Μια νέα υπηρεσία με emojis θα διευκολύνει τους ταξιδιώτες από εδώ και πέρα, κάνοντας εύκολη την αναζήτηση διαδρομών σε μια άγνωστη πόλη ή χώρα.
Η KLM Royal Dutch Airlines προχωρά ένα βήμα παρακάτω στο Messenger, συστήνοντας μια νέα υπηρεσία με emojis, τα οποία θα κάνουν τη ζωή πολλών ταξιδιωτών εύκολη.
Νέα σημαντική υπηρεσία από τη Ryanair, λύνει τα χέρια κάθε ταξιδιώτη!
Αν για παράδειγμα αναζητάτε το κοντινότερο ΑΤΜ, εστιατόριο ή σιδηροδρομικό σταθμό, μπορείτε να στείλετε απλά το σχετικό emoji στην KLM, να δείξετε το σημείο όπου βρίσκεστε και η KLM θα σας απαντήσει αμέσως, δίνοντάς σας την κοντινότερη διεύθυνση.
Από τον Μάρτιο της προηγούμενης χρονιάς, η KLM προσφέρει ήδη όλα τα σχετικά με το ταξίδι έγγραφα και πληροφορίες μέσα από το Messenger στους πελάτες της.
Βγείτε νικητές στον πόλεμο της βαλίτσας με τη Ryanair
Πλέον, επειδή μεταφέρει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και γνωρίζει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεις το δρόμο σου σε άγνωστα μέρη, προσφέρει τη νέα αυτή υπηρεσία με τα emoji, η οποία φάνηκε σαν το επόμενο λογικό βήμα, όπως ανέφερε ο Tjalling Smit, Ανώτερος Αντιπρόεδρος E-Commerce της Air France-KLM.
Πηγή: www.clickatlife.gr