Η United Airlines αλλάζει τον τρόπο επιβίβασης σε αεροπλάνα για να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα.
Η United Airlines θα αρχίσει να επιβιβάζει επιβάτες στην οικονομική θέση που έχουν κλείσει καθίσματα παραθύρου αρχικά από την επόμενη εβδομάδα, μια κίνηση που έχει σχεδιαστεί για να μειώσει τον χρόνο που τα αεροπλάνα περνούν καθισμένα στο έδαφος.
Η αεροπορική εταιρεία ανέφερε σε εσωτερικό σημείωμα ότι θα εφαρμόσει το σχέδιο στις 26 Οκτωβρίου. Το σχέδιο – που ονομάζεται WILMA, για παράθυρο, μεσαίο και διάδρομο – δοκιμάστηκε σε πολλές τοποθεσίες και θεωρήθηκε ότι κοστίζει έως και δύο λεπτά εκτός επιβίβασης.
Παραλλαγές της προσέγγισης WILMA υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια.
“Απλώνει τους ανθρώπους κατά μήκος του διαδρόμου του αεροπλάνου, έτσι ώστε περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να αφήσουν τις αποσκευές τους ταυτόχρονα. Αυτό είναι το κύριο πράγμα που επιταχύνει τη διαδικασία επιβίβασης”, δήλωσε ο Jason Steffen, αναπληρωτής καθηγητής φυσικής στο Πανεπιστήμιο του Νεβάδα, Λας Βέγκας, ο οποίος σχεδίασε το δικό του μοντέλο επιβίβασης πριν από μια δεκαετία.
Η αλλαγή θα ξεκινήσει με τους επιβάτες της τέταρτης ομάδας επιβίβασης. Οι πελάτες πρώτης κατηγορίας και business class δεν θα δουν καμία αλλαγή στη ρουτίνα τους, και επίσης δεν υπάρχει καμία αλλαγή για όσους έχουν προνόμια επιβίβασης κατά προτεραιότητα, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτών με αναπηρία, των ασυνόδευτων ανηλίκων, των εν ενεργεία στρατιωτικών και των οικογενειών με παιδιά κάτω των 2 ετών .
Η United με έδρα το Σικάγο είπε ότι όταν πολλοί πελάτες έχουν την ίδια οικονομική κράτηση, όπως οικογένειες, θα τους επιτρέπεται να επιβιβάζονται μαζί.
Η νέα πολιτική θα χρησιμοποιηθεί σε πτήσεις εσωτερικού και σε ορισμένες διεθνείς πτήσεις.
Οι αεροπορικές εταιρείες αναζητούν εδώ και καιρό την τέλεια διαδικασία επιβίβασης.
Η Γιουνάιτεντ κάνει αλλαγές τώρα γιατί, λέει, ο μέσος χρόνος επιβίβασης έχει αυξηθεί κατά δύο λεπτά από το 2019.
Η ενασχόληση με τη διαδικασία επιβίβασης έχει αυξηθεί από τότε που οι αεροπορικές εταιρείες άρχισαν να χρεώνουν τέλη για παραδοτέες αποσκευές πριν από περισσότερο από μια δεκαετία. Αυτά τα τέλη ενθαρρύνουν τους επιβάτες να φέρουν χειραποσκευές, οι οποίες γενικά εξακολουθούν να είναι δωρεάν, εκτός από εταιρείες χαμηλού κόστους.
«Κάθε φορά που πρέπει να παλέψεις με τις αποσκευές πάνω από το κεφάλι σου, επιβραδύνει τα πράγματα», είπε ο Steffen.
Η ώθηση για ταχύτερη επιβίβαση περιπλέκεται επίσης από την επιθυμία των αεροπορικών εταιρειών να πουλήσουν την πρόωρη επιβίβαση ή να την δώσουν σε εκλεκτά μέλη των προγραμμάτων συχνών επιβατών τους. Μόνο αφού καθίσουν αυτοί οι άνθρωποι – γενικά κοντά στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου – μπορούν όλοι οι άλλοι να επιβιβαστούν, περνώντας τους πελάτες προτεραιότητας στο δρόμο για τις θέσεις τους στο πίσω μέρος της καμπίνας.
“Η προτεραιότητα επιβίβασης είναι κερδοφόρα. Μέχρι ένα ορισμένο σημείο, αυτά τα χρήματα αξίζουν περισσότερο από το να ανησυχείς για την επιβίβαση τρία λεπτά νωρίτερα κάθε φορά”, δήλωσε ο Seth Miller, ο οποίος γράφει για την ταξιδιωτική εμπειρία στο Paxex.aero.
Δύο λεπτά δεν κάνουν μεγάλη διαφορά σε μια υπερατλαντική πτήση, αλλά σε μικρότερες διαδρομές με μεγάλη κίνηση. Οι καθυστερήσεις τείνουν να κλιμακώνονται, ωθώντας τις καθυστερημένες πτήσεις όλο και πιο πίσω από το χρονοδιάγραμμα.
Εάν μερικοί επιβάτες κουράζουν ενώ στοιβάζουν την τσάντα τους και βρίσκουν τη θέση τους, μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας πτήσης στην ώρα της ή καθυστερημένης στα επίσημα στατιστικά στοιχεία της κυβέρνησης.
Οι τελευταίοι επιβάτες που επιβιβάζονται αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο να μην υπάρχει χώρος για την χειραποσκευή τους. Αυτό οδηγεί τους επιβάτες σε ομάδες καθυστερημένης επιβίβασης να συνωστίζονται στην περιοχή της πύλης, ώστε να μπορούν να περάσουν στη σειρά μπροστά από τους άλλους.
Δείτε επίσης