Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
12.5 C
Athens
HomeTravelRyanair: Σάλος με την πληροφορία ότι η εταιρεία βάζει σε «μαύρη λίστα»...

Ryanair: Σάλος με την πληροφορία ότι η εταιρεία βάζει σε «μαύρη λίστα» τους πελάτες που ζητάνε επιστροφή χρημάτων!

Ψευδή χαρακτηρίζει η Ryanair τα δημοσιεύματα, τα οποία αναφέρουν ότι η αεροπορική θα βάζει στη «μαύρη λίστα», όσους πελάτες της ζητούν αντιστροφές χρεώσεων!

Η ιρλανδική αεροπορική επιμένει ότι οι πελάτες της μπορούν να λάβουν την έννομη χρηματική αποζημίωσή τους, αλλά θα πρέπει να περιμένουν 1 χρόνο καθώς η εταιρία αντιμετωπίζει 10.000 φορές μεγαλύτερο αριθμό αιτημάτων για επιστροφές χρημάτων.

- Advertisement -

Πώς να χρησιμοποιήσετε το voucher της Ryanair; Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Σύμφωνα με δημοσίευμα του The Mirror, η Ryanair τονίζει στους πελάτες της, οι οποίοι ζητούν αντιστροφή χρημάτων από τις τράπεζες και τους παρόχους καρτών, ότι μία τέτοια ενέργεια θα οδηγήσει στο να συμπεριληφθούν στη «μαύρη λίστα».

Η Ryanair ανέφερε στο The Mirror, ότι οι αντιστροφές δεν αποτελούν απάτη και ότι αναφέρθηκε μόνο σε περιπτώσεις όπου το αίτημα αντιστροφής αποτελεί εξακριβωμένη απάτη.

RYANAIR: Ξεκινάνε οι πτήσεις για Ελλάδα.Τι θα γίνει με Ρόδο και Χανιά

Η ιστοσελίδα MoneySavingExpert.com, η οποία αποκάλυψε τη στάση της Ryanair ως προς της αποζημιώσεις ύστερα από έρευνα, αναφέρει ότι το πρόβλημα μπορεί να προέκυψε από «ανθρώπινο λάθος».

Ο ιδρυτής του MoneySavingExpert.com, Martin Lewis, δηλώνει ότι δεν υπήρξαν στοιχεία τα οποία να καταδεικνύουν μία συστηματική προσπάθεια αδιαφορίας για τα δικαιώματα των πελατών της Ryanair. Πρόσθεσε, ότι το πρόβλημα μπορεί να προέκυψε από σφάλμα κατά την εκπαίδευση του προσωπικού της εξυπηρέτησης πελατών.

Ryanair: Πουλάνε φθηνά εισιτήρια στην πανδημία αλλά ίσως είναι απάτη, λέει ο Τάσος Δούσης (video)

Επιβάτες της Ryanair έξω από το αεροσκάφος

Ωστόσο, ανέφερε το εξής:

«Είναι εξοργιστικό το γεγονός ότι το προσωπικό μια εταιρίας να κρίνει ως παράνομη την αντιστροφή χρημάτων. Ειδικά όταν μιλάμε για τη Ryanair, η οποία αρνείται την καταβολή αποζημιώσεων στα χρονικά όρια που ορίζει η ευρωπαϊκή οδηγία EU 261/204, γεγονός το οποίο και αποτελεί παράνομη πράξη.

Ελπίζουμε ότι με την επισήμανση του γεγονότος αυτού η εταιρία θα ενημερώσει το προσωπικό της σχετικά με το ζήτημα. Εάν δε συμβεί κάτι τέτοιο και συνεχίσουμε να λαμβάνουμε παρόμοιες αναφορές, θα αναφέρουμε την αεροπορική εταιρία στις αρμόδιες αρχές»

Η Ryanair από την άλλη, δήλωσε στο The Mirror ότι παρέχει στους πελάτες όλες τις επιλογές που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά ότι η επεξεργασία των αιτημάτων αποζημίωσης διαρκεί περισσότερο λόγω του αντίκτυπου του κορονοϊού.

Εκπρόσωπος της ιρλανδικής αεροπορικής αναφέρει ότι οι πελάτες, που δεν επιλέγουν το voucher ή μία δωρεάν μετακίνηση, θα αποζημιωθούν με το πέρας της πρωτοφανούς κρίσης και απολογείται για τη δυσφορία που προκαλείται στους πελάτες λόγω της καθυστέρησης.

Ryanair: Αναλυτικά όλες οι πτήσεις Ελλάδα – Ιταλία αυτό το καλοκαίρι

Ταξιδεύοντας με τη Ryanair: Φθηνά εισιτήρια και παγίδες! Συμβουλές από τον Τάσο Δούση (video)

Ταξιδεύοντας κανείς με τη Ryanair μπορεί να “κερδίζει” με τα φθηνά εισιτήρια, όμως προσοχή καθώς κρύβονται παγίδες! Ο Τάσος Δούσης σας δίνει συμβουλές για μην… την πατήσετε!

Μην ξεχνάτε οι «Εικόνες» με τον Τάσο Δούση ταξιδεύουν στη Βόρεια Ταϊλάνδη! Μην χάσετε το νέο επεισόδιο!

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να έχετε πάντα φθηνά εισιτήρια και να μην την πατήσετε κάνοντας κράτηση στη Ryanair, αλλά και άλλες αεροπορικές εταιρείες; Ανακαλύψτε τις συμβουλές του Τάσου Δούση στο παρακάτω βίντεο:

Ryanair: Φθηνά εισιτήρια και παγίδες

Μην ξεχάσετε να  για να ανακαλύψετε περισσότερα tips και προορισμούς!

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,132LikesLike
88,997 FollowersFollow
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ