Την πρώτη θέση στις προτιμήσεις του κοινού σε 136 χώρες κατέλαβε η Ελλάδα με το πολυβραβευμένο σποτ του ΕΟΤ, «Greece: 365 – Day Destination». Το spot διακρίθηκε από 29 υποψηφιότητες, ως η καλύτερη τουριστική ταινία του κόσμου για το 2018 με διπλάσιες σχεδόν ψήφους από την αμέσως επόμενη υποψηφιότητα και κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο «People´s Choice Award World´s Best Tourism Film 2018» της CIFFT (International Committee of Tourism Film Festivals).
Το βραβείο παρέλαβαν εκ μέρους του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ ο δημιουργός του σποτ, Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας, και η προϊσταμένη υπηρεσίας του ΕΟΤ Αυστρίας, Ελένη Μελιτά, σε ειδική τελετή απονομής στη Βιέννη, στην διάρκεια της οποίας ο κ. Κιούκας κάλεσε τους παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν και να γνωρίσουν τους πανέμορφους προορισμούς της Ελλάδας 365 ημέρες τον χρόνο.
Διαβάστε ακόμα: ΕΟΤ και Victoria Hislop ενώνουν τις δυνάμεις τους για την Ελλάδα
Η εξαιρετική αυτή διάκριση, για 8η συνεχή χρονιά, αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών του ΕΟΤ να εφαρμόσει και να επικοινωνήσει με τον πλέον επιτυχή τρόπο την προώθηση και την προβολή της χώρας μας διεθνώς, ως παγκόσμιου ελκυστικού προορισμού για τουρισμό 365 ημέρες τον χρόνο, στο πλαίσιο των κατευθύνσεων της εθνικής τουριστικής πολιτικής, που σχεδίασε το υπουργείο Τουρισμού και η υπουργός κα Έλενα Κουντουρά.
Διαβάστε ακόμα: Ρεκόρ Βρετανών τουριστών στην Ελλάδα με 3,3 εκατ. επισκέπτες το 2018
Πηγή: news.gr