Η Ryanair κάλεσε και πάλι τους πελάτες να κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπο ή στην εφαρμογή της Ryanair, στις τελευταίες προσπάθειές της για τον περιορισμό της επιρροής των χειριστών «scraping οθόνης».
Η αεροπορική εταιρεία, αναφέρει ότι έχει «περαιτέρω αποδείξεις πρακτικών κατά των καταναλωτών από συγκεκριμένους διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες».
Έχει ειδοποιηθεί από πελάτες για ψευδή έκπτωση – απάτη, όπου οι πελάτες αγοράζουν εκπτωτικές πτήσεις της Ryanair μέσω ενός διαμεσολαβητή, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τη Ryanair.
Αυτό το «ψεύτικο OTA» χρησιμοποιεί στη συνέχεια τα στοιχεία πληρωμής του πελάτη για να εξασφαλίσει την κράτηση πτήσης και αποθηκεύει τα στοιχεία πληρωμής του πελάτη για δόλια χρήση σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Η Ryanair προειδοποιεί τους πελάτες να αποφύγουν πιθανές απάτες με απευθείας κράτηση.
Η Ryanair κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα εργαλείο Ελέγχου Τιμών που επιτρέπει στους πελάτες που πραγματοποίησαν κράτηση μέσω τρίτου μέρους να ελέγξουν εάν έχουν χρεωθεί επιπλέον χρεώσεις.
Το εργαλείο Έλεγχος Τιμών έχει χρησιμοποιηθεί από περισσότερους από 50.000 πελάτες μέχρι σήμερα, λέει η Ryanair.
Η Ryanair ισχυρίζεται ότι ορισμένα OTA εφαρμόζουν σήμανση έως και 40% σε σύγκριση με τις απευθείας κρατήσεις.
«Αυτή η τελευταία απάτη OTA είναι ένας ακόμη λόγος για τον οποίο οι επιβάτες πρέπει να κάνουν κράτηση απευθείας. Οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες πωλούν τις πτήσεις μας, αλλά δεν έχουν εμπορικές συμφωνίες μαζί μας» , δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Ryanair, Dara Brady.
Ο αερομεταφορέας προϋπολογισμού κυκλοφόρησε επίσης το «Verified Seal», το οποίο δείχνει στους πελάτες ότι κάνουν κράτηση απευθείας με τη Ryanair στον επίσημο ιστότοπο ή την εφαρμογή.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr