Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens
HomeTravel NewsΈρευνα - σοκ! Οι αεροπορικές εταιρείες δεν σέβονται τα δικαιώματα των επιβατών....

Έρευνα – σοκ! Οι αεροπορικές εταιρείες δεν σέβονται τα δικαιώματα των επιβατών. Αναλυτικά τα αποτελέσματα!

Με το σταγονόμετρο λαμβάνουν τις αποζημιώσεις και τις φροντίδες που δικαιούνται, σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης αεροπορικών πτήσεων, οι επιβάτες στην ΕΕ, όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας, η οποία διενεργήθηκε σε έξι χώρες (Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία).

Ο Τάσος Δούσης μάς συμβουλεύει για τις 5 κορυφαίες low cost εταιρείες. Τα δικαιώματά σου και όσα πρέπει να προσέξεις ώστε να μην νιώσεις κορόιδο!

- Advertisement -

Όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), το δικαίωμα των επιβατών για αποζημίωση, σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης για περισσότερο από 3 ώρες, ή σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης, γίνεται σεβαστό μόνον στο 25% των περιπτώσεων. Αντίστοιχα, το δικαίωμα να λάβουν οι επιβάτες δωρεάν φαγητό και ποτό, μετά από καθυστέρηση μεγαλύτερη των 2 ωρών, ή γιατί η πτήση τους ακυρώθηκε, γίνεται σεβαστό μόνον στο 46% των περιπτώσεων.

Η Γενική Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC), κ. Μονίκ Γκόγιενς, χαρακτήρισε ανησυχητικά τα αποτελέσματα της έρευνας και πρόσθεσε: «Παρ’ όλους τους ευρωπαϊκούς κανόνες, που βρίσκονται σε ισχύ, οι αεροπορικές εταιρίες, συχνά, τους παραβλέπουν και οι Εθνικές Αρχές δεν κάνουν τα απαραίτητα βήματα, για την εφαρμογή τους. Τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιριών πρέπει να γίνονται σεβαστά, σε όλες τις περιπτώσεις και όχι μόνον όταν υπάρχει κάποια καταγγελία. Ζητούμε, από τις αεροπορικές εταιρίες, να δίνουν αποζημίωση, όταν πρέπει και να φροντίζουν τους επιβάτες, σε περίπτωση καθυστέρησης. Οι Εθνικές Αρχές πρέπει να παρακολουθούν τον τομέα αυτό της αγοράς, σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και να αναλαμβάνουν δράση, εναντίον των εταιριών, που παρανομούν».

Πότε δικαιούσαι αποζημίωση όταν ταξιδεύεις με αεροπλάνο μέχρι και 600 ευρώ. Μάθε τα δικαιώματά σου

Στην έρευνα συμμετείχαν 11.273 επιβάτες, που είχαν ταξιδέψει τους προηγούμενους 12 μήνες, με γραπτά και διαδικτυακά ερωτηματολόγια. Η έρευνα καλύπτει, επίσης την Αυστραλία και τη Βραζιλία και αποτελεί μέρος μιας διαρκούς εκστρατείας, που διεξάγεται, από μια διεθνή συμμαχία Ενώσεων Καταναλωτών.

Πηγή: airnews.gr

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,080LikesLike
88,745 FollowersFollow
182,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ