Σίγουρα κάποια στιγμή έχετε «πει τη γνώμη σας» για κάποιο αεροδρόμιο σε αυτά τα μηχανήματα με τις χρωματιστές φάτσες που ξεκινούν από τη δυσαρέστηση και φτάνουν στην απόλυτη ικανοποίηση.
Βέβαια, αυτό που ίσως να έχετε αναρωτηθεί είναι το πού καταλήγουν όλα αυτά τα στοιχεία. Εάν υπάρχει κάποιος που ασχολείται ή όχι. Λοιπόν, ναι, υπάρχει.
Η εταιρεία HappyOrNot δημιουργήθηκε στη Φινλανδία το 2009 από τους Heikki Väänänen και Ville Levaniemi και πλέον ήρθε η στιγμή που μοιράστηκε τα ευρήματά της με το CNNi.
Αποκαλύπτει, λοιπόν, τα επίπεδα ικανοποίησης των επιβατών παγκοσμίως με βάση τις δικές τους αντιδράσεις.
Επιπλέον, δηλώνει τις διαθέσεις τους αναλόγως με την ώρα της ημέρας, της βδομάδας και του μήνα, όπως επίσης και το σημείο του ταξιδιού (άφιξη ή αποχώρηση) που οι άνθρωποι πατούσαν το κόκκινο κουμπί (που δηλώνει θυμό).
Η αναφορά της HappyOrNot βασίστηκε σε 158 εκατομμύρια αντιδράσεις σε 160 αεροδρόμια 36 διαφορετικών χωρών. Συγκεκριμένα, αφορά στοιχεία από το Νοέμβρη του ’16 έως και αυτόν του ’17 σε αεροδρόμια που έλαβαν πάνω από 120.000 αξιολογήσεις.
Όπως φαίνεται λοιπόν, το πιο ικανοποιητικό αεροδρόμιο κατά τη γνώμη των επιβατών πάντα, βρίσκεται στη νοτιοδυτική Αγγλία και δέχεται λιγότερους από ένα εκατομμύριο επιβάτες ανά χρόνο. Ονομάζεται Exeter Airport και συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία (88.66%), όταν ο παγκόσμιος μέσος όρος έφτασε το 76.52%.
Exeter Airport, Ηνωμένο Βασίλειο: 88.66%
Cork Airport, Ιρλανδία: 88.45%
Leonardo da Vinci-Fiumicino Airport (Ρώμη), Ιταλία: 88.45%
Dallas Fort Worth International Airport, ΗΠΑ: 87.35%
Newcastle International Airport, Ηνωμένο Βασίλειο: 87.05%
Διαμέρισμα αξίας 3,2 εκατομμυρίων λιρών στο Λονδίνο θα γίνει δικό σας αν…
London Southend Airport, Ηνωμένο Βασίλειο: 86.79%
Cardiff Airport, Ηνωμένο Βασίλειο: 86.57%
Keflavik International Airport, Ισλανδία: 86.35%
πηγή: CNN