Το ξενοδοχειακό δωμάτιο του μέλλοντος που προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών, έχουν δημιουργήσει μερικές μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων παρουσιάζοντας μια γεύση από τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουν τα ξενοδοχεία.
Η νέα τάση ορίζει ότι οτιδήποτε βρίσκεται μέσα στο δωμάτιο πρέπει να σχεδιάζεται πολύ προσεκτικά ώστε να ικανοποιεί τους επισκέπτες.Δείτε μερικές από τις αλλαγές αυτές…
1. Πρίζες και θύρες
Πολλά από τα παραδοσιακά ξενοδοχειακά δωμάτια έχουν πρίζες πίσω από τραπέζια ή κομοδίνα. Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι επανεξετάζουν τη λογική αυτή. Στα Holiday Inn, το πρώτο πράγμα που οι επισκέπτες αναζητούν μόλις μπορούν στο δωμάτιο είναι να φορτίσουν τα κινητά τους τηλέφωνα. Έτσι, το νέο δωμάτιο H4 διαθέτει ένα σημείο όπου οι επισκέπτες μπορούν να αφήνουν τα μπουφάν τους, τα κλειδιά τους και να συνδέουν τις φορητές συσκευές.
34 tips που πρέπει να διαβάσετε αν θέλετε να γλιτώσετε από αεροπορικό δυστύχημα!
Στα ξενοδοχεία Hyatt Place και Hyatt House έχουν εγκατασταθεί θύρες στους τοίχους δίπλα στα κρεβάτια και σε όλες τα φωτιστικά. Πιστεύουν ότι η εξάντληση της μπαταρίας του κινητού των επισκεπτών μπορεί να χαλάσει μια ημέρα διακοπών.
2. Ανεπιθύμητος θόρυβος
Υπάρχουν ορισμένα βήματα που τα ξενοδοχεία ακολουθούν προκειμένου να προσφέρουν ήρεμο ύπνο στους επισκέπτες. Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ, το 74% των ταξιδιωτών δήλωσε ο ήσυχος ύπνος είναι βασικό στοιχείο για την ξεκούρασή τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Hilton δοκιμάζει τεχνικές για την απορρόφηση του θορύβου. Μία από αυτές είναι το Nightingale, μια συσκευή που κοιμίζει τους επισκέπτες και μπαίνει εκτός λειτουργίας όταν ξυπνούν. Η Wyndham δοκιμάζει ένα νέο είδος δωματίου με ειδικό κρεβάτι που περιορίζει τους θορύβους.
Η επίπεδο οθόνη της τηλεόρασης είναι τοποθετημένη σε έναν ενισχυμένο τοίχο και δεν διοχετεύεται ο θόρυβος από αυτήν στο διπλανό δωμάτιο. Ο όμιλος InterContinental μέσω του νέου ξενοδοχειακού brand avid hotels θα έχει δωμάτια με ηχομόνωση μεταξύ τους και μηχανισμό που θα αποτρέπει τους θορύβους από το διάδρομο να περνούν στο δωμάτιο.
3. Έλεγχος των κλιματικών συνθηκών
Οι θερμοστάτες μπορεί να είναι ένα μικρό μέρος του ξενοδοχειακού δωματίου όμως οι συχνοί ταξιδιώτες διαμαρτύρονται για τη θερμοκρασία στο δωμάτιο και τη δυσκολία να ελέγξουν τους θερμοστάτες. Επίσης, ο θόρυβος του air condition, οι αισθητήρες κίνησης που μειώνουν τη θερμοκρασία το βράδυ, η ασταθής θερμοκρασία και οι αυτόνομοι θερμοστάτες είναι επίσης αρνητικά στοιχεία. Πολλά ξενοδοχεία αλλάζουν πια τους θερμοστάτες σε μικρότερους, λιγότερο θορυβώδεις και σε ηλεκτρονικούς οι οποίοι προγραμματίζονται ώστε να διατηρούν συγκεκριμένη θερμοκρασία στο δωμάτιο ανάλογα με το κλίμα και την υγρασία.
Ωστόσο, οι πολύ χαμηλές ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες δημιουργούν μηχανικές βλάβες και τα ξενοδοχεία αναγκάζονται να ορίζουν μέγιστες και ελάχιστες τιμές.Στα νεότερα ξενοδοχεία, οι θερμοστάτες έχουν αισθητήρες που εντοπίζουν την κίνηση και τη ζέστη προκειμένου να μειώσουν ή να ανεβάσουν τη θερμοκρασία.
Τάσος Δούσης: 20 ταξιδιωτικά tips για πολύ σοβαρούς ταξιδιώτες! Για λίγους…
4. Αντίο στις ντουλάπες, ήρθαν νέες λύσεις αποθήκευσης
Οι ντουλάπες εξαφανίζονται και το κρεβάτι πια και ως χώρος αποθήκευσης, μαζί με τις εσοχές στο δωμάτιο. Η Sleep Inn που ανήκει στα Choice Hotels, πρόσθεσε ένα πάγκο για αποσκευές, μείωσε τον αριθμό των συρταριών και σχεδίασε μια ημιανοικτή ντουλάπα που επιτρέπει στους επισκέπτες να βλέπουν τα ρούχα τους κρεμασμένα. Η Marriott International δημιούργησε ένα σύστημα ανοικτής αποθήκευσης για τα ξενοδοχεία της Moxy, AC και Aloft. Οι σχεδιαστές του νέου Tru by Hilton συμπεριλαμβάνουν χώρους αποθήκευσης κάτω από τα κρεβάτια, έναν πάγκο επάνω από το air condition και ένα ράφι αποθήκευσης κάτω από τον καθρέφτη του μπάνιου.
5. Αλλαγές στα υφάσματα
Το ζήτημα πλέον δεν είναι εάν τα υφάσματα θα είναι μαλακά ή σκληρά, αλλά η σύστασή τους να είναι ανθεκτική και το μέγεθός τους ιδανικό. Τα Fairmont Hotels and Resorts δοκίμαζαν 18 μήνες υφάσματα, τα οποία τυπικά έχουν χρόνο ζωής 10 ετών. Στα Cambria Hotels and Suites οι επισκέπτες κοιμούνται σε υφάσματα Simmons St. Pierre, με σύσταση που προσαρμόζεται στο σχήμα και την κίνηση.
6. Μαξιλάρια
Το λάθος μαξιλάρι μπορεί να οδηγήσει σε πόνους στο λαιμό, πονοκέφαλο και μούδιασμα στα χέρια. Τα ξενοδοχεία συνήθιζαν να έχουν μαξιλάρια μόνο από πούπουλο ή αφρολέξ. Σήμερα, χρησιμοποιούν μαξιλάρια από πούπουλο, μικροτζελ, σε διαφορετικές ποσοστώσεις στο ίδιο μαξιλάρι.Τα διαφορετικά είδη μαξιλαριών ταιριάζουν σε διαφορετικά είδη ύπνου ενώ και το μέγεθος είναι σημαντικό. Η Wyndham δημιούργησε το δικό της brand μαξιλαριών, το WynRest τα οποία αποτελούνται από μικροτζέλ από ανακυκλώσικα μπουκάλια.
Ελλάδα: 10 μέρη που πρέπει να επισκεφθείς πριν πεθάνεις!
7. Το μπάνιο
Η Marriott αναβάθμισε το μπάνιο στα Marriott Hotels με νέο ντιζάιν που διαθέτει ανοικτό shower με τζαμαρία ώστε να φαντάζει μεγαλύτερο. Οι ξενοδόχοι πιστεύουν ότι οι επισκέπτες επιθυμούν μεγαλύτερα μπάνια και περισσότερο shower παρά μπανιέρες, ώστε να έχουν μεγαλύτερο χώρο. Ο φωτισμός είναι επίσης σημαντικός καθώς και η μουσική.