Η Emirates λάνσαρε τα δικά της «Food and Wine» κανάλια προσφέροντας στου πελάτες της μία ματιά στο παρασκήνιο της προετοιμασίας των μενού που σερβίρονται εν πτήσει και της συνεργασίας με τους παγκόσμιους εταίρους της.
Τα κανάλια προσφέρουν μία ενδότερη ματιά στην επένδυση των 700 εκ. δολαρίων της Emirates σε εκλεκτά κρασιά και στα τοπικά και εποχιακά μενού που προετοιμάζονται από βραβευμένους σεφ. Τα κανάλια «Food and Wine» της Emirates είναι διαθέσιμα σε όλες τις πτήσεις.
Το κανάλι «Food» παρουσιάζει την λεπτομέρεια που διακρίνει τη σύσταση των μενού από τους σεφ της Emirates και τη προμήθεια συστατικών για τα γεύματα που προσφέρονται εν πτήσει. Η αεροπορική σερβίρει γύρω στα 110 εκατομμύρια γεύματα κάθε χρόνο, με την ίδια προσοχή να δίνεται στην Πρώτη, στη Διακεκριμένη και στην Οικονομική Θέση. Κάθε επεισόδιο διερευνά πώς η αεροπορική φέρνει άριστης ποιότητας προϊόντα εν πτήσει, μέσω των μακροχρόνιων συνεργασιών της παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας τοπικούς προμηθευτές και παραγωγούς. Τα δύο πρώτα επεισόδια ταξιδεύουν το θεατή στην Ούμπρια της Ιταλίας, όπου η Emirates αγοράζει ελαιόλαδο από το Monte Vibiano και στην Σρι Λάνκα, για να δουν πώς επιλέγεται το τσάι Ντίλμα που σερβίρεται εν πτήσει.
Τα επεισόδια περιέχουν επίσης μερικές συνταγές από τα μενού που εμπνέονται από την τοπική γαστρονομία, έτσι ώστε να μπορούν οι επιβάτες να φτιάξουν πιάτα όπως το Prawn Machbous ή ακόμη να μάθουν πώς να φτιάξουν μία κλασσική κρέπα στο σπίτι. Οι συνταγές υπάρχουν επίσης στο emirates.com. Το κανάλι «Food» εγκαινιάστηκε με δύο επεισόδια και ακόμα περισσότερα αναμένεται να προστεθούν τον επόμενο χρόνο.
Ο Josot Heymejjer, ο Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Emirates Catering, δήλωσε: «Προσπαθούμε πολύ για να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας μία μοναδική γευστική εμπειρία σε όλες τις Κατηγορίες Θέσεων. Η προετοιμασία των γευμάτων και η επιλογή των κρασιών είναι πολύ διεξοδική. Τα κανάλια παρέχουν στους θεατές πρόσβαση στη φιλοσοφία μας για το φαγητό και το ποτό, στη στρατηγική τροφοδοσίας και στον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε με τους συνεργάτες μας. Επιπλέον, τα σεμινάρια και οι συνταγές μας δίνουν στους πελάτες μας κάτι ενδιαφέρον να «πάρουν» μαζί τους σπίτι».
«Έτσι, άμα απολαμβάνετε ένα εκλεκτό κρασί όπως το Chateau Brion 2004 εν πτήσει, μπορείτε να δείτε το επεισόδιο που αφορά στα συνοδευτικά του κρασιού, για να σας βοηθήσει να εκτιμήσετε και να καταλάβετε τις αποχρώσεις που το κάνουν μοναδικό. Παρομοίως, αν μόλις απολαύσατε το πιάτο Braised Coconut Beef Short Ribs και θέλετε να το φτιάξετε και στο σπίτι, μπορείτε να δείτε τη συνταγή στο κανάλι «Food»», πρόσθεσε.
Το κανάλι «Wine» προσφέρει ένα ντοκιμαντέρ στην αγοραστική στρατηγική της Emirates και στις απευθείας σχέσεις που έχει καλλιεργήσει με τους πιο σημαντικούς οινοπαραγωγούς του κόσμου, με σκοπό να προμηθεύεται τα πιο εκλεκτά κρασιά. Η Emirates επενδύει σε μεγάλο βαθμό στο κελάρι της και έχει εξασφαλίσει μία ισχυρή συλλογή κρασιών τα τελευταία 10 χρόνια. Κάθε μέρα, η Εταιρεία προσφέρει πάνω από 80 είδη κρασιών, σαμπάνιας και premium αλκοολούχων ποτών σε όλο το δίκτυο της.
Μία σειρά από μαθήματα κρασιού έχει επίσης εγκαινιαστεί στο κανάλι. Ο Oliver Dixon, ο επικεφαλής του Fine Wine στο MMI (μία εταιρεία της Emirates Group) και μέλος της ομάδας της Emirates που αγοράζει κρασιά, μεταφέρει το θεατή σε μία εκπαιδευτική γευστική δοκιμή, δίνοντας χρήσιμες συμβουλές για την ιστορία του παραγωγού και για τα στοιχεία που δίνουν στο κάθε κρασί τη γεύση του. Επί του παρόντος, υπάρχουν 10 επεισόδια εν πτήσει και αναμένεται να προστεθούν σύντομα και άλλα.
Τα επεισόδια «Food and Wine» της Emirates προσφέρονται μαζί με τα υπόλοιπα 3,500 κανάλια του ice, συμπεριλαμβανομένων ταινιών και βραβευμένων τηλεοπτικών ενοτήτων, δεκάδων χιλιάδων τραγουδιών, podcasts και παιχνιδιών. Το ice διαθέτει επίσης ποικίλο περιεχόμενο, όπως τα σεμινάρια που έχουν δημιουργηθεί από το LinkedIn Learning Courses και καλύπτουν θέματα όπως η ηγεσία, η γενική διαχείριση και το μάρκετινγκ καθώς και uTalk μαθήματα γλωσσών για αρχάριους.
Πάνω από 170 αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα με ζωντανή τηλεόραση, που προβάλλουν αθλητικά τουρνουά την ώρα που συμβαίνουν και εξελίξεις ειδήσεων σε πραγματικό χρόνο. Διατίθεται Wi-Fi στο 99% του στόλου της Emirates και οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν 20 MB δωρεάν δεδομένα σε όλες τις Κατηγορίες Θέσεων. Τα μέλη του Emirates Skywayrds μπορούν να απολαύσουν απεριόριστο Wi-Fi ή εκπτωτικά πακέτα δεδομένων εν πτήσει ανάλογα με την βαθμίδα και τη Θέση που ταξιδεύουν.
Μπορείτε να δείτε το κανάλι «Food» εδώ και το κανάλι «Wine» εδώ.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ EMIRATES
Η παρουσία της Emirates στην ελληνική αγορά ξεκίνησε το 1996. Τα τελευταία 22 χρόνια, η Emirates έχει προσφέρει τις μοναδικές της υπηρεσίες σε περίπου 2.4 εκατομμύρια επιβάτες στην ελληνική αγορά. Η πρώτη εταιρία που συνέδεσε απευθείας την Αθήνα με το Ντουμπάϊ, η Emirates, από το Μάρτιο του 2017 προσφέρει ακόμη τη μοναδική απευθείας, καθημερινή πτήση που συνδέει την Ελλάδα με τις ΗΠΑ 365 μέρες τον χρόνο. Οι επιβάτες που πετούν με την Emirates μπορούν να διασκεδάσουν με ταινίες και προγράμματα στα περισσότερα από 3.500 κανάλια του ice, του βραβευμένου συστήματος ψυχαγωγίας της εταιρίας. Θα μπορούν ακόμη να απολαύσουν την άριστη φιλοξενία και την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που προσφέρει το διεθνές, πολυπολιτισμικό πλήρωμα της Emirates. Έχοντας ξεκινήσει τη λειτουργία της με μόλις δύο αεροσκάφη το 1985, η Emirates είναι πλέον η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία του κόσμου, με ένα δίκτυο 161 προορισμών σε 86 χώρες και περιοχές ανά τον κόσμο, το οποίο εξυπηρετείται από έναν εντυπωσιακό στόλο 271 αεροσκαφών που σήμερα αποτελείται αποκλειστικά από Boeing 777s και Airbus A380s.