Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου, 2024
12.6 C
Athens
HomeTravel NewsΠασίγνωστη αεροπορική εταιρεία "έφαγε" βαρύ πρόστιμο για διαρροή προσωπικών δεδομένων!

Πασίγνωστη αεροπορική εταιρεία “έφαγε” βαρύ πρόστιμο για διαρροή προσωπικών δεδομένων!

Αντιμέτωπη με βαρύ πρόστιμο είναι πασίγνωστη αεροπορική εταιρεία, εξαιτίας διαρροής προσωπικών δεδομένων των πελατών της.

Συγκεκριμένα, η British Airways ανακοίνωσε ότι της επιβλήθηκε πρόστιμο 183 εκατομμυρίων στερλινών (204 εκατομμυρίων ευρώ) από τον βρετανικό οργανισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων ICO, μετά την κλοπή δεδομένων εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της πέρυσι. Το πρόστιμο αυτό αντιπροσωπεύει το 1,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της British Airways το 2017.

- Advertisement -

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της British Airways, Alex Cruz, δήλωσε: «Μείναμε κατάπληκτοι και απογοητευμένοι από τα αρχικά συμπεράσματα του ICO. Η British Airways αντέδρασε γρήγορα στην εγκληματική ενέργεια της κλοπής των δεδομένων των πελατών της. Δεν διαπιστώσαμε καμιά δραστηριότητα απάτης στους λογαριασμούς που επλήγησαν από την κλοπή αυτή».

Το πρόστιμό της η ICO θα το επιβάλλει στην IAG, μητρική της BA, για υποκλοπή δεδομένων από την ιστοσελίδα της για σταθερό υπολογιστή και κινητά, κάτι που έπληξε 380.000 απευθείας συναλλαγές πελατών της, παρότι υπάρχουν εκτιμήσεις ότι επηρεάστηκαν συνολικά 500.000 επιβάτες. Ο Γουίλι Γουόλς, γενικός διευθυντής της IAG, της μητρικής εταιρίας της British Airways, ανακοίνωσε ότι προτίθεται να διαπραγματευτεί με τον ICO για το θέμα αυτό και να ασκήσει έφεση.

Δείτε με ποιους τρόπους οι αεροπορικές εταιρείες αποφεύγουν τις αποζημιώσεις!

British Airways αεροπλάνο

Όλα τα προσωπικά δεδομένα των πελατών στον ”αέρα”

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2018, όταν η British Airways είχε αποκαλύψει ότι επλήγη από μια κυβερνοεπίθεση, έπειτα από ένα κενό στο σύστημα πληροφορικής. Στα τέλη Αυγούστου και στις αρχές Σεπτεμβρίου είχαν κλαπεί οικονομικά δεδομένα που, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να αφορούσαν 380.000 τραπεζικές κάρτες.

Στο τέλος του Οκτωβρίου, η εταιρία είχε διευκρινίσει ότι 244.000 πελάτες είχαν πράγματι πληγεί. Οι πληροφορίες που είχαν κλαπεί περιλάμβαναν το όνομα, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πελατών και κυρίως τα δεδομένα τραπεζικών καρτών, δηλαδή τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας.

Πάντα στα τέλη Οκτωβρίου, η British Airways είχε προσθέσει ότι και από άλλους 185.000 πελάτες είχαν κλαπεί τα οικονομικά δεδομένα μεταξύ της 21ης Απριλίου και της 28ης Απριλίου, δηλαδή πολύ νωρίτερα σε σχέση με τη γνωστή μέχρι τότε ημερομηνία της κυβερνοεπίθεσης.

Η British Airways, μάλιστα, είχε υποσχεθεί τον Σεπτέμβριο αποζημιώσεις για τους ταξιδιώτες που επλήγησαν οικονομικά. Επανέλαβε, ωστόσο, ότι δεν έχει πληροφορηθεί για καμιά κλοπή χρημάτων από τους πελάτες που επλήγησαν από αυτή την κυβερνοεπίθεση.

Δείτε επίσης στο travelstyle.gr:

Περισσότερα αεροπορικά νέα στο travelstyle.gr!

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,072LikesLike
88,720 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ