Η γέφυρα άρχισε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2000, έχει μήκος οκτώ χιλιόμετρα και καταλήγει σε ένα τεχνητό νησί, όπου μετατρέπεται σε τούνελ μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων.
Η μοναδική αυτή γέφυρα, καθώς και το τούνελ, σχεδιάστηκαν από την εταιρεία Cowi, που έχει την έδρα της στη Δανία, βασικός αρχιτέκτονας ήταν ο George Rotne. Η γέφυρα και το τούνελ διασχίζουν το στενό του Όρεσουντ και η διαχείρισή τους γίνεται από κοινού από την Δανία και την Σουηδία, ενώ για την διέλευση της γέφυρας πληρώνονται διόδια.
Αξιοθέατα: Τα πιο παρανοϊκά παράπονα των τουριστών!
Η γέφυρα Όρεσουντ είναι καλωδιωτή και διαθέτει δύο πυλώνες ύψους 204 μέτρων, οι οποίοι στηρίζουν το άνοιγμά της, που έχει μήκος 490 μέτρα. Στο άνω επίπεδο της γέφυρας υπάρχει αυτοκινητόδρομος ενώ κάτω από την γέφυρα περνάει σιδηρόδρομος. Τα περισσότερα τμήματα της γέφυρας κατασκευάστηκαν στην στεριά και μεταφέρθηκαν στο σημείο με πλωτούς γερανούς, ενώ οι δύο πυλώνες της κατασκευάστηκαν επί τόπου.
Το ζευγάρι Ελλήνων που ταξίδεψε σε 11 χώρες της Ασίας με 10 ευρώ την ημέρα
Η γέφυρα και το τούνελ ενώνονται με το τεχνητό νησί Peberholm, το οποίο έχει μετατραπεί σε έναν μικρό παράδεισο με περισσότερα από 500 είδη φυτών και πολλά πουλιά, καθώς και ένα σπάνιο είδος βατράχου.
Αλεξάνδρεια: Το στολίδι της Μεσογείου!