Κυριακή, 3 Νοεμβρίου, 2024
16.1 C
Athens
ΑρχικήTravel NewsΗ British Airways συνεχίζει τις πτήσεις της στη Ρόδο

Η British Airways συνεχίζει τις πτήσεις της στη Ρόδο

Πελάτες της British Airways που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη Ρόδο μπορούν να αλλάξουν την ημερομηνία της πτήσης τους για να επιστρέψουν νωρίτερα από τη προγραμματισμένη ημερομηνία, χωρίς επιπλέον χρέωση, ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.

Η διοίκηση της British Airways ανέφερε στο BBC ότι εξακολουθεί να σχεδιάζει πτήσεις στη Ρόδο τη τρέχουσα εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένης μιας χθεσινής πτήσης.

- Advertisement -

Επίσης, όποιος επιβάτης έχει κάνει κράτηση με την εταιρεία για να ταξιδέψει στη Ρόδο την ερχόμενη εβδομάδα μπορεί να αλλάξει την πτήση του σε μεταγενέστερη ημερομηνία, επίσης χωρίς επιπλέον χρέωση.

Όσο για τη χθεσινή πτήση της BA – η αεροπορική εταιρεία είπε ότι θα χρησιμοποιήσει αεροπλάνο μεγαλύτερο από αυτό που ήταν προγραμματισμένο, ώστε να μπορεί να επιβιβαστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι που βρίσκονται στη Ρόδο και θέλουν να επιστρέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι αεροπορικές εταιρείες που ακυρώνουν πτήσεις προς τη Ρόδο

Η TUI και η EasyJet Holidays ανέστειλαν μέχρι την Τρίτη τις πτήσεις τους προς τη Ρόδο από το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η Jet2 ανέστειλε όλες τις πτήσεις και τις διακοπές στη Ρόδο για μια εβδομάδα έως τις 30 Ιουλίου.

Σε όσους πρόκειται να ταξιδέψουν με την TUI στη Ρόδο την Τετάρτη, προσφέρεται η επιλογή να αλλάξουν προορισμό χωρίς καμιά χρέωση. Επίσης, ανακοινώθηκε ότι με προγραμματισμένες πτήσεις οργανώνεται η επιστροφή των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στη Ρόδο 40.000 πελάτες του tour operator και από αυτούς οι 7.800 μεταφέρθηκαν σε άλλα καταλύματα και ξενοδοχεία, λόγω της εκκένωσης, που πραγματοποιήθηκε από τις Αρχές.

Η Tui UK & Ireland συνεργάζεται με τις τοπικές αρχές στη Ρόδο με αντιπροσώπους της στα σημεία εκκένωσης.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά τις πυρκαγιές στη Ρόδο που οδήγησαν στην εκκένωση ορισμένων ξενοδοχείων στα νότια του νησιού.

«Κατανοούμε πόσο οδυνηρό και δύσκολο είναι για τους πελάτες που έχουν αναγκασθεί να φύγουν από το ξενοδοχείο τους και ζητάμε να ακολουθήσουν τις συμβουλές των τοπικών αρχών που διαχειρίζονται τις μετακινήσεις τουριστών στις πληγείσες περιοχές.

«Οι άνθρωποί μας στα θέρετρα της Ρόδου κάνουν ό,τι μπορούν για να υποστηρίξουν τους πελάτες, σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές. Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών και των συνεργατών μας παραμένει η κορυφαία προτεραιότητά μας».

Η EasyJet holidays, όπως ανακοίνωσε, εργάζεται επί του παρόντος για να συμμορφωθεί με τα αιτήματα των τοπικών αρχών και βρίσκεται σε επαφή με πελάτες στο θέρετρο για να τους υποστηρίξει.

«Εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να κανονίσουμε μεταφορές, να διαχειριστούμε τις πτήσεις των πελατών μας και να επιστρέψουμε πελάτες στα ξενοδοχεία όταν είναι ασφαλές να το κάνουμε, δήλωσε εκπρόσωπός της. “Δυστυχώς”, τόνισε, “χρειάστηκε να ακυρώσουμε πακέτα διακοπών όσων αναχωρούν μέχρι και την Τρίτη και επικοινωνήσαμε προληπτικά με πελάτες που επηρεάστηκαν. Επικοινωνούμε επίσης με πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στη Ρόδο έως τις 29 Ιουλίου για να συζητήσουμε τις επιλογές τους”.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,147LikesΚάντε Like
89,094 FollowersΑκολουθήστε
179,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ