Τις «πινελιές» που θα οριστικοποιήσουν το πλαίσιο λειτουργίας του δακτυλίου προβλέπεται να βάλει αύριο η κυβέρνηση.
Όπως εξήγησε προ ημερών ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο «καθαρός δακτύλιος» θα βασίζεται, σε πρώτη φάση, στη λογική των μονών-ζυγών, αλλά με μία θεμελιώδη διαφορά.
«Μέχρι σήμερα υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα τα οποία εξαιρούνται από το δακτύλιο. Αυτό θα λήξει. Ο μόνος τύπος αυτοκινήτων που θα εξαιρούνται θα είναι τα ηλεκτρικά, για αυτό θα το ονομάσουμε “καθαρός δακτύλιος”», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής.
Έτσι, ο δακτύλιος μετά το κυκλοφοριακό χάος στην πρωτεύουσα επανέρχεται στις 25 Οκτωβρίου με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Στόχος είναι να αντιμετωπιστεί το πολύ σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρείται στην Αθήνα τους τελευταίους μήνες.
Οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν την επόμενη εβδομάδα, δίχως να αποκλείεται ωστόσο να δοθούν και αύριο στη δημοσιότητα, μετά τη σύσκεψη στο Μαξίμου, κάποια βασικά δεδομένα για το νέο σύστημα του Δακτυλίου.
Με το πέρας της σύσκεψης θα έχει οριστικοποιηθεί πλέον ποιες κατηγορίες οχημάτων θα μπορούν να εισέρχονται ελεύθερα στον δακτύλιο.
Ο προσανατολισμός της κυβέρνησης είναι να επιτρέψει την είσοδο στον δακτύλιο, πέραν των ηλεκτρικών, των υβριδικών οχημάτων, ενδεχομένως και εκείνων που κινούνται με υγραέριο ή φυσικό αέριο, ωστόσο οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν αύριο.
Παράλληλα, σε δηλώσεις του ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστας Σκρέκας, είπε ότι οι ενστάσεις για τα οχήματα τεχνολογίας Euro 5 και Euro 6 θα τεθούν στη σύσκεψη στο Μαξίμου, αλλά παρατήρησε ότι τα αυτοκίνητα αυτά «έχουν γίνει πλειοψηφία».
Δείτε επίσης