Κυριακή, 3 Νοεμβρίου, 2024
15.6 C
Athens
ΑρχικήΞενοδοχείαΠοιες είναι οι 5 τάσεις που κάνουν ξεχωριστά τα θεματικά ξενοδοχεία;

Ποιες είναι οι 5 τάσεις που κάνουν ξεχωριστά τα θεματικά ξενοδοχεία;

Το ξενοδοχείο γίνεται όλο και σημαντικότερος παράγοντας στις διακοπές, και σε ορισμένες περιπτώσεις σημαντικότερος και από τον προορισμό

Τις πέντε κορυφαίες τάσεις που συμβάλλουν καθοριστικά ώστε τα θεματικά ξενοδοχεία να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό, αποκαλύπτει το Holiday report 2017 του μεγαλύτερου τουρ οπερέιτορ της Σουηδίας που ανήκει στον όμιλο του Thomas Cook, Ving.
Αποτέλεσμα εικόνας για θεματικά ξενοδοχεία

Οι συναρπαστικές και οικείες εμπειρίες τύπου «staycation» πρωταγωνιστούν στους τρόπους με τους οποίους τα θεματικά ξενοδοχεία ενισχύουν τη θέση τους στον ανταγωνισμό και αποκτούν επαναλαμβανόμενους επισκέπτες.

- Advertisement -

Πάμε βόλτα στην Παλιά Πόλη; Οι ομορφότερες της Ελλάδας!

Η έρευνα δείχνει ότι το ξενοδοχείο γίνεται όλο και σημαντικότερος παράγοντας στις διακοπές, και σε ορισμένες περιπτώσεις σημαντικότερος και από τον προορισμό.

Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία ερευνών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, άρθρα και συνεντεύξεις ειδικών, ενώ αντλεί στοιχεία και από τις συζητήσεις που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Ving τον Σεπτέμβριο του 2017, όπου άνθρωποι από διαφορετικές βιομηχανίες και κλάδους μίλησαν για τις διαφορετικές οπτικές γωνίες των θεματικών ξενοδοχείων στις διακοπές.Δείτε τις 5 τάσεις όπως προκύπτουν από την έρευνα….

Αποτέλεσμα εικόνας για θεματικά ξενοδοχεία
Τάση 1η – Η προηγμένη τεχνολογία ως εργαλείο ανταγωνισμού

Παρατηρείται ξεκάθαρη τάση για ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας στις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Οι επισκέπτες θα μπορούν να διαχειρίζονται το τσεκ ιν, την κράτηση και την πληρωμή όπως εκείνοι επιθυμούν. Με την απλοποίηση, για παράδειγμα, του τσεκ ιν, τα ξενοδοχεία και οι τουρ οπερέιτορ αποκτούν μακροπρόθεσμα συγκριτικό πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό, δημιουργώντας πιο σταθερή πελατειακή βάση επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

Τάση 2η – Περισσότερη φροντίδα παρά υπηρεσίες

Το σύγχρονο ξενοδοχείο είναι κάτι πολύ περισσότερο από το σύνολο των υπηρεσιών του. Σήμερα, τα ξενοδοχεία θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως ο χώρος εξυπηρέτησης, ως ένας χώρος όπου καταρρίπτονται τα στερεότυπα και όπου ο επισκέπτης έχει την αίσθηση ότι το ξενοδοχείο φροντίζει για εκείνον αλλά και για το περιβάλλον. Το προσωπικό θα πρέπει να μπορεί να δει ακριβώς τι χρειάζονται οι επισκέπτες και να το κάνει με έναν τρόπο που θα είναι διακριτικός και αυθεντικός.

Αποτέλεσμα εικόνας για θεματικά ξενοδοχεία

Ένα Μουσείο με την Ολυμπιακή του Ωνάση και τη διπλωματική τσάντα του Σεφέρη
Τάση 3η – Φίλοι γίνονται ξεναγοί

Οι άνθρωποι πάντα αναζητούσαν τρόπους να ανήκουν σε μια ομάδα. Οι τουρίστες πάντα ενδιαφέρονται για ξενοδοχεία που αντιπροσωπεύουν τα ενδιαφέροντά τους, ή ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Τους αρέσουν να συναντούν στα ταξίδια ανθρώπους που κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος και όταν άτομα με τις ίδιες προτιμήσεις συμβουλεύουν τι πρέπει να δουν στις επόμενες διακοπές τους, τότε οι συμβουλές αυτές είναι δεδομένο ότι θα ταιριάζουν στον ταξιδιώτη. Έτσι, οι φίλοι λειτουργούν ως ένα φίλτρο, και όταν προτείνουν ένα ξενοδοχείο, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να επηρεάσουν τον ταξιδιώτη.

Τάση 4η – Τάση για ξενοδοχεία staycation, σαν στο σπίτι αλλά μακριά

Πολλά σύγχρονα ξενοδοχεία παρουσιάζονται ως προορισμός και ίσως σημαντικότερα από αυτόν. Ο όρος staycation περιγράφει την αίσθηση του ταξιδιώτη ότι βρίσκεται σε οικείο περιβάλλον, ένα μέρος όπου νιώθει άνετα και όπου επιθυμεί να επιστρέψει. Ωστόσο δεν είναι αρκετό ένα ντιζάιν ξενοδοχείο με στυλ, αλλά η φιλοσοφία αυτή οφείλει να περάσει μέσα από το μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες μέχρι και το ντεκόρ και τις υποδομές. Ολόκληρο το κόνσεπτ φιλοξενίας πρέπει να είναι σωστά μελετημένο.

Η πόλη όπου οι κάτοικοι ζουν όλοι στο ίδιο κτίριο!

Τάση 5η – Αφήστε μια ιστορία να παρουσιάσει το ξενοδοχείο

Δεν αρκεί πια το ξενοδοχείο, αλλά αυτό που έχει αξία είναι η εμπειρία, και μάλιστα με στοιχείο εντυπωσιασμού. Εάν καταφέρετε να δημιουργήσετε μια καλή ιστορία για ένα μοναδικό κόνσεπτ, θα είναι δύσκολο να σας αντιγράψει ο ανταγωνισμός. Ωστόσο, είναι εξίσου σημαντικό να προσφέρετε ευκαιρίες στους επισκέπτες να δημιουργούν τις δικές τους προσωπικές ιστορίες και εμπειρίες, οι οποίες δημιουργούν προστιθέμενη αξία για το ξενοδοχείο. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από μια προσωπική συμβουλή στη ρεσεψιόν μέχρι μια φωτογραφία ενός μοναδικού χαρακτηριστικού του ξενοδοχείου, τα οποία θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε στα social media.

πηγή:protothema.gr

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,147LikesΚάντε Like
89,095 FollowersΑκολουθήστε
179,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ