Η Aegean σας παροτρύνει να ανακαλύψετε τη Μάλτα με τη νέα της προσφορά! Κλείστε τώρα τα εισιτήριά σας και κερδίστε έκπτωση έως 40%!
Συγκεκριμένα, η προσφορά ισχύει για απευθείας πτήσεις από/προς Αθήνα, για κρατήσεις μέχρι τη Δευτέρα 23.09.2019 και για πτήσεις μεταξύ 15.10.2019 – 28.03.2020.
Κι αν δεν είστε σίγουροι αν αξίζει αυτό το ταξίδι εμείς σας έχουμε 11 λόγους για κάνετε διακοπές στην Μάλτα!
Αναλυτικά η νέα προσφορά της Aegean
- Η προσφορά ισχύει για όλους τους ναύλους απευθείας πτήσεων από/προς Αθήνα, προς/από Μάλτα με απλή μετάβαση και με επιστροφή.
- Η προσφορά αφορά σε κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν έως και τις 23.09.2019 για πτήσεις με την AEGEAN από 15.10.2019 έως και 28.03.2020.
- Έκπτωση 25% εφαρμόζεται στις απευθείας πτήσεις κατά την περίοδο 15.10.2019 – 31.12.2019.
- Έκπτωση 40% εφαρμόζεται στις απευθείας πτήσεις κατά την περίοδο 01.01.2020 – 28.03.2020.
- Η έκπτωση 25% & 40% πραγματοποιείται επί των χρεώσεων: ναύλου εισιτηρίων απευθείας πτήσεων και επίναυλου καυσίμων.
- Οι χρεώσεις ναύλου και επίναυλου καυσίμων που εμφανίζονται στο σύστημα κρατήσεων κατά τη διάρκεια της προσφοράς είναι ήδη μειωμένες κατά 25% & 40%.
- Η έκπτωση δεν έχει εφαρμογή στους φόρους για αγορά εισιτηρίου από το διαδικτυακό τόπο aegeanair.com.
- Σε περίπτωση αλλαγής του εισιτηρίου υπάρχει χρέωση ανάλογη με την κατηγορία του ναύλου.
- Για συναλλαγές με χρεωστικές και πιστωτικές δεν υφίσταται χρέωση κάρτας πληρωμής.
- Η προσφορά αφορά σε ναύλους Economy class.
- Σε περίπτωση ακύρωσης ισχύουν οι κανονισμοί που αντιστοιχούν σε κάθε κατηγορία ναύλου.
- Υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς μίας χειραποσκευής έως 8kg στον ναύλο GoLight.
Aegean: Η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη για ακόμη μία χρονιά
Η AEGEAN αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα βραβεία επιλογής επιβατών, Skytrax World Airline Awards 2019.
Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουνίου 2019 κατά τη διάρκεια του Paris Air Show στο αεροδρόμιο Le Bourget στο Παρίσι.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική αναγνώριση για την AEGEAN και για το προσωπικό πρώτης γραμμής της, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίτευξη, της τόσο υψηλής ικανοποίησης των επιβατών. Η επίτευξη αυτής της συνέπειας, που έχει οδηγήσει την AEGEAN να ψηφιστεί Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία για εννιά συνεχόμενες χρονιές, δεν είναι εύκολη υπόθεση και αποτελεί τεράστιο θρίαμβο για την AEGEAN το γεγονός ότι έχει επιτύχει αυτή τη σημαντική αναγνώριση από τους επιβάτες της».
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι, τόσο για την AEGEAN όσο και για την Ελλάδα, που κερδίσαμε ακόμα μια φορά, αυτό το σημαντικό βραβείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω, όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN, που εργάζονται ακούραστα για να προσφέρουν στους επιβάτες μας, από τα βάθη της καρδιάς τους, τη μοναδική ελληνική φιλοξενία. Το 2019 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για εμάς, καθώς σηματοδοτεί την 20η επέτειό μας. Από την πρώτη κιόλας πτήση μας, έχουμε ως επίκεντρο της φιλοσοφίας μας, την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επιβάτες μας, προωθώντας παράλληλα τις αρετές της Ελλάδας. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο μέλλον και να εργαζόμαστε σκληρά για να αξίζουμε την επιλογή και την εμπιστοσύνη των επιβατών μας».
Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου 2018 – Μαΐου 2019 (στα αγγλικά, στα γαλλικά, στα ισπανικά, στα ρωσικά, στα γιαπωνέζικα και στα κινέζικα) καταμετρήθηκαν 21,65 εκατομμύρια συμμετοχές και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 100 διαφορετικές εθνικότητες. Η έρευνα καλύπτει πάνω από 300 αερομεταφορείς, μετρώντας πρότυπα Ποιότητας με 49 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου.
Τα βραβεία World Airline Awards
Τα World Airline Awards, που φέτος γιόρτασαν τη 19η επέτειό τους, είναι ανεξάρτητα και αμερόληπτα. Ξεκίνησαν το 1999, με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων. Συχνά αναφέρονται ως τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών.
Η Skytrax καλύπτει ολόκληρο το κόστος της Έρευνας και τα έξοδα της Εκδήλωσης Απονομής των Βραβείων. Οι αεροπορικές εταιρείες δεν καταβάλλουν κανένα ποσό συμμετοχής ή τέλος εγγραφής στην έρευνα, και η είσοδος στην εκδήλωση των βραβείων είναι ελεύθερη. Δεν υπάρχουν χρεώσεις για τη χρήση των λογοτύπων και των αποτελεσμάτων των βραβείων. Στην έρευνα καταμετρήθηκαν 21,65 εκατομμύρια συμμετοχές, ενώ συμμετείχαν επιβάτες από περισσότερες από 100 εθνικότητες. Όλες οι συμμετοχές υποβλήθηκαν σε έλεγχο για τον προσδιορισμό των πληροφοριών χρήστη και διεύθυνσης IP, ενώ διαγράφηκαν τυχόν διπλές, ύποπτες ή άκυρες συμμετοχές. Η έρευνα κάλυψε περισσότερους από 300 αερομεταφορείς.
Η online έρευνα διεξήχθη από το Σεπτέμβριο του 2018 έως το Μάιο του 2019, μαζί με τις προσκλήσεις που διαβιβάστηκαν στους ερωτηθέντες του προηγούμενου έτους από τη βάση δεδομένων της Skytrax. Οι φόρμες της έρευνας των πελατών προσφέρθηκαν στα αγγλικά, στα γαλλικά, στα ισπανικά, στα ρωσικά, στα ιαπωνικά και στα κινέζικα. Η μεγαλύτερη αύξηση εθνικοτήτων στην έρευνα του 2019 παρατηρήθηκε στους πελάτες που απάντησαν στα κινέζικα και στα ισπανικά ερωτηματολόγια.
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr: