Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου, 2024
15.9 C
Athens
HomeEditorialsOnline booking: Ο Τάσος Δούσης μάς διηγείται πώς πήγε να τον ξεγελάσει...

Online booking: Ο Τάσος Δούσης μάς διηγείται πώς πήγε να τον ξεγελάσει πασίγνωστη αεροπορική εταιρεία και δίνει συμβουλές για να μην σας πιάσουν κορόιδα!

Η ιστορία που θα σας διηγηθώ δεν είναι ούτε φανταστική, ούτε έχει συµβεί σε κάποιον άλλον συνάδελφο ή φίλο. Είναι πραγµατική, συνέβη σε εµένα προσωπικά και τη µεταφέρω εδώ, στο travelstyle.gr.

Είµαι ένας από τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που κλείνουν τα αεροπορικά τους εισιτήρια µέσω του internet και συνήθως µέσω των εταιρειών που µου δείχνουν γενικά τις τιµές -µε αυτόν τον τρόπο µπορώ να επιλέξω το εισιτήριο που µου κάνει στη φθηνότερη τιµή, παρακολουθώντας ταυτόχρονα και τον ανταγωνισµό. Ποτέ δεν είχα το παραµικρό πρόβληµα, µέχρι την τελευταία φορά που έκανα κράτηση εισιτηρίου από µια πασίγνωστη εταιρεία εκδόσεως αεροπορικών εισιτηρίων και προσπάθησε ένας απατεώνας υπάλληλος να µε κοροϊδέψει µε τρόπο πραγµατικά επαίσχυντο!

- Advertisement -

Διαβάστε ακόμα: Ο Τάσος Δούσης μάς αποκαλύπτει τα 10 κρυφά διαμάντια στην Ευρώπη

 

Τι έκανε, λοιπόν, το συγκεκριµένο γαϊδούρι. Ενώ έκλεισα τα εισιτήριά µου, κατά λάθος σε ένα πεδίο της κράτησης αντί να βάλω επίθετο και µετά όνοµα (δηλαδή «Δούσης Αναστάσιος»), έβαλα «Αναστάσιος Δούσης». Με παίρνει τηλέφωνο, λοιπόν, ο συγκεκριµένος και µου λέει το απίθανο: «Ξέρετε, υπάρχει πρόβληµα στο εισιτήριό σας και µπορεί όταν πάτε στον γκισέ της αεροπορικής να µην ταξιδέψετε». Δεν σας µεταφέρω το διάλογο που ακολούθησε και τα µπινελίκια που έπεσαν, σας δίνω µόνο το ζουµί. Ο τύπος-λαµόγιο ήθελε να ακυρώσω τα εισιτήρια και να τα ξανακλείσω, πληρώνοντας µόνο για ακυρωτικά ?160, επειδή έγραψα το όνοµα και το επίθετο ανάποδα. Έπεσε ο βλαξ στην περίπτωση. Ήξερα πολύ καλά ότι αυτό το πρόβληµα δεν υφίσταται αν πας στον γκισέ µε εκτυπωµένο το εισιτήριο. Πρόβληµα υπάρχει αν, ας πούµε, λέγεσαι «Αναστάσιος Δούσης» και το εισιτήριο λέει «Αναστάσιος Ρούσης». Εκεί ναι, έχεις πρόβληµα. Κατάλαβα, λοιπόν, την κοµπίνα που κάνουν στους χιλιάδες ασχέτους. Όπου τους πετυχαίνουν να κάνουν τέτοιου είδους λάθη, τους γδέρνουν κανονικά. Κι όχι µόνο τους γδέρνουν, αλλά κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται και υποχρεωµένοι, επειδή δήθεν ο υπάλληλος-λαµόγιο τούς ενηµέρωσε για το «λάθος» που έχουν κάνει.

Διαβάστε ακόμα: Ο τάσος Δούσης μάς συμβουλεύει για τις 5 κορυφαίες low cost εταιρείες

 

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο σάς καλώ όλους να είστε πολύ προσεκτικοί στα εισιτήρια που κλείνετε µέσω συγκεκριµένων µηχανών που βρίσκονται στο internet. Επιλέξτε εταιρείες που κλείνουν εισιτήρια και που δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιτόπου το ποσό. Υπάρχουν εταιρείες στις οποίες µπορείς να κάνεις την κράτηση και να µην πληρώσεις τίποτα και δύο ηµέρες πριν ταξιδέψεις να καταβάλεις το ποσό. Ακόµα καλύτερα, να µπαίνετε στις µηχανές τύπου «airπαπάρας», να βλέπετε ποια αεροπορική σας συµφέρει και µετά να «χτυπάτε» τηλεφωνάκι στην αεροπορική ή να µπαίνετε στο site της αεροπορικής και να κάνετε ό,τι γουστάρετε. Έτσι θα είστε και πιο ασφαλείς και σίγουρα θα γλιτώσετε και από κάτι λαµόγια-απατεώνες που κυκλοφορούν.

 

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,069LikesLike
88,715 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ