Γνωρίζετε από ποια χώρα δεν πετάνε από πάνω τα αεροπλάνα; Την αποφεύγουν κι αυτός είναι ο λόγος!
Με αφορμή την επέμβαση της Τουρκίας στην Συρία το athensmagazine.gr μας θυμίζει τον λόγο για τον οποίο κανένα αεροπλάνο δεν πραγματοποιεί πτήσεις πάνω από την χώρα της Ασίας!
Επίσης, η «International SOS» προειδοποιεί… σε αυτές τις χώρες καλό είναι να αποφύγετε να ταξιδέψετε!
Κανένα αεροσκάφος δεν πετάει στον εναέριο χώρο της Συρίας, καθώς πλέον όλες οι αεροπορικές εταιρείες έχουν προσαρμόσει τα δρομολόγιά τους, ακολουθώντας άλλες διαδρομές.
Όπως φαίνεται και στην εικόνα από το flightradar24, που καταγράφει απευθείας την αεροπορική κίνηση στον πλανήτη, ο κύριος όγκος των πτήσεων εξυπηρετείται μέσω Τουρκίας, Ιράκ και Ισραήλ.
Υπενθυμίζεται ότι ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια της Αεροναυτηλίας (Eurocontrol) έχει εκδώσει προειδοποίηση που βρίσκεται ακόμη σε ισχύ, μέσω της οποίας καλούσε τις αεροπορικές εταιρείες να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στις πτήσεις τους στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου τις επόμενες 72 ώρες, ενόψει μιας ενδεχόμενης έναρξης βομβαρδισμών στην περιοχή.
Πηγή: athensmagazine.gr
Μη ασφαλείς οι πτήσεις στη Ρωσία! Μεγάλη προσοχή!
Ο κλάδος των αερομεταφορών στη Ρωσία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, με αποτέλεσμα να θεωρούνται μη ασφαλείς η πτήσεις στη χώρα. Το ζήτημα αυτό προέκυψε από τη πρόσφατη συντριβή του αεροσκάφους Sukhoi Superjet 100 της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας Aeroflot κατά την προσγείωση του στο αεροδρόμιο της Μόσχας «Σερεμέτιεβο».
Ο γενικός εισαγγελέας της Ρωσικής Ομοσπονδίας Γιούρι Τσάικα, κατά την διάρκεια ομιλίας του στην Κρατική Δούμα, δήλωσε ότι το πρόγραμμα ασφάλειας των πτήσεων στη χώρα δεν ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανόνες και δεν έχει ακόμη προσδιορισθεί ένα αποδεκτό επίπεδο ασφαλείας στην Ρωσία. Όπως επισήμανε, η γενική εισαγγελία εδώ και μερικά χρόνια απαιτεί από τα αρμόδια όργανα και τις αεροπορικές εταιρείες να αντιμετωπίσουν αυτά τα προβλήματα.
Είπε επίσης ότι «δεν έχει ορισθεί ένα στοχευμένο και αποδεκτό επίπεδο ασφαλείας των πτήσεων, όπως και ένα πρόσωπο το οποίο να είναι αρμόδιο για την εφαρμογή του προγράμματος το οποίο έχει ήδη επικαιροποιηθεί από το 2008».
Ο Ρώσος αξιωματούχος επισήμανε ότι το υπουργείο Μεταφορών μέχρι σήμερα δεν έχει επεξεργαστεί όλες τις αναγκαίες νομικές πράξεις που αφορούν τις πιστοποιήσεις αεροπορικών τεχνολογιών, τους κατασκευαστές του και την εκπαίδευση του προσωπικού. «Δεν έχουν εγκριθεί οι κανονισμοί που αφορούν την χερσαία και τεχνική εξυπηρέτηση των αεροσκαφών, τις απαιτήσεις που σχετίζονται με τα χρονικά όρια εκμετάλλευσης τους ούτε τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης των ειδικών που εργάζονται στις αερομεταφορές» είπε χαρακτηριστικά ο Τσάϊκα.
Ο Γενικός εισαγγελέας της Ρωσίας δήλωσε ότι από το 2017, έπειτα από ελέγχους που έγιναν με εισαγγελική παραγγελία, απομακρύνθηκαν 550 πιλότοι, αφαιρέθηκαν 160 άδειες πτήσεων, διακόπηκε η λειτουργία δύο κέντρων εκπαίδευσης. Κατά την διάρκεια των ελέγχων, είπε ο Τσάϊκα, «βρέθηκαν στοιχεία που πιστοποιούσαν ότι το ιπτάμενο προσωπικό δεν είχε ολοκληρώσει προγράμματα εκπαίδευσης, καθώς και ότι υπάρχουν ελλείψεις σε αναγκαίο εκπαιδευτικό προσωπικό και υλικές υποδομές στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς». Ο γενικός εισαγγελέας ανέφερε επίσης στην ομιλία του «ότι κατά τη διάρκεια ελέγχων που έγιναν με εισαγγελική παραγγελία, διαπιστώθηκε ότι σε περισσότερα από 400 αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας είχαν γίνει διάφορες τροποποιήσεις χωρίς να γίνουν οι απαραίτητες έρευνες και να υπάρχουν οι προβλεπόμενες πιστοποιήσεις».
Με αφορμή αυτές τις διαπιστώσεις ο Γιούρι Τσάϊκα άσκησε επίσης κριτική στην Ρωσική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας «Rosaviatsia» επειδή, όπως είπε, πραγματοποιεί συχνά τυπικούς και όχι ουσιαστικούς ελέγχους στις αεροπορικές εταιρίες.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: