.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Η έρευνα του ΙΤΕΠ με θέμα «Η επαναλειτουργία των Ξενοδοχείων μετά το Lockdown» παρουσιάζει μια δυσοίωνη κατάσταση για τον κλάδο. Συγκεκριμένα, μόνο το 60% του συνόλου των ξενοδοχείων της χώρας, είτε πρόκειται για συνεχούς είτε για εποχικής λειτουργίας, κατάφερε την τρέχουσα τουριστική σεζόν να λειτουργήσει και αυτό για λίγο χρονικό διάστημα. about:blankTrivago: Πότε προβλέπεται ανάκαμψη στα ευρωπαϊκά ταξίδια;
Όσον αφορά στον τζίρο των ξενοδόχων φέτος, αυτός θα είναι ακόμα πιο κάτω σε σχέση με τα 2,8 δισ. ευρώ του τζίρου που είχε εκτιμηθεί μέσα στο καλοκαίρι από τους ίδιους, έναντι των 8,5 δισ. ευρώ της περασμένης χρονιάς, η οποία ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, παρουσιάζοντας ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο για τα ελληνικά ξενοδοχεία.
Μόνο το 67% των ξενοδοχείων δημιούργησε Υγειονομικό Πρωτόκολλο, με σκοπό το άνοιγμά του. Υπενθυμίζεται ότι στην έρευνα του Ιουνίου 2020 για τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού είχε διαπιστωθεί ότι το 84% των ξενοδοχείων σκόπευαν να ανοίξουν.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr