Την προσοχή διεθνών τουριστικών πρακτορείων και ταξιδιωτικών συντακτών που συνεργάζονται με βρετανικά ΜΜΕ, όπως ο Independent και η Evening Standard, έχει τραβήξει η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες μετά την συμμετοχή τους στην έκθεση Τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του naxostimes.gr, κατά τη διάρκεια του εκθεσιακού τριημέρου πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 25 επαγγελματικές επαφές με δημοσιογράφους, bloggers, instagrammers και εκπροσώπους ταξιδιωτικών πρακτορείων και tour operators. Επιπλέον την πρόθεση του εξέφρασε διεθνές ταξιδιωτικό δίκτυο να επισκεφτεί τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες, για επιθεώρηση με στόχο την πιθανή ένταξη, για πακέτα που αφορούν incentives και luxury από ΗΠΑ και Ευρώπη.
Όπως υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση του δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, θετικό ήταν επίσης το γεγονός, ότι ταξιδιωτικά γραφεία από Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία και Μέση Ανατολή έδειξαν έντονο ενδιαφέρον να εξετάσουν μελλοντικές συνεργασίες. Στην ανακοίνωση σημειώνεται ακόμη, πως με σημείο αναφοράς την τεράστια επιτυχία που είχε στην Ινδία, η ανάδειξη της Νάξου μέσα από πρόσφατη κινηματογραφική παραγωγή του Bollywood και μουσικό video clip με εκατοντάδες εκατομμύρια likes, θα ακολουθήσουν συνεννοήσεις τους επόμενους μήνες, για ενδεχόμενο fam trip με τη συμμετοχή ταξιδιωτικών πρακτόρων από την Ινδία, με έμφαση στον τουρισμό πολυτελείας και νεόνυμφων.
Διαβάστε ακόμα: Διθύραμβοι από το BBC για ελληνικό spa στον Μυστρά!
«Η συμμετοχή σε μια τουριστική έκθεση δεν είναι το παν και χωρίς αμφιβολία δεν έχει σημασία, τόσο η ποσότητα όσο η ποιότητα και η στόχευση που επιτυγχάνεται μέσα από τις συναντήσεις. Για εμάς ο στόχος ήταν αφενός η δημιουργία προϋποθέσεων για προβολή σε αναγνωρισμένα ΜΜΕ και η ενίσχυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης του δήμου που λειτουργούμε οργανωμένα και αφετέρου η προσπάθεια για το χτίσιμο νέων συμμαχιών και συνεργασιών σε παγκόσμια κλίμακα» δήλωσε σχετικά ο αντιδήμαρχος τουρισμού Δημήτρης Λιανός.