Τρίτη, 12 Νοεμβρίου, 2024
15.3 C
Athens
ΑρχικήTravelΠότε θα ανακάμψει ο τουρισμός, τι προβλέπεται για την ανεργία στον κλάδο...

Πότε θα ανακάμψει ο τουρισμός, τι προβλέπεται για την ανεργία στον κλάδο και τα τεράστια ποσά που έχασαν οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες

Η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του τουρισμού. Η έκθεση της Euromonitor International “Accelerating Travel Innovations After Coronavirus” σχετικά με τις μελλοντικές επιπτώσεις του τουριστικού κλάδου ύστερα από την πανδημία καταλήγουν ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα χρειαστούν τουλάχιστον τέσσερα χρόνια για να ανακάμψουν ενώ ο τομέας της φιλοξενίας θα χρειαστεί ακόμα περισσότερο χρόνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Booking Holding προειδοποιεί ότι το μέλλον των κρατήσεων θα είναι ακόμα πιο δύσκολο

- Advertisement -

Και μάλιστα βασική προϋπόθεση προκειμένου να αποδειχτούν οι παραπάνω προβλέψεις είναι ότι η πανδημία θα περιοριστεί εντός ενός έτους και η ζήτηση θα αρχίσει να ανακάμπτει το 2021.

Η εν λόγω έκθεση παρουσιάζεται σήμερα Δευτέρα 9 Νοεμβρίου στην ψηφιακή εκδήλωση της World Travel Market (WTM).

Η ανεργία στον κλάδο

Σχετικά με την ανεργία του κλάδου, αναμένεται να διπλασιαστεί περίπου 8%. Ενώ υπάρχει το ενδεχόμενο να τριπλασιαστεί αν συνεχιστούν τα περιοριστικά μέτρα για ακόμα ένα έτος.

Όσον αφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οικονομία του θα συρρικνωθεί κατά 11% με πιθανή ανάκαμψη 5% το 2021.

Τα είδη διακοπών που θα διαλέξουμε όταν μπορέσουμε να ταξιδέψουμε ξανά!

Σανίδα σωτηρίας η καινοτομία

Σύμφωνα με την έκθεση, για να ανακάμψει η βιομηχανία θα πρέπει να σχεδιάσει και να εφαρμόσει καινοτόμους τρόπους επιβίωσης.
Η στροφή προς τους φυσικούς πόρους και την βιωσιμότητα μπορεί να ενισχύσει τον τουρισμό, ύστερα από τον κορονοϊό.

Εργαλείο ανάκαμψης η αειφορία

Η αειφορία αποτελεί βασικό εργαλείο για την ανάκαμψη του τουριστικού τομέα. Λόγω των περιορισμών και της απομόνωσης που επέβαλε η πανδημία, ο πληθυσμός θα κατευθυνθεί σε εξωτερικές δραστηριότητες, όπως το κάμπινγκ και η πεζοπορία.

Ήδη πολλές εταιρείες εφαρμόζουν προγράμματα θεραπευτικής αποκατάστασης ώστε να μετρήσουν τα ψυχολογικά οφέλη των δραστηριοτήτων στη φύση.

Ο Τάσος Δούσης κάνει οικο-τουρισμό και προτείνει 5 οικοτουριστικά χωριά στην Κρήτη!

Μάλιστα, αρκετές Σκανδιναβικές ταξιδιωτικές εταιρείες (65%) εφαρμόζουν στρατηγικές οικολογικής φύσεως προκειμένου να ορθοποδήσουν ξανά.

Κορονοϊός: Θα κοστίσει 46 εκατ. θέσεις εργασίας στα ταξίδια!

Μεγαλύτερες διαστάσεις φαίνεται να έχει ο αντίκτυπος του κορονοϊού στα ταξίδια όπως προκύπτει από τις προβλέψεις της ATAG, ότι ίσως κοστίσει ακόμα και 46 εκατ. θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις που δημοσιεύθηκαν από την οργάνωση Air Transport Action Group (ATAG) οι επιπτώσεις στην εργασία όσων ασχολούνται ευρύτερα με τον τουρισμό και τα ταξίδια είναι αργές αλλά αναμενόμενες, καθώς όλα πλέον έχουν αλλάξει σχετικά με τον τρόπο που ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο.

αεροδρόμιο εσωτερικό τουρίστας με μάσκα και βαλίτσα

Η ATAG προέβλεψε συγκεκριμένα ότι μεγάλη βουτιά έχει γίνει στη ζήτηση για ταξίδια παγκοσμίως, κάτι που θα πάρει πολύ χρόνο για να αλλάξει και μέχρι να γίνει αυτό 4,8 εκατομμύρια περίπου εργαζόμενοι θα χάσουν τη δουλειά τους.

Πιο συγκεκριμένα, πάνω από τις μισές από τις συνολικά 87,7 εκατ. θέσεις εργασίας, που στηρίζει άμεσα ή έμμεσα ο κλάδος των ταξιδίων στις υπηρεσίες αναψυχής και τις εφοδιαστικές αλυσίδες, θα χαθούν.

αεροδρόμιο επιβάτες στις αφίξεις

Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις για το κοντινό μέλλον στα αεροπορικά ταξίδια και μέχρι να βγούμε από την πανδημία του κορονοϊού είτε με κάποιο εμβόλιο είτε με θεραπεία. Άλλωστε δεν είναι λίγες οι αεροπορικές που συρρικνώνονται, όπως ο γερμανικός κολοσσός της Lufthansa.

«Γνωρίζουμε ότι κινδυνεύουν πολλές θέσεις εργασίας στις αερομεταφορές και στην ευρύτερη οικονομία που στηρίζονται στην αεροπορία», δήλωσε ο επικεφαλής της ATAG, η οποία εκπροσωπεί αεροπορικές εταιρίες, αεροδρόμια, κατασκευαστές αεροσκαφών και άλλες επιχειρήσεις του κλάδου.

Ποιες είναι οι 5 μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχασαν $25,2 δις από τον κορονοϊό;

Τα ξενοδοχεία προσπάθησαν το καλοκαίρι να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την πανδημία και τη μείωση των επισκεπτών, λαμβάνοντας έκτακτα μέτρα προστασίας και υγιεινής, ωστόσο πολύ δύσκολα θα φτάσουν στα επίπεδα προ κορονοϊού. Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι 5 μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχασαν $25,2 δις από τον κορονοϊό;

Το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού έχει επηρεάσει αρνητικά σχεδόν όλους τους κλάδους αλλά αυτός της φιλοξενίας έχει γνωρίσει μεγάλη πτώση. Η ιστοσελίδα stockApps.com παρουσίασε στοιχεία για τη συνδυασμένη απώλεια στην κεφαλαιοποίηση των 5 μεγαλύτερων ξενοδοχειακών αλυσίδων στον κόσμο από τις αρχές του έτους έως τον Σεπτέμβριο. Και τα νούμερα είναι αποκαρδιωτικά, φτάνοντας στα 25,2 δις δολάρια, συρρικνώνοντας τη συνολική τους χρηματιστηριακή τους αξία στα 79,2 δις δολάρια.  Οι αλυσίδες αυτές είναι οι Hilton Worldwide Holdings, Intercontinental Hotels Group, Marriott International, Choice Hotels International και Wyndham Hotels and Resorts.

πολυτελές ξενοδοχείο με ξαπλώστρες

Η Marriot International, η τρίτη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα με 5.974 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 110 χώρες, είχε τη μεγαλύτερη πτώση στην κεφαλαιοποίησή της από τις αρχές του έτους. Η συνολική αξία των μετοχών της Hilton Worldwide Holdings, της 5ης μεγαλύτερης αλυσίδα ξενοδοχείων παγκοσμίως, μειώθηκε κατά 5,66 δισ. δολάρια από τις αρχές του 2020

Η αλυσίδα Intercontinental Hotels, η τέταρτη μεγαλύτερη παγκοσμίως, με 5.070 ξενοδοχεία σε σχεδόν 100 χώρες, είχε κεφαλαιοποίηση στα 12,3 δισ. δολάρια τον Δεκέμβριο του 2019. Αφού υποχώρησε στα 6,2 δισεκατομμύρια δολάρια τον Μάρτιο, αυξήθηκε στα 9,7 δισ. δολάρια τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας πτώση 21% εν μέσω της κρίσης.

Η Wyndham Worldwide, η μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων στον κόσμο από άποψης αριθμού μονάδων (με 8.092 ξενοδοχεία), είχε αξία στα 5,89 δις δολάρια τον Δεκέμβριο, Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η κεφαλαιοποίηση έπεσε στα 2,93 δις δολάρια. Η αξία των μετοχών της αμερικανικής εταιρείας ανήλθε σε περισσότερα από 5 δις δολάρια τον Σεπτέμβριο, μειωμένη κατά 870 εκατ. δολάρια από τις αρχές του έτους.

Τέλος η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα παγκοσμίως, η Choice Hotels International, έχασε 440 εκατ. δολάρια από την κεφαλαιοποίησή της.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr


Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,130LikesΚάντε Like
89,045 FollowersΑκολουθήστε
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ