Το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών επέβαλε πρόστιμο 1 εκατ. δολ. στην LATAM Airlines Group SA, καθώς δεν προχώρησε εγκαίρως σε επιστροφές χρημάτων στους επιβάτες για πτήσεις στις ΗΠΑ
Το υπουργείο από τον Μάρτιο του 2020 έγινε αποδέκτης πάνω από 750 καταγγελιών σύμφωνα με τις οποίες η LATAM, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στη Λατινική Αμερική, απέτυχε να προχωρήσει έγκαιρα σε επιστροφές χρημάτων μετά την ακύρωση πτήσεων από ή προς τις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, η LATAM ανέφερε ότι χρειάστηκε περισσότερες από 100 ημέρες για να επεξεργαστεί χιλιάδες αιτήματα επιστροφής χρημάτων για πληρωμή.
Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε σύμφωνη με το ύψος του προστίμου και την αποπληρωμή του, ενώ πρόσθεσε ότι ήταν «μέρος ενός συνεχιζόμενου ελέγχου του αμερικανικού υπουργείου σε πολλές αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται εντός ή και εντός των ΗΠΑ και έχουν λάβει πρόστιμα για τον ίδιο λόγο, καθυστερήσεις στην επιστροφή χρημάτων για αχρησιμοποίητα εισιτήρια σε πτήσεις που ακυρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας».
Η LATAM έχει ήδη επενδύσει 2 εκατ. δολ. σε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την ταχύτερη επεξεργασία των επιστροφών χρημάτων, καθώς και άλλα 2 εκατ. δολ. μόνο το 2023 για να επιταχυνθούν οι αιτήσεις επιστροφής χρημάτων.
Πηγή: Airnews.gr
Δείτε επίσης