Τη δική του ταυτότητα απόκτησε το τουριστικό προϊόν του δήμου της Πρέβεζας με τη φιλοδοξία να αναδειχθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, ώστε να κατακτήσει μια σπουδαία θέση στις αγορές, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
«Πρέβεζα κάθε μέρα μια νέα εμπειρία…» είναι το μήνυμα, που προτρέπει τους επισκέπτες να την ανακαλύψουν καθημερινά, μέσα από νέες εμπειρίες.
«Ο Δήμος Πρέβεζας, ακολουθώντας το στρατηγικό του πρόγραμμα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας, προχωρά στην υλοποίηση της δράσης Branding» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος, Χρήστος Μπαΐλης. «Η δράση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλάνο τουριστικής προβολής, το οποίο υλοποιείται ήδη και αφορά την αποτύπωση και την ταυτοποίηση της Πρέβεζας, τόσο μέσα από τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα, όσο και μέσα στο γενικότερο τουριστικό γίγνεσθαι» λέει.
Η Πρέβεζα «κλείνει το μάτι» στον επισκέπτη. Βρίσκεται εκεί όπου συναντώνται το καταγάλανο Ιόνιο και ο ήρεμος Αμβρακικός. Είναι η νησιωτική πόλη με τα τρία κάστρα, με μια υπέροχη προκυμαία, με μαρίνα γεμάτη ιστιοπλοϊκά, πλούσια γαστρονομία, καλαίσθητους πεζόδρομους και διατηρημένο ιστορικό κέντρο.
Στην αρχαία Νικόπολη, καθημερινή πηγή έμπνευσης για τους ντόπιους αλλά και τους περαστικούς, συνταντά κανείς τον Οκταβιανό Αύγουστο, τον Αντώνιο και την Κλεοπάτρα. Έπειτα, ξεκινά το ταξίδι για την εξερεύνηση των εξήντα χιλιομέτρων παραλιών, που κάθε σημείο τους έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει. Σε αυτή τη γωνιά, λοιπόν, της Ηπείρου, οι επιλογές δεν έχουν τέλος, ούτε και οι απολαύσεις… Κάθε μέρα είναι μια νέα εμπειρία για τον επισκέπτη.
Σ΄αυτές τις εικόνες βασίζεται το branding για τον νέο στρατηγικό σχεδιασμό του τουριστικού προϊόντος της Πρέβεζας. Σε μια περιοχή, όπου οι ομορφιές ποικίλουν, τα μνημεία θυμίζουν την κληρονομιά, οι κάτοικοι απολαμβάνουν την καθημερινότητα στην πόλη, τα καταγάλανα νερά δεσπόζουν παντού και ο ήλιος δίνει «τυφλώνει» ανακουφιστικά…
O δήμαρχος επισημαίνει ότι η Πρέβεζα επιδιώκει να αναδείξει το προϊόν που λέγεται τουρισμός και να το επικοινωνήσει με σύγχρονη οπτική στην εσωτερική και τη διεθνή τουριστική αγορά. Το νέο οπτικό σήμα-λογότυπο στοχεύει στο να αναδείξει τα χαρακτηριστικά της Πρέβεζας και τις αξίες της ως προορισμού. Μέσω μιας πολύ επιτυχημένης συνεργασίας με την τοπική εταιρεία αναπτύχθηκε το τουριστικό λογότυπο της πόλης, η φράση slogan, η δημιουργία τουριστικής εταιρικής ταυτότητας, και ο ενιαίος επανασχεδιασμός τουριστικών χαρτών φυλλαδίων με ταυτόχρονη στρατηγική προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.