Πριν λίγες μέρες, μια πτήση της Ryanair από το Δουβλίνο με προορισμό το Άμστερνταμ χρειάστηκε να επιστρέψει στο Δουβλίνο, εν μέσω αναφορών ότι οι πιλότοι είχαν ειδοποίηση για ανοιχτή πόρτα φορτίου.
Η πτήση FR3102 της Ryanair είναι μια προγραμματισμένη πτήση ρουτίνας μεταξύ Δουβλίνου και Άμστερνταμ, με την επηρεαζόμενη εναλλαγή να εκτελείται από την EI-DLC.
Σύμφωνα με στοιχεία από το Planespotters.net , το EI-DLC είναι ένα Boeing 737-8AS (σχεδόν 18 ετών)που παραδόθηκε στον αερομεταφορέα τον Ιανουάριο του 2006 με το ιρλανδικό μητρώο.
Από την παραλλαγή 737-800, η ιρλανδική θυγατρική του αερομεταφορέα έχει 222 στον στόλο, εκ των οποίων 210 βρίσκονται σε ενεργή υπηρεσία και 12 είναι σταθμευμένα αυτήν τη στιγμή.
Η πτήση FR3102 της Ryanair αναχώρησε από το Δουβλίνο το 1845 τοπική ώρα και κατευθύνθηκε προς τα ανατολικά με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ.
?Aircraft Return
— Shauns_Aviation??✈️ (@Shauns_Aviation) November 19, 2023
FR3102 / RYR69QM has returned to Dublin Airport after pilots received an alert that the Cargo door was open, the aircraft returned to Dublin and landed safely
Update to follow#aviation #dublinairport #avgeek #emergency #diversion #plane pic.twitter.com/ajZOohMciV
Σύμφωνα με το @Shauns_Aviation στο X, οι πιλότοι ειδοποιήθηκαν για ένα μήνυμα που έλεγε ότι η πόρτα του φορτίου ήταν ανοιχτή. Εξαιτίας αυτού, το αεροσκάφος στη συνέχεια μπήκε σε μια ειδική διαδικασία πριν μπορέσει να προσγειωθεί στο Δουβλίνο με ασφάλεια, λίγο μετά την αναχώρηση.
Update:
— Shauns_Aviation??✈️ (@Shauns_Aviation) November 19, 2023
There are no signs that the cargo door was open, but the aircraft will be taken out of service for checks.
The door most likely didn’t open, it was probably a faulty sensor.#aviation #dublinairport #avgeek #emergency #diversion #plane https://t.co/rkPJa6iA8r
Μετά από επιθεώρηση του αεροσκάφους, αποδείχθηκε ότι η πόρτα του φορτίου στην πραγματικότητα δεν ήταν ανοιχτή, υποδεικνύοντας ότι θα μπορούσε να ήταν ένας ελαττωματικός αισθητήρας στην πόρτα.
Σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση στις 20/11/23, φαίνεται ότι τελικά δεν ήταν θέμα πόρτας φορτίου στην πτήση της Ryanair, αλλά μάλλον μια από τις πόρτες επιβατών.
Ένας επιβάτης προσέγγισε το AviationSource υπό τον όρο της ανωνυμίας, με τις κάρτες επιβίβασης να έχουν επαληθευτεί για να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα αυτού.
Σε ένα email που έστειλε aviationsourcenews.com είπε τα εξής:
«Ήμουν σε εκείνη την πτήση και το πλήρωμα δεν έκλεισε σωστά την μια πόρτα. Η πίεση της καμπίνας ήταν κλειστή και ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός. Το πλήρωμα είπε ότι ο πιλότος ενημέρωσε ότι το κενό «ήταν εντάξει».
«Μετά την απογείωση διατηρήσαμε χαμηλό υψόμετρο και το πλήρωμα φαινόταν να είναι πιεσμένο».
«Αλλάξαμε αεροπλάνο αφού φτάσαμε ξανά στο αεροδρόμιο του Δουβλίνου. Το πλήρωμα προσπάθησε να κλείσει την πόρτα μετά την άφιξη, αλλά στη συνέχεια δεν μπόρεσε να κλειδώσει και θα άνοιγε ξανά αυτόματα μετά το κλείσιμο».
«Το επόμενο αεροπλάνο δεν είχε σχέδιο πτήσης και η Ryanair είπε, μετά από μερικές προσπάθειες απογείωσης, ότι το Schiphol ήταν κλειστό λόγω ορίων θορύβου».
«Ακούγεται περίεργο αν σκεφτεί κανείς ότι ήταν 9:15 ώρα Δουβλίνου, οπότε θα είχαμε φτάσει γύρω στις 11:30 ώρα Ολλανδίας. Η πτήση μας ακυρώθηκε και λάβαμε νέα εισιτήρια για μια πτήση την επόμενη μέρα.”
«Θα είμαι ξανά στην πτήση FR3102, οπότε ελπίζουμε να έχουμε περισσότερη τύχη».
#INCIDENT | In the last few moments, a Ryanair flight bound for Amsterdam had to return to Dublin amid reports that the pilots had an alert of an open cargo door.
— AviationSource (@AvSourceNews) November 19, 2023
Read more at AviationSource!https://t.co/I5PuSk8WgC@RadarBoxCom#Ryanair #Dublin #AvGeek pic.twitter.com/gilVecZAcG
Δείτε επίσης