Η TUI Βρετανίας, ένας από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς κολοσσούς του κόσμου, γιορτάζει το “άνοιγμα” των συνόρων προς τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, με μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση στην Κρήτη.
Η διαφήμιση αποτελεί συνέχεια άλλων στο παρελθόν και περιλαμβάνει όλα τα σημαντικά σημεία μιας διαφήμισης της TUI με μεγάλη έμφαση στα συναισθήματα που προκαλούν οι διακοπές, με τη χρήση εμπνευσμένων πλάνων που τραβήχτηκαν στην Κρήτη.Η διαφήμιση, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, περνά το μήνυμα ότι η TUI ανυπομονεί να στείλει τους πελάτες της σε διακοπές και πάλι από τις 11 Ιουλίου.
Με το μότο «Καλωσήρθατε στο να κοιτάζετε μπροστά», η διαφήμιση στοχεύει να εμπνεύσει και να υπενθυμίσει στο κοινό τους υπέροχους προορισμούς και όλες τις αγαπημένες του εμπειρίες διακοπών, από την πρώτη βουτιά στην πισίνα και τις ξέγνοιαστες ημέρες μέχρι τις νέες περιπέτειες με την παρέα αγαπημένων προσώπων. Η διαφήμισή μας συνοψίζει τη χαρά των καλοκαιρινών διακοπών μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και μεταφέρει ένα ξεκάθαρο μήνυμα: Είμαστε έτοιμοι και ενθουσιασμένοι για να υποδεχθούμε πίσω τους πελάτες μας, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η επικεφαλής μάρκετινγκ της TUI Βρετανίας και Ιρλανδίας, Katie McAlister.
«Στοχεύουμε να χτίσουμε την εμπιστοσύνη και να υποκινήσουμε την αγορά έπειτα από δύσκολους μήνες», τόνισε. Παράλληλα ανέφερε, ότι αναγνωρίζουμε ότι ο καθένας έχει διαφορετική οπτική όσον αφορά το ταξίδι, προτρέποντας τους ταξιδιώτες να προχωρήσουν σε κρατήσεις είτε τώρα είτε αργότερα.
Δείτε την διαφημιστική καμπάνια:
Δείτε επίσης στο travelstyle.gr