Περιμένε πως και πως την άδεια σας; Έχετε κανονίσει ολιγοήμερο διακοπές με αεροπλάνο; Δείτε τί μπορείτε να κάνετε αν κάτι πάει στραβά με τη πτήση σας:
Ακύρωση/ματαίωση πτήσης
Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να προσφέρει:
Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας με δωρεάν travelerπτήση στο αρχικό σημείο αναχώρησης ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό μας προορισμό (εμείς επιλέγουμε…).
Οι 15 καλύτερες χριστουγεννιάτικες αγορές της Ευρώπης
Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.
Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει με τα ποσά που αναφέρονται για την άρνηση επιβίβασης.
Και όμως! «Μαστίγα» οι σεξουαλικές παρενοχλήσεις στις πτήσεις
Μεγάλη καθυστέρηση
Η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας παράσχει γεύματα, αναψυκτικά και επικοινωνιακές διευκολύνεις, εάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης:
2 και πλέον ώρες για πτήσεις κάτω από 1.500 χλμ.
3 και πλέον ώρες για πτήσεις άνω των 1.500 χλμ., εντός της Ε.Ε.
3 και πλέον ώρες για πτήσεις μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ., εκτός Ε.Ε.
4 και πλέον ώρες για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ. εκτός της Ε.Ε.
Το απόλυτο ταξιδιωτικό gadget… η βαλίτσα ντουλάπα!
Εάν η αναχώρηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα, δικαιούμαστε διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο για μία ή περισσότερες νύχτες και δωρεάν μεταφορά μας στο ξενοδοχείο.
Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε.
Πηγή: E-Radio.gr