Μετά το καλοκαίρι, προς το τέλος Σεπτέμβρίου θα δούμε τις πρώτες μπουλντόζες που θα σημάνουν την εκκίνηση των εργασιών για τα έργα υποδομής της Ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του διαγωνισμού θα χρειαστούν 4-5 μήνες για την ολοκλήρωση των μελετών εφαρμογής προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα που θα αλλάξουν την παράκτια εικόνα του Φαλήρου . Σταδιακά και μέχρι τις αρχές του 2018 θα έχει στηθεί το εργοτάξιο και οι ρυθμοί θα μεγαλώνουν.
Κάπου εκεί θα ξεκινήσει και η ταλαιπωρία των οδηγών καθώς πέρα από τα βασικά αντιπλημμυρικά έργα θα έχουμε και τις εργασέις για την εγκάρσια μετατόπιση της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Το τμήμα μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Κηφισού και Συγγρού (μήκος περίπου 1000 μέτα) θα μετατοπιστεί κατά περίπου 90 μέτρα προς τη θάλασσα και θα “ταπεινωθεί” έως 3 μέτρα προκειμένου ο αυτοκινητόδρομος να μην είναι ορατός. Στη θέση του με επόμενη εργολαβία θα διαμορφωθεί το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Αθήνας με έκταση περίπου 300 στρέμματα. Σε συνδυασμό με το υπό σχεδιασμό παράκτιο πάρκο στα Λιπάσματα Δραπετσώβας, θα χαρίσουν στον Πειραιά δύο μεγάλους πνεύμονες πρασίνου που θα βελτιώσουν την σχέση πρασίνου-δόμησης σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα της πρωτεύουσας.
Στα έργα περιλαμβάνονται επίσης δύο τεχνικά κάλυψης μήκους 300 μέτρα περίπου έκαστο για την ενοποίηση του αστικού χώρου με το παραλιακό μέτωπο, οι νέες συναρμογές της παραλλαγμένης λεωφόρου με τα υφιστάμενα και διατηρούμενα τμήματά της, η μερική αναδιαμόρφωση των Α/Κ Συγγρού και Α/Κ Κηφισού, η πλήρης αναδιαμόρφωση του Α/Κ Παλαιού Φαλήρου, καθώς και διαμόρφωση νέων συνδετήριων κλάδων πρόσβασης στις δραστηριότητες του παραλιακού μετώπου Φαλήρου.
Η τροπική παραλία της Εύβοιας με τα κρυσταλλένια νερά που…λίγοι γνωρίζουν!(photo)
Η οδός Εθνάρχου Μακαρίου (παλαιά παραλιακή λεωφόρος) αναδιαρρυθμίζεται και μετατοπίζεται κατά τμήματα για την επίτευξη αυξημένης παροχετευτικής ικανότητας, ενώ η υφιστάμενη γραμμή Τραμ προσαρμόζεται οριζοντιογραφικά και υψομετρικά στον αναμορφούμενο Α/Κ Συγγρού, στην παραλλασσόμενη οδό Εθνάρχου Μακαρίου και στην πορεία των επιφανειακών πλημμυρικών παροχών προς τα νέα αντιπλημμυρικά έργα. Προβλέπεται επίσης αποκατάσταση της συνέχειας του δικτύου πεζόδρομων – ποδηλατόδρομων της περιοχής ανισόσταθμα προς τα οδικά έργα.
Στα Υδραυλικά –αντιπλημμυρικά έργα θα δημιουργηθούν δύο ξηρά αντιπλημμυρικά κανάλια, ένα στο Μοσχάτο (δυτικό) και ένα άλλο στην Καλλιθέα (ανατολικό) ενώ θα έχουμε, επεκτάσεις των υφιστάμενων υγρών αντιπλημμυρικών καναλιών προς τα νέα ξηρά αντιπλημμυρικά κανάλια, εκατέρωθεν του Ιλισσού, στην περιοχή του Κηφισού (δυτικό υγρό κανάλι) και στην περιοχή της ναυταθλητικής μαρίνας (ανατολικό υγρό κανάλι), επέκταση της διευθέτησης του Ιλισσού στα ανάντη της οδού Εθνάρχου Μακαρίου (370 m περίπου). Στα έργα περιλαμβάνονται και έργα όπως ο νέος παραλιακός συλλεκτήρας και η μετάθεση του υφιστάμενου αγωγού φυσικού αερίου.
Στα Υποστηρικτικά έργα θα έχουμε: Έργα ανανέωσης στάσιμων νερών στον Κηφισό και στον Ιλισό, Έργα τροφοδοσίας δεξαμενών κολύμβησης /αναψυχής, Κέντρο Ανάκτησης Νερού Ελαιώνα (ΚΑΝΕ), με τροφοδοσία από την υγρή φάση των λυμάτων του Κεντρικού Αποχετευτικού Αγωγού (ΚΑΑ), υπόγεια μονάδα τριτοβάθμιας επεξεργασίας και επιστροφή της ιλύος στον ΚΑΑ.
Η δυναμικότητα της μονάδας θα είναι 1.200 m3/ημέρα και το παραγόμενο ανακτημένο νερό θα ανταποκρίνεται πλήρως σε όλες τις ποιοτικές απαιτήσεις για απεριόριστη άρδευση και άλλες αστικές χρήσεις (πλην πόσιμου) στις περιοχές ανάπλασης του Φαληρικού μετώπου, με δυνατότητα κάλυψης μέρους των αναγκών σε αρδευτικό νερό και στο Κέντρο Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος».
Τα καλύτερα μαγαζιά της Αθήνας για να απολαύσετε τι πιο δροσιστικό παγωτό!(photo)
Το αρχικό κόστος του έργου έχει υπολογιστεί σε 150εκατ.ευρώ και η χρηματοδότηση προέρχεται από ίδια κεφάλαια της Περιφέρειας Αττικής. Ανάδοχος είναι η ΑΚΤΩΡ με ποσοστό έκπτωσης 53,54%. Το έργο έχει διάρκεια 21 μήνες και εφόσον υπεγράφη στις 15 Μαϊου θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου 2019.
πηγή:ypodomes.com