Η Ryanair ανακοίνωσε τη Δευτέρα (8 Μαίου), τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Απριλίου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη.
Πιο συγκεκριμένα:
Μεγάλη αποκάλυψη: Γι’ αυτό οι αεροπορικές εταιρείες δεν δίνουν αλεξίπτωτα στους επιβάτες!
- Advertisement -
- Το 91% των 62,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους
- Λιγότερο από 1.5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες.
- 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 11.3 εκατομμύρια πελάτες τον Απρίλιο, με το 91% των 62,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Οι αεροπορικές εταιρείες με τις καλύτερες οικονομικές θέσεις, για να ταξιδεύεις παντού με άνεση!
Απρίλιος | 2016 | 2017 |
Πτήσεις στην ώρα τους | 90% | 91% |
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες | 1.52 | 1.45 |
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες | 0.50 | 0.56 |
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες | 99% | 99% |
Πηγή: airnews.gr