H KLM είναι μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, με εκατομμύρια πελάτες να επιλέγουν τα αεροσκάφη της για τα ταξίδια τους.
Πολλοί από αυτούς, όμως, είναι λίγο… αφηρημένοι! Η εταιρεία δέχεται περίπου 40.000 ερωτήσεις τη μέρα μέσα από τα social media και τα περισσότερα αφορούν χαμένα αντικείμενα. Ταξιδιώτες που ξέχασαν στο αεροσκάφος κάποιο αντικείμενο αναρωτιούνται αν βρήκαν κάτι οι αεροσυνοδοί, αυτό ενέπνευσε τους υπεύθυνους να δημιουργήσουν την πιο ικανή ομάδα ανεύρεσης των αντικειμένων, που θα χρησιμοποιούν όλες τις πληροφορίες και τα μέσα ώστε τα αντικείμενα να επιστρέφονται στους κατόχους τους!
Ένα ελληνικό πιάτο ανάμεσα στα χειρότερα που δοκίμασε ο διάσημος σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ! (video)
Ένα ξεκαρδιστικό βίντεο: Παιδιά από όλο τον κόσμο δοκιμάζουν για πρώτη φορά ελληνικό φαγητό! (video)
Μια ομάδα τόσο καλή που είναι σε θέση να επιστρέφει χαμένα πράγματα πριν ακόμα καταλάβουν οι κάτοχοι τους πως τα έχουν χάσει.
Βλέποντας κανείς το διαφημιστικό σποτ της εταιρείας, θα καταλάβει πως βρήκε αυτή την ομάδα. Αρχηγός της ο Sherlock, ένα beagle το οποίο έχει εκπαιδευτεί καταλλήλως και έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ομάδας Lost & Found στο Διεθνές Αεροδρόμιο Schiphol στο Άμστερνταμ.
Ο Sherlock ψάχνει το αεροπλάνο και βρίσκει ξεχασμένα αντικείμενα των επιβατών και εντοπίζει τους επιβάτες με σκοπό να τους τα παραδίδει.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς χειρίζεται η KLM τα αντικείμενα που ξεχνάνε οι επιβάτες στις πτήσεις της …