Η Χριστίνα Μπόμπα συμμετέχει στην καμπάνια #LifeChangingPlaces της Lufthansa, που κρύβει τη δύναμη από τα μέρη που μπορεί να ταξιδέψουμε στη ζωή μας και να μας αλλάξουν, ριζικά, την ζωή.
Επίσης, δείτε ποια είναι η αεροπορική εταιρεία της χρονιάς!
Πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, θέλει να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν μέρη που θα μεταμορφώσουν τη ζωή τους. Ώστε να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα προσφέρει έμπνευση, ακριβώς όπως και η φιλοσοφία της Lufthansa “Say yes to the world”. Κάπως έτσι θα προωθήσει μια σειρά από βίντεο με ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τη ζωή τους μετά από τα ταξίδια τους σε Μεξικό, Νέα Υόρκη, Γαλλία, Λοφότεν και Κέιπ Τάουν.
Η καμπάνια στην Ελλάδα προωθείται μέσω των Social Media. Πιο συγκεκριμένα από τρεις μοναδικές ιστορίες, του Chris Brukard, ενός διάσημου φωτογράφου που επισκέπτεται τα νησιά Λοφότεν στην Νορβηγία. Ένα μέρος στο οποίο κυνήγησε νέες περιπέτειες και ανακάλυψε το μεγάλο πάθος του για την φωτογραφία τοπίων στην φύση, αλλάζοντας για πάντα τη ζωή του.
Δεύτερη ακολουθεί η Thomasina Miers, ιδρύτρια της αλυσίδας εστιατορίων Wahaca στη Βρετανία και αρθρογράφος στον Guardian. Μετά από ένα ταξίδι στο Μεξικό, γοητεύτηκε από το μοναδικό φαγητό της χώρας. Γυρίζοντας στη Βρετανία ανακάλυψε πως η κουζίνα αυτή απουσιάζε εντελώς από την γαστρονιμική σκηνή της χώρας. Κάπως έτσι πήρε την απόφαση να εκπαιδευτεί ως σεφ και να ξεκινήσει το δικό της μεξικάνικο εστιατόριο.
Τελευταία είναι η ιστορία του Somnath Halder. Η ζωή του ως Υπεύθυνος Πληροφορικής άλλαξε τελείως μετά από ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη. Εκεί παρακολούθησε ένα εξαιρετικό μουσικό workshop από τον θρύλο της τζαζ Barry Harris. Το ταξίδι αυτό άλλαξε πραγματικά τη ζωή του. Τον ώθησε να αφήσει τη δουλειά του και να ακολουθήσει το νέο του πάθος και να γίνει δάσκαλος μουσικής στην Ινδία.
Η συμμετοχή της Χριστίνας Μπόμπα στην καμπάνια
Επιπλέον, η Lufthansa τρέχει και συνεργασίες σε γνωστούς influencers και Travel Blogger. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και η Χριστίνα Μπόμπα, η οποία το 2017 πήρε μια μεγάλη απόφαση. Μέχρι τότε εργαζόταν ως στέλεχος σε μία εταιρία στο marketing αλλά η καρδιά της πάντα ήξερε πως ήθελε να ζήσει την ζωή της ταξιδεύοντας.
Επιπλέον, στην καμπάνια της Lufthansa συμμετέχουν και η Μαρία Κόφου, από το Travel Stories From My World και Γιώργο Τσαγκαράκη και Βασιλική Παπακωνσταντή, από το Yaba Taravellers. Διηγούνται τις δικές τους μοναδικές ιστορίες. Αναφέρουν το πως άφησαν πίσω τις εταιρικές τους καριέρες για να επιλέξουν μια τελείως διαφορετική πορεία και πως άλλαξαν για πάντα τη ζωή τους.
Η Benita Struve, Head of Marketing Communication & Campaigns, σχολίασε: “Ένας συναρπαστικός προορισμός, μια συγκινητική ιστορία. Με την καμπάνια #LifeChangingPlaces αποδεικνύουμε για ακόμη μια φορά την αξία των ταξιδιών σε όλο τον κόσμο. Αυτό το συναρπαστικό περιεχόμενο βρίσκεται πλέον σε περισσότερα κανάλια από ποτέ και μπορεί να επηρεάσει ακόμη περισσότερο κόσμο να ταξιδέψει.”
Η καμπάνια θα μπει στην τρίτη της φάση σε παγκόσμιο επίπεδο, με την συγκινητική ιστορία μιας αεροσυνοδού της Lufthansa. Η κοινωνική συνεισφορά της, σε ένα κέντρο αποκατάστασης στην Αιθιοπία που στηρίζει μητέρες και τα παιδιά τους που έχουν πέσει θύματα βίας της άλλαξε τη ζωή.
Η καμπάνια πρόκειται να τρέξει επίσης ενέργειες και στα αεροδρόμια του Μονάχου και της Φρανκφούρτης. Εκεί θα τοποθετήσουν διαδραστικές πλατφόρμες για τη συλλογή δωρεών από τους ταξιδιώτες, για τη στήριξη των δράσεων του φιλανθρωπικού οργανισμού της Lufthansa.
Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr: