Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
10.8 C
Athens
HomeTravel TipsΠοιες είναι οι νέες τάσεις στο ταξίδι ανά ηλικία; Τα post στα...

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στο ταξίδι ανά ηλικία; Τα post στα social media έχουν αλλάξει και οι προτιμήσεις κινούνται προς εμπειρίες που σχετίζονται με το ταξίδι!

Τα post στα social media έχουν αλλάξει και αντί για ψώνια και ρούχα, οι προτιμήσεις κινούνται προς εμπειρίες που σχετίζονται με το ταξίδι. Πώς σκέφτονται, όμως, οι ταξιδιώτες του σήμερα;

Πρόσφατη ταξιδιωτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Expedia.com στο αμερικανικό κοινό έδειξε ότι η ταξιδιωτική εμπειρία είναι πλέον για τους περισσότερους πιο σημαντική από το να αγοράζουν υλικά αγαθά και να τα προβάλλουν μέσω των social media. Τα social media, μάλιστα, φαίνεται να επηρεάζουν κατά πολύ, αφού το 36% των καταναλωτών ηλικίας 18-22 επηρεάζεται από αυτά στην επιλογή προορισμού.

Travel Frog: Τι είναι αυτό το νέο παιχνίδι, που… ηρεμεί και έχει γίνει μανία;

- Advertisement -

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε ένα δείγμα 1000 ενηλίκων από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ηλικίας 18-65 και έδειξε ότι το 74% των Αμερικανών δίνει προτεραιότητα στις εμπειρίες σε σχέση με τα καταναλωτικά αγαθά, με τις μεγαλύτερες ηλικίες, μάλιστα, να στηρίζουν την “less is more” θεωρία, δηλαδή όσο λιγότερα έχεις, τόσο το καλύτερο.

Οταν το Νταβός ήταν σανατόρια για πλουσίους!

Οι Αμερικάνοι, μάλιστα, φαίνεται πως ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματά τους για ταξίδια, με το 57% να μαζεύει αυτή τη στιγμή χρήματα για το επόμενο ταξίδι. Ειδικά η γενιά των Millenials (20+ έως 40 χρονών) συγκεντρώνουν και το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που μαζεύουν χρήματα για το επόμενο ταξίδι, φτάνοντας το 65%.

Αποτέλεσμα εικόνας για ταξίδι

Όσον αφορά την κατανάλωση ενός ταξιδιωτικού προϊόντος, η Generation Z (που έχουν γεννηθεί το 1996 και έπειτα) και οι Millennials επηρεάζονται περισσότερο απ’ όλους από τα social media. Το 27% των Millennials, για παράδειγμα, κάνει post για ένα επικείμενο ταξίδι ζητώντας συμβουλές από τα social media, ενώ το 36% της Generation Z επιλέγει προορισμό που είδε από αναρτήσεις σε social media.

CNN: Γιατί να μην πάτε στη Σαντορίνη φέτος. Στους 12 προορισμούς που ίσως θα θέλατε να αποφύγετε

Αποτέλεσμα εικόνας για ταξίδι

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το 71% της Generation Z θα έπιανε μια δουλειά-ημιαπασχόληση για να συγκεντρώσει χρήματα για ένα ταξίδι, ενώ το 49% της Generation Z, αλλά και των Millennials, θα πουλούσε ρούχα ή έπιπλα για να εξοικονομήσει χρήματα για ταξίδι.

πηγή:clickatlife.gr

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,065LikesLike
88,703 FollowersFollow
183,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ