Προειδοποίηση στους αερομεταφορείς, εξέδωσε το Γερμανικό υπουργείο Καταναλωτών, δεδομένης της αυξανόμενης δυσαρέσκειας των επιβατών οι οποίοι βλέπουν τις πτήσεις τους να ακυρώνονται χωρίς να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων.
Σύμφωνα με το FVW, εκπρόσωπος του υπουργείου υπενθυμίζει στις εταιρίες τη νομική υποχρέωσή τους να αποζημιώνουν τους πελάτες τους εντός 7 ημερών, καθώς σε διαφορετική περίπτωση «η πρακτική προπληρωμής θα πρέπει να επανεξεταστεί στην τρέχουσα μορφή της».
«Με την προπληρωμή των εισιτηρίων, οι επιβάτες διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο εάν οι πτήσεις ακυρωθούν ή εάν οι αερομεταφορείς πτωχεύσουν», επισημαίνει ο εκπρόσωπος του Γερμανικού υπουργείου, κάνοντας αναφορά στα παράπονα που διατυπώνονται εδώ και χρόνια από τις ενώσεις προστασίας καταναλωτών.
Δείτε επίσης
- Ryanair: Ψευδείς οι πληροφορίες για βόμβα σε αεροσκάφος της εταιρείας που είχε αναγκαστεί σε προσγείωση στο Μινσκ
- EasyJet: Ακύρωσε 200 πτήσεις – Τι συνέβη
- Συνεχίζεται το χάος στα αεροδρόμια και οι ταλαιπωρία για χιλιάδες Βρετανούς ταξιδιώτες
- Easyjet: Λανσάρει νέο εργαλείο εύρεσης φθηνών αεροπορικών εισιτήριων