Μετά από μια σειρά από παράπονα από δυσαρεστημένους επιβάτες, η Qantas απηύθυνε συγγνώμη και ανακοίνωσε σχέδια για αύξηση του προσωπικού και μείωση των πτήσεων.
Καθώς η Qantas ανέκαμψε από το κλείσιμο του COVID-19, ο διευθύνων σύμβουλος Andrew David αναγνώρισε ότι η αεροπορική εταιρεία είχε προκλήσεις που είχαν απογοητεύσει τους επιβάτες τους τελευταίους μήνες.
Στον ραδιοφωνικό σταθμό 2GB του Σίδνεϊ, ζήτησε συγγνώμη από όλους τους ακροατές του την Τετάρτη.
Παρά το γεγονός ότι «είμαστε η εθνική αεροπορική εταιρεία, οι άνθρωποι έχουν υψηλές προσδοκίες από εμάς και έχουμε υψηλές προσδοκίες από τον εαυτό μας, και ξεκάθαρα τους τελευταίους έξι μήνες, δεν παρέχουμε αυτό που κάναμε πριν από τον COVID».
Eίπε ότι οι ακυρώσεις πτήσεων και το ποσοστό χαμένων αποσκευών ήταν πλέον κοντά στο σημείο πριν από την COVID.
Λαμβάνοντας υπόψη τις επιχειρησιακές μας προκλήσεις, μειώσαμε ορισμένες από τις πτήσεις μας αυτόν τον μήνα και είναι πιθανό να κάνουμε το ίδιο τον επόμενο μήνα.
Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία προσλάμβανε επιπλέον προσωπικό. Είχε ήδη προσλάβει 1000 νέους υπαλλήλους από το Πάσχα, όταν τα αεροδρόμια σε όλη τη χώρα ήταν κλειστά και οι άνθρωποι συνέρρεαν για να ταξιδέψουν ξανά όταν άνοιξαν ξανά τα κρατικά σύνορα.
Η ικανότητα που αφαιρέθηκε για να ανταποκριθεί στις επιχειρησιακές απαιτήσεις, εξήγησε ο David, θα προστεθεί ξανά καθώς εκπαιδεύονται νέοι υπάλληλοι.
Επιπλέον, η απόφαση της αεροπορικής εταιρείας να αναθέσει σε τρίτους τη διαχείριση αποσκευών σε εργολάβους μετά την απόλυση 1600 χειριστών αποσκευών κατά τη διάρκεια του lockdown, μια κίνηση που το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο έκρινε παράνομη, δεν έχει ακόμη διευθετηθεί.
Δήλωσε, «Διαφωνούμε με αυτή την απόφαση και κάνουμε έφεση», είπε.
Εάν οι χειριστές αποσκευών αποφασίσουν να απεργήσουν, μπορεί να επηρεάσει χιλιάδες ταξιδιώτες.
Επί του παρόντος, το Σωματείο Εργαζομένων στις Μεταφορές ζητά ψηφοφορία για την απεργιακή δράση για να διαπραγματευτεί μια νέα συμφωνία εργασίας με την επιχείρηση διαχείρισης αποσκευών που ανήκει στην Emirates, την Dnata.
Η Qantas, η Singapore Airlines και η Etihad θα επηρεαστούν όλες από μια απεργία αποσκευών.
Σύμφωνα με τον Εθνικό Γραμματέα της TWU, Michael Kaine, οι εργαζόμενοι στο Dnata είναι «υποχρεωμένοι και κουρασμένοι» εδώ και δύο χρόνια.
Είπε ότι υπήρξαν εκπληκτικά χαμηλά επίπεδα προσωπικού, μειώσεις μισθών για έμπειρους εργαζομένους και συνθήκες κάτω από τα ελάχιστα επιδόματα είναι όλοι παράγοντες που συμβάλλουν.
Η υποστελέχωση σε θέσεις εργασίας στα αεροδρόμια ευθύνεται που η Qantas έγινε η αεροπορική εταιρεία με τις χειρότερες επιδόσεις τους τελευταίους μήνες, με αποτέλεσμα ακυρώσεις πτήσεων και απώλεια αποσκευών».
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ντνάτα δυσκολεύτηκε να καλύψει ανοιχτές θέσεις λόγω των χαμηλών μισθών και της μερικής απασχόλησης της εργασίας. Αντί να αυξήσει τα πρότυπα ή να εγγυηθεί πρόσθετες ώρες για τους σημερινούς υπαλλήλους, η εταιρεία προσπάθησε να προσλάβει άτομα από το εξωτερικό.
Πηγή: tourismtoday.gr
Δείτε επίσης