Η Marriott, ο ξενοδοχειακός κολοσσός, όπως ήταν αναμενόμενο χρησιμοποιεί ένα μυστικό εργαστήριο για να σχεδιάσει ακόμα και τις μικρότερες λεπτομέρειες για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος – από το σχήμα του τοίχου έως τη θέση της ηλεκτρικής πρίζας.
Η ιστοσελίδα fastcompany.com βρέθηκε σε αυτό το εργαστήριο και μας το αποκαλύπτει…
Το Underground Innovation Lab, όπως ονομάζεται, βρίσκεται σε ένα υπόγειο χώρο επιφάνειας 10.000 τ. ποδιών στο Maryland, ακριβώς κάτω από το “αρχηγείο” της Marriott. Ένας λαβύρινθος δωματίων, απόλυτα πιστών αντιγράφων των ξενοδοχείων της.
Μάλιστα, το εργαστήριο έχει και τη δική του ιστορία για τη δημιουργία του η οποία είναι αυτή: “Πριν από χρόνια, ένας υπάλληλος τυχαία κλειδώθηκε στο υπόγειο της πολυτελούς έδρας της Marriott. Ψάχνοντας για μια διαδρομή διαφυγής και βλέποντας το μέγεθος του χώρου, συνειδητοποίησε τις δυνατότητες αυτού που βρήκε κι έτσι ήρθε η ιδέα για το ξεκίνημα του μέλλοντος μας”, λέει ο Aliya Khan, αντιπρόεδρος της εταιρείας στις παγκόσμιες στρατηγικές σχεδιασμού.
Στο εργαστήριο, ομάδες εργασίας της μεγάλης ξενοδοχειακής αλυσίδας μελετούν και δοκιμάζουν καινοτομίες, χωρίς να γνωρίζει κανείς για αυτές, σε ένα χώρο που μοιάζει με ένα κουκλόσπιτο πραγματικών διαστάσεων, όπου σχεδιαστές και αρχιτέκτονες εργάζονται ώστε να δημιουργήσουν το δωμάτιο ξενοδοχείου του μέλλοντος για τα brand της εταιρίας. Ειδικά την ώρα που η Marriott έχει στρατηγικό σχεδιασμό για την προσθήκη 275.000 έως 295.000 δωματίων στο χαρτοφυλάκιό της μέχρι το 2021, επιπλέον των 1,3 εκατ. δωματίων που ήδη λειτουργούν υπό την ομπρέλα της σε όλο τον κόσμο.
Επίσης, όπως σας είχαμε αναφέρει η Marriott θα είναι ο νέος ανταγωνιστής της Airbnb, και έχοντας ως στόχο να προσελκύσει πελάτες της Airbnb, όπως φαίνεται από το πρόσφατο λανσάρισμα της υπηρεσίας ενοικίασης σπιτιών, ασχολείται και με αυτό στο Innovation Lab.
Η καθημερινότητα στο Underground Innovation Lab
Στην πραγματικότητα το Innovation Lab είναι ένα σύνολο δωματίων, το καθένα εκ των οποίων αποτελεί ένα πρωτότυπο σε πραγματικές διαστάσεις με την τελευταία λέξη του ντιζάιν, ώστε οι δημιουργοί του να μπορούν να μένουν σε αυτό δοκιμάζοντάς το και βελτιώνοντας το προσφερόμενο προϊόν.
Είναι μια δοκιμαστική διαδικασία που προηγείται του λανσαρίσματος στην αγορά. Αυτό σημαίνει ότι δοκιμάζονται πλαίσια κρεβατιών, ηλεκτρικές πρίζες, καρέκλες, διαφορετικά μεγέθη τραπεζιών κτλ.
Δοκιμάζονται επίσης οι συνθήκες κατά τις οποίες διευκολύνεται ή εμποδίζεται η καθαριότητα και γίνονται οι ανάλογες προσαρμογές στο χώρο, ενώ τα δωμάτια διαμορφώνονται και σύμφωνα με τις επιθυμίες των ταξιδιωτών.
Μία από τις πόρτες του υπόγειου εργαστηρίου οδηγεί στο επανασχεδιασμένο δωμάτιο Aloft που απευθύνεται σε ταξιδιώτες που λατρεύουν την περιπέτεια και την τεχνολογία και αναζητούν μπουτίκ ξενοδοχεία σε καλές τιμές. Άλλη πόρτα οδηγεί στο Westin δωμάτιο, με καλό ντεκόρ, μια άλλη στις Fairfield Suites που απευθύνονται σε οικογένειες και άλλη στο Element για διαμονή μεγάλης διάρκειας με κύριο χαρακτηριστικό την κουζίνα και τους μεγάλους χώρους.
Στο εργαστήριο, οι ομάδες εργασίας αλλάζουν στυλ στα δωμάτια, τεχνολογίες και υπηρεσίες σε μικρή κλίμακα πριν λανσαριστούν σε παγκόσμια κλίμακα στην αγορά, γλιτώνοντας περιπτώσεις που κάτι δεν λειτουργεί.
Ελάτε για μια ξενάγηση στο εργαστήριο μέσα από το παρακάτω βίντεο:
Φωτογραφίες: Mariott International, Inc
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr: