Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Flightradar24, που παρακολουθεί τις αερομεταφορές, στις 6 Ιουλίου υπήρχαν περισσότερα εμπορικά αεροπλάνα στον αέρα από οποιαδήποτε άλλη στιγμή, από το 2006 που ξεκίνησε να καταγράφει τις πτήσεις σε όλον τον κόσμο.
Συνολικά,134.386 αεροπλάνα πραγματοποιούσαν πτήσεις σε μία ημέρα, ανακοίνωσε η Flightradar24, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι δεν συμπεριλαμβάνονται τα iδιωτικά τζετ και οι πτήσεις μεταφοράς φορτίων.
Το Eurocontrol, που επιβλέπει τον εναέριο χώρο στην Ευρώπη, κατέγραψε επίσης αριθμό ρεκόρ πτήσεων στη Γηραιά Ηπειρο, την περασμένη εβδομάδα: Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκαν περίπου 35.000 εμπορικές πτήσεις στην Ευρώπη – οι περισσότερες από την περίοδο πριν από τον κορωνοϊό τον Ιούνιο του 2019. Μετά τους περιορισμούς που προκάλεσε η πανδημία, η αεροπορική βιομηχανία βρίσκεται στα πρόθυρα πλήρους ανάκαμψης. Η παγκόσμια αεροπορική κίνηση ανέρχεται πλέον στο 96,1% των επιπέδων του Μαΐου 2019, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).
Μέχρι στιγμής, το αυξανόμενο κόστος των αεροπορικών ταξιδιών δεν φαίνεται να αποθαρρύνει τους ταξιδιώτες. Μια ανάλυση του Check24 δείχνει για παράδειγμα ότι οι Γερμανοί τουρίστες για να πάνε διακοπές σε άλλες χώρες εντός της Ευρώπης, χρειάστηκε να πληρώσουν την άνοιξη κατά μέσο όρο 21% περισσότερα χρήματα για εισιτήρια, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
«Υπάρχουν τώρα πολλά που πρέπει να γίνουν μετά την κορωνοϊό», εξηγεί ο ερευνητής για θέματα Τουρισμού, Τόρστεν Κίρστζες από το Πανεπιστήμιο Jade στο Βίλχεμσχάφεν. «Όποιος ήταν σε θέση να αντέξει οικονομικά ένα ταξίδι εκ των προτέρων μπορεί, στις περισσότερες περιπτώσεις, να το κάνει ακόμη και αν οι τιμές είναι 10 έως 20% ακριβότερες. Επιπλέον, πολλοί κατάφεραν να εξοικονομήσουν κάτι κατά την περίοδο του κορωνοϊού, ακόμα κι αν ο πληθωρισμός έχει μειώσει τις αποταμιεύσεις για πολλούς».
Αλλά και οι ανησυχίες για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής προφανώς δεν εμποδίζουν επίσης τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια. «Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται άβολα για τις συνέπειες των πτήσεων στο περιβάλλον, αλλά αυτό δεν έχει σχεδόν καμία επιρροή στην πρακτική συμπεριφορά», λέει ο Τόρστεν Κίρστζες.
Η εναέρια κυκλοφορία ευθύνεται για περίπου το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. «Οι άνθρωποι περιμένουν από τη βιομηχανία να κάνει κάτι για το περιβάλλον, αλλά είναι λιγότερο πρόθυμοι να δεχτούν οι ίδιοι να θυσιάσουν την άνεσή τους», προσθέτει ο Γερμανός ερευνητής.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί τουριστικών πτήσεων είναι κυρίως οι περιοχές της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένων των χωρών της Βόρειας Αφρικής. Τυπικοί προορισμοί όπως η Ισπανία, η Ελλάδα και η Τουρκία συνεχίζουν να έχουν μεγάλη δημοτικότητα. Επιπλέον, η ζήτηση για ταξίδια στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Αφρική αυξάνεται «γιατί τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι και πάλι εύλογα εφικτά».
Ρεκόρ αεροπορικών πτήσεων σε όλον τον κόσμο, παρά την αύξηση των εισιτηρίων
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Flightradar24, που παρακολουθεί τις αερομεταφορές, στις 6 Ιουλίου υπήρχαν περισσότερα εμπορικά αεροπλάνα στον αέρα από οποιαδήποτε άλλη στιγμή, από το 2006 που ξεκίνησε να καταγράφει τις πτήσεις σε όλον τον κόσμο.
Συνολικά,134.386 αεροπλάνα πραγματοποιούσαν πτήσεις σε μία ημέρα, ανακοίνωσε η Flightradar24, διευκρινίζοντας μάλιστα ότι δεν συμπεριλαμβάνονται τα iδιωτικά τζετ και οι πτήσεις μεταφοράς φορτίων.
Το Eurocontrol, που επιβλέπει τον εναέριο χώρο στην Ευρώπη, κατέγραψε επίσης αριθμό ρεκόρ πτήσεων στη Γηραιά Ηπειρο, την περασμένη εβδομάδα: Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκαν περίπου 35.000 εμπορικές πτήσεις στην Ευρώπη – οι περισσότερες από την περίοδο πριν από τον κορωνοϊό τον Ιούνιο του 2019. Μετά τους περιορισμούς που προκάλεσε η πανδημία, η αεροπορική βιομηχανία βρίσκεται στα πρόθυρα πλήρους ανάκαμψης. Η παγκόσμια αεροπορική κίνηση ανέρχεται πλέον στο 96,1% των επιπέδων του Μαΐου 2019, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).
Μέχρι στιγμής, το αυξανόμενο κόστος των αεροπορικών ταξιδιών δεν φαίνεται να αποθαρρύνει τους ταξιδιώτες. Μια ανάλυση του Check24 δείχνει για παράδειγμα ότι οι Γερμανοί τουρίστες για να πάνε διακοπές σε άλλες χώρες εντός της Ευρώπης, χρειάστηκε να πληρώσουν την άνοιξη κατά μέσο όρο 21% περισσότερα χρήματα για εισιτήρια, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
«Υπάρχουν τώρα πολλά που πρέπει να γίνουν μετά την κορωνοϊό», εξηγεί ο ερευνητής για θέματα Τουρισμού, Τόρστεν Κίρστζες από το Πανεπιστήμιο Jade στο Βίλχεμσχάφεν. «Όποιος ήταν σε θέση να αντέξει οικονομικά ένα ταξίδι εκ των προτέρων μπορεί, στις περισσότερες περιπτώσεις, να το κάνει ακόμη και αν οι τιμές είναι 10 έως 20% ακριβότερες. Επιπλέον, πολλοί κατάφεραν να εξοικονομήσουν κάτι κατά την περίοδο του κορωνοϊού, ακόμα κι αν ο πληθωρισμός έχει μειώσει τις αποταμιεύσεις για πολλούς».
Αλλά και οι ανησυχίες για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής προφανώς δεν εμποδίζουν επίσης τη ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια. «Κάποιοι μπορεί να αισθάνονται άβολα για τις συνέπειες των πτήσεων στο περιβάλλον, αλλά αυτό δεν έχει σχεδόν καμία επιρροή στην πρακτική συμπεριφορά», λέει ο Τόρστεν Κίρστζες.
Η εναέρια κυκλοφορία ευθύνεται για περίπου το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. «Οι άνθρωποι περιμένουν από τη βιομηχανία να κάνει κάτι για το περιβάλλον, αλλά είναι λιγότερο πρόθυμοι να δεχτούν οι ίδιοι να θυσιάσουν την άνεσή τους», προσθέτει ο Γερμανός ερευνητής.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί τουριστικών πτήσεων είναι κυρίως οι περιοχές της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένων των χωρών της Βόρειας Αφρικής. Τυπικοί προορισμοί όπως η Ισπανία, η Ελλάδα και η Τουρκία συνεχίζουν να έχουν μεγάλη δημοτικότητα. Επιπλέον, η ζήτηση για ταξίδια στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Αφρική αυξάνεται «γιατί τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι και πάλι εύλογα εφικτά».
Πηγή: Airnews.gr
Δείτε επίσης