Ποιο είναι το αγαπημένο σας μέρος στο ξενοδοχείο; Είναι το γυμναστήριο, τα χνουδωτά μαξιλάρια, το πολυτελές σπα; Ή ίσως είναι η απλή αλλά πολυτελής εξυπηρέτηση που είναι στην υπηρεσία δωματίου;
Μετά από όλα, αφού έχετε κλείσει ένα καταπληκτικό πρωινό στο κρεβάτι, είναι δύσκολο να επιστρέψετε στο να το κάνετε μόνοι σας….
Ένα ξενοδοχείο στη Σιγκαπούρη χρησιμοποιεί μια νέα υπηρεσία, το AURA, το ρομπότ εξυπηρέτησης δωματίου….Το AURA εργάζεται στο M Social Hotel στη Σιγκαπούρη!
Οι Κινέζοι το έβαλαν σκοπό να φτιάξουν τρένα που «πετάνε»!
“Η έμπνευση πίσω από το AURA the Robot Relay είναι να ευχαριστήσει τους επισκέπτες και να βοηθήσει το προσωπικό να επικεντρωθεί στη βελτίωση των εμπειριών των επισκεπτών”, λέει ο Lee Richards, Millennium Hotels and Resorts “αντιπρόεδρος των επιχειρήσεων.
Το πνευματικό τέχνασμα των κατασκευαστών ρομπότ Savioke, AURA έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ανέσεις δωματίου στους επισκέπτες…
Η AURA είναι εξειδικευμένη. Μπορεί να χειριστεί ένα ασανσέρ, να περιηγηθεί στην πόρτα των επισκεπτών και να τους ενημερώσει όταν φτάνει από έξω…
Η ανάπτυξη της AURA στο M Social ήταν επιτυχημένη, αλλά ο Richards υπογραμμίζει γρήγορα ότι αυτό δεν θα σημαίνει τα μελλοντικά ξενοδοχεία θα δουλεύουν μόνο με προσωπικό ρομπότ. “
“Η καρδιά της φιλοξενίας είναι πραγματικά οι ανθρώποι”, τονίζει!«Δεν αντικαθιστούμε τους ανθρώπους με ρομπότ ή τεχνολογία». Αντίθετα, θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να βελτιώσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας ».
Η ιδέα είναι ότι εάν είστε σε θέση να φροντίσετε τον εαυτό σας, “[Μπορούμε] να επικεντρωθούμε στην παροχή εξατομικευμένων πινελιών και εκπλήξεων για να ευχαριστήσουμε τους επισκέπτες που μένουν με ειδικά αιτήματα”, προσθέτει ο Richards.
Ο αδελφός της AURA, ο οποίος έχει τη δυνατότητα να μαγειρεύει διαφορετικά είδη αυγών και θα πρέπει να είναι σε υπηρεσία μέχρι το 2018.
“Η καινοτομία είναι εξαιρετικά σημαντική για τη βιώσιμη ανάπτυξη σε οποιαδήποτε βιομηχανία”, λέει.“Υπάρχει σίγουρα ένας τεράστιος ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει η τεχνολογία στη βιομηχανία της φιλοξενίας για να δημιουργήσει νέες και αξέχαστες εμπειρίες για να ικανοποιήσει τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών”, λέει ο Richards.