Η Ιταλία είναι σίγουρα ανάμεσα στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου για ξένους επισκέπτες. Τι να πρωτοπεί κανείς για την Ιταλία… εκπληκτικά αξιοθέατα, μνημεία, φυσικά τοπία, τέχνη, φαγητό… Οι λόγοι για να την επιλέξει κανείς για διακοπές είναι άπειροι! Οι Ιταλοί γνωρίζουν τι διαθέτουν και για φέτος για την τουριστική του καμπάνια επέλεξαν ως πρέσβειρα… την Αφροδίτη του Μποτιτσέλι!
Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι λοιπόν, είναι η «νέα influencer» της Ιταλίας για τον τουρισμό! Η εικόνα της θεάς από τον διάσημο αναγεννησιακό πίνακα προσκαλεί με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης τους επισκέπτες για διακοπές στην Ιταλία. Όταν ο Σάντρο Μποτιτσέλι φιλοτεχνούσε τη «Γέννηση της Αφροδίτης» τον 15ο αιώνα σίγουρα δεν φανταζόταν ότι η θεά του θα «ζωντανέψει» ξανά εκατοντάδες χρόνια αργότερα χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη,
Από τους πίνακες του Σάντρο Μποτισέλι στο Διαδίκτυο κατέβασαν οι Ιταλοί την Αφροδίτη για να διαφημίσει τη χώρα τους στους ξένους τουρίστες, στο πρόσωπο της οποίας βρήκαν την ιδανική εκπρόσωπο.
Η εκστρατεία από το υπουργείο Τουρισμού και τον ιταλικό ΕΟΤ με τον τίτλο «Ανοιχτή στο Θαύμα» θέλει την Αφροδίτη τουρίστρια στις διάσημες ομορφιές της Ιταλίας που προσελκύουν τους ξένους επισκέπτες.
Το υπουργείο πιστεύει ότι η Αφροδίτη μπορεί να γίνει μια σύγχρονη influencer. «Μια Αφροδίτη σε ρόλο σύγχρονου influencer θα πάρει από το χέρι κάθε επισκέπτη για να ανακαλύψει τη χώρα μας». Σύμφωνα με το CNN, η ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού, υπόσχεται: «Καλωσορίζουμε την εμβληματική Αφροδίτη του Μποτιτσέλι, η οποία δανείζει το πρόσωπό της για να διηγηθεί την ομορφιά της Ιταλίας, από τις πιο διάσημες μεγαλουπόλεις μέχρι τις πιο κρυφές γωνιές της».
Έτσι, η εικόνα της θεάς, όπως την αποτύπωσε ο αναγεννησιακός ζωγράφος, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης εμφανίζεται να τρώει μακαρόνια, να βγάζει σέλφι στη Βενετία, ακόμα και να κάνει ποδήλατο στο Κολοσσαίο…
Υπάρχει λογαριασμός στο Instagram με το όνομα @venereitalia23, όπου η Αφροδίτη είτε έχει δημιουργηθεί από υπολογιστή, είτε εμφανίζεται στο σώμα ενός μοντέλου.
Δείτε επίσης