Το νέο βίντεο με το οποίο τα Χανιά θα «ταξιδέψουν» στο εξωτερικό στο πλαίσιο τουριστικής καμπάνιας προτρέπει τους επισκέπτες να… μη συμβιβαστούν με κάτι λιγότερο!
Πλάνα που αναδεικνύουν τις ομορφιές των Χανίων, τους ανθρώπους και τον πολιτισμό του τόπου, θα… «ταξιδέψουν» την Κρήτη στο εξωτερικό σε μια νέα τουριστική καμπάνια με κύριο στόχο την ψηφιακή προβολή του νομού ως τουριστικού προορισμού.
Το βίντεο είναι ένα μέρος μόνο μιας νέας προσπάθειας τουριστικής προώθησης και προβολής των Χανίων που είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Χανίων & της Marketing Greece, του ΣΕΤΕ.
Σε εκδήλωση που έγινε σε ξενοδοχείο των Χανίων για την παρουσίαση των δράσεων, ο πρόεδρος του Συλ. Ξενοδόχων Ν. Χανίων, Μ. Γιαννούλης, τόνισε πως πέρα από το βίντεο θα ακολουθήσουν και άλλες δράσεις όπως διαφήμιση, προβολή σε social media και σε έντυπα του εξωτερικού.
Ο κ. Γιαννούλης, αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη μείωσης των τελών στο αεροδρόμιο, κάτι που ο σύλλογος έχει επανειλλημμένα ζητήσει από το υπουργείο, τονίζοντας ότι μια τέτοια μείωση θα επιφέρει θετικά οικονομικά και δημοσιονομικά αποτελέσματα καθώς το κράτος θα έχει έσοδα από αυτό. Επιπλέον έθιξε το γεγονός της πτώσης του τζίρου πανελλαδικά στον κλάδο του τουρισμού λόγω της υπερφορολόγισης της εστίασης και της διαμονής.
Ο κ. Σήφης Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Μarketing Greece, του ΣΕΤΕ, αναφέρθηκε στις στοχευμένες ενέργειες προβολής που θα ακολουθήσουν μέδω τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ, ενώ όπως επισήμανε το βίντεο για το οποίο στοχεύουν τουλάχιστον στις 300.000 θεάσεις, θα αποτελέσει το όχημα για την τουριστική καμπάνια προβολής των Χανίων που θα «τρέξει» από τον Ιανουάριο – Μάρτιο του 2017.
Τέλος εκ μέρους του ΕΒΕΧ, ο κ. Μυλωνάκης επανέλαβε για μια ακόμα φορά την ανάγκη η προβολή αυτή να συνδυαστεί και με πρωτοβουλίες από το κράτος όπως τη μείωση των φόρων προκειμένου οι αεροπορικές εταιρείες να έχουν κίνητρο για να συνεχίσουν δρομολόγια ακόμα και τους χειμερινούς μήνες.
Πηγή: www.newsbeast.gr