Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου, 2024
15.6 C
Athens
HomeTravel DealsΗ Σαουδική Αραβία εισάγει γενναιόδωρες αποζημιώσεις στους επιβάτες για απώλεια αποσκευών, μετακίνηση...

Η Σαουδική Αραβία εισάγει γενναιόδωρες αποζημιώσεις στους επιβάτες για απώλεια αποσκευών, μετακίνηση και ακύρωση πτήσης

Η Σαουδική Αραβία επικυρώνει αποζημιώσεις επιβατών αεροπορικών εταιρειών που καλύπτουν τα πάντα. Μάλιστα για χαμένες αποσκευές θα δίνεται αποζημίωση έως 1.750 $.

Οι νέοι κανόνες καλύπτουν τα πάντα, από καθυστερήσεις πτήσεων και χαμένες αποσκευές έως και υποβαθμίσεις καμπίνας.
Η Σαουδική Αραβία έχει εισαγάγει νέους κανόνες αποζημίωσης για τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών, επιτρέποντάς τους να διεκδικούν έως και το 200% της τιμής του εισιτηρίου τους για ακυρώσεις πτήσεων και ζητήματα που σχετίζονται με ταξίδια που προκαλούνται από αεροπορικές εταιρείες.

Οι νέοι κανόνες έχουν εφαρμοστεί από τη Γενική Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (GACA) και τέθηκαν σε ισχύ στις 20 Νοεμβρίου.
Η Σαουδική Αραβία έχει εισαγάγει νέους κανόνες αποζημίωσης για τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών, ορισμένοι από τους οποίους δίνουν δικαίωμα στους ταξιδιώτες έως και 200% της τιμής του εισιτηρίου τους. Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές καλύπτουν διάφορες περιστάσεις που επηρεάζουν το ταξίδι των επιβατών αεροπορικών μεταφορών, όπως ακύρωση ή καθυστέρηση πτήσης, απώλεια αποσκευών, υπερκράτηση πτήσης, ακόμη και αλλαγή κατηγορίας καμπίνας.

- Advertisement -

Έως και 200% της τιμής του εισιτηρίου ως αποζημίωση

Σύμφωνα με το simpleflying.com, στις 20 Νοεμβρίου, το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας θέσπισε νέους κανόνες αποζημίωσης για τους αεροπορικούς ταξιδιώτες που τους δίνουν το δικαίωμα σε τεράστιες χρηματικές αποζημιώσεις σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης ή άλλων ζητημάτων που σχετίζονται με ταξίδια όπου ευθύνεται η αεροπορική εταιρεία.
Οι νέοι κανόνες έχουν εφαρμοστεί από τη Γενική Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (GACA) για την προστασία των δικαιωμάτων των αεροπορικών ταξιδιωτών και την ευθύνη των αεροπορικών εταιρειών για αμέλεια. Υπάρχουν 30 άρθρα που καλύπτουν μια σειρά ζητημάτων και σεναρίων που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι επιβάτες στο ταξίδι τους.

Φυσικά, το ζήτημα των χαμένων ή κατεστραμμένων αποσκευών βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με τις αεροπορικές εταιρείες να καλούνται πλέον να πληρώσουν έως και 6.568 SR (1.750 $) ως αποζημίωση. Οι καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις μπορούν επίσης να επισύρουν βαριές κυρώσεις και να απαιτήσουν από τις αεροπορικές εταιρείες να πληρώσουν έως και 150-200% της αρχικής τιμής του εισιτηρίου υπό ορισμένες συνθήκες.

Riyadh Airport of King Khalid, Ριάντ Σαουδική Αραβία

Αποζημιώσεις όχι μόνο για καθυστερήσεις και χαμένες αποσκευές

Το νέο σύνολο κανόνων υπερβαίνει τις χαμένες αποσκευές ή τις καθυστερήσεις πτήσεων. Καλύπτουν επίσης εποχιακούς ταξιδιώτες, όπως εκείνους που πηγαίνουν για προσκυνήματα στα Umrah και Hajj. Σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης σε επιβάτες με ειδικές ανάγκες, δικαιούνται επίσης ένα ποσό 500 SR (133 $), ή το 200% του καταβληθέντος ναύλου.
Οι αεροπορικές εταιρείες συχνά υπερέχουν κρατήσεις πτήσεων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, οι επιβάτες καλούνται επίσης να αλλάξουν θέση καμπίνας από αυτήν που είχαν πληρώσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν ένας επιβάτης υποβαθμίζεται στην κατηγορία εισιτηρίων, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να πληρώσουν το 200% της τιμής του εισιτηρίου τους.

Έχουν επίσης καλυφθεί καθυστερήσεις εδάφους. Μόλις επιβιβαστούν οι επιβάτες και εάν, για οποιονδήποτε λόγο, το αεροπλάνο παρουσιάσει καθυστέρηση στο έδαφος για περισσότερες από τρεις ώρες, οι επιβάτες δικαιούνται πλέον να αποβιβαστούν χωρίς πρόσκληση.

Παγκόσμιο ζήτημα

Όσο απαραίτητες είναι οι εμπορικές πτήσεις αυτές τις μέρες, μπορεί μερικές φορές να είναι αγχωτικό, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής ή κατά τη διάρκεια ακυρώσεων της πτήσης. Πολλοί παράγοντες είναι απλώς εκτός ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών , όπως οι κακές καιρικές συνθήκες, η πολιτική αστάθεια και τα επείγοντα ιατρικά περιστατικά κατά την πτήση.
Ωστόσο, είναι επίσης αλήθεια ότι οι αερομεταφορείς μπορούν να αποφύγουν πολλές ταλαιπωρίες για τους επιβάτες διαχειριζόμενοι ζητήματα όπως η υπερκράτηση, η σωστή ταξινόμηση του πληρώματος, η εκτέλεση προγραμματισμένης συντήρησης κ.λπ.
Το ζήτημα των χαμένων αποσκευών, ειδικότερα, έχει γίνει πρόσφατα στο επίκεντρο και πολλές αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν πλέον εργαλεία παρακολούθησης αποσκευών στους επιβάτες για να διασφαλίσουν ότι γνωρίζουν τη θέση των αποσκευών τους για τα περισσότερα στάδια του ταξιδιού. Ας ελπίσουμε ότι, με την αυξανόμενη χρήση της τεχνολογίας και τους αυστηρότερους νόμους και κανόνες, πολλά τέτοια ζητήματα θα αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,072LikesLike
88,717 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ