Το ξενοδοχείο “Ninemia Stay& Play ” στο Καρπενήσι, για μια ακόμη φορά βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης, στην εξυπηρέτηση πελατών, κερδίζοντας αυτή την φορά το άριστα 10 της βαθμολογίας, πολυεθνικής πλατφόρμας κρατήσεων και στην καρδιά των επισκεπτών που επιβράβευσαν, με την βαθμολογία τους τις προσπάθειες της ομάδας διοίκησης και του customer care του Νηνεμία Hotel !
Το άριστα 10 έφτασε η γενική βαθμολογία με βάση τα σχόλια των πελατών διεθνούς πλατφόρμας κρατήσεων που διέμειναν σε αυτό για το 2016-2017
Η πλατφόρμα (Booking.com) δίνει την δυνατότητα στους επισκέπτες να βαθμολογούν τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν σε επιμέρους τομείς όπως
· Η Καθαριότητα των δωματίων και των χώρων γενικά, βαθμολογία 10
· Η Άνεση που παρέχεται στους επισκέπτες, βαθμολογία 10
· Η Τοποθεσία που βρίσκεται το ξενοδοχείο, βαθμολογία 10
· Οι Παροχές που προσφέρονται από την επιχείρηση, βαθμολογία 10
· Η εξυπηρέτηση και η συμπεριφορά του προσωπικού , βαθμολογία 10
· Η σχέση της προσφερόμενης ποιότητας με την ζητούμενη τιμή. βαθμολογία 10
Αυτό το θέμα θα έχει και η εισήγηση της κ.Δημητρακοπούλου στο Συνέδριο «Καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών» που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαρτίου (9πμ-5μμ) στο Αμφιθέατρο OTE Academy που θα παρουσιάσει τη μοναδικότητα που χαρακτηρίζει το συγκρότημα Νηνεμία και την ιδιαίτερη εξυπηρέτηση που λαμβάνουν οι επισκέπτες του.