Οι τάσεις του “search” στη Google δείχνουν ότι ο κόσμος δεν έχει σταματήσει να σκέφτεται, να προετοιμάζει και να οργανώνει ταξίδια, αφού η δημοφιλέστερη αναζήτηση μέχρι τώρα είναι το “πού μπορώ να ταξιδέψω τώρα”!
Η κορυφαία μηχανή αναζήτησης δέχτηκε τρεις βασικές ερωτήσεις σε διεθνές επίπεδο αναφορικά με τα ταξίδια τον Ιούνιο. Αυτές ήταν: «πότε μπορούμε να ταξιδέψουμε ξανά;», «πότε θα επαναφέρουν τα διεθνή ταξίδια» και «πότε θα είναι και πάλι ασφαλές να ταξιδέψουμε;». Τον Αύγουστο οι κορυφαίες ερωτήσεις εστιάζουν στο “πότε και πού μπορούμε να ταξιδέψουμε τώρα”.
Ο Pierric Duthoit, Senior Lead, του Google Global Tourism Acceleration Center, λέει ότι σύμφωνα με έρευνα της Boston Consulting Group, το 31% των συμμετεχόντων σκοπεύουν να κανονίσουν ταξίδι αναψυχής όταν νιώσουν ασφαλείς.
Να σημειωθεί ότι η Google στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, δημιούργησε το #greecefromhome, ένα νέο πρόγραμμα εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων από το σπίτι, το οποίο αποτελεί συνέχεια του Grow Greek Tourism Online.
Το εν λόγω πρόγραμμα βοήθησε ανθρώπους σε άλλες χώρες να μη χάσουν την επαφή τους με τον ελληνικό πολιτισμό, ενώ ενίσχυσε επιχειρηματίες του τουρισμού με ψηφιακές δεξιότητες. Σχετικά με τον τουριστικό κλάδο επισημαίνει ότι πάντα για να κάνει προβλέψεις για τη μελλοντική ζήτηση στηρίζεται στα ιστορικά δεδομένα. Όμως με την κατάσταση που επικρατεί κάτι τέτοιο δεν είναι αρκετό.
Έτσι μοιραζόμαστε πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στο Google Search (με όρους όπως “διακοπές σε νησί” ή “ενοικιάσεις αυτοκινήτων στην περιοχή μου”) τις περιοχές στις οποίες αυξάνεται η χρήση του σε παγκόσμιο επίπεδο και τις ανάλογες ερωτήσεις που καταθέτονται.
Στον ιστότοπο Think with Google, οι πληροφορίες που είναι διαθέσιμες μπορούν να βοηθήσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις να εντοπίσουν τις νέες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές στις συνήθειές τους.
Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι όσο ο κόσμος κάνει αναζήτηση στο search της Google για εγχώριο τουρισμό σε ανοιχτούς χώρους, οι ταξιδιωτικές εταιρείες μπορούν να «απαντούν» με προοθητικές ενέργειες και καμπάνιες που αφορούν σε φυσικούς προορισμούς, αναμένοντας μια επερχόμενη αύξηση των κρατήσεων.
Τα ταξίδια όπως τα ξέραμε, τελειώσανε
Ο συνιδρυτής και CEO της Airbnb Brian Chesky μίλησε για το μέλλον της εταιρείας σε συνέντευξη στο CNBC δήλωσε ότι “τα ταξίδια όπως τα ξέραμε τελείωσαν και δεν θα ξαναεπιστρέψουν“. Πρόσθεσε ότι θα υπάρξει μια αναδιανομή των ταξιδιωτικών προορισμών, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε μέχρι σήμερα που λίγες πόλεις συγκέντρωναν τον τουρισμό αφήνοντας στην άκρη χιλιάδες κοινότητες.
“Ο τουρισμός όπως τον ξέραμε έχει τελειώσει. Δε θέλω να πω ότι τα ταξίδια έχουν τελειώσει, αλλά ότι το μοντέλο με το οποίο ταξιδεύαμε πλέον έχει πεθάνει και δεν θα επανέλθει. Αυτό που θέλουν οι περισσότεροι είναι να μπουν στο αυτοκίνητό τους, να πάνε σε μια μικρή κοινότητα και να μείνουν σε κάποιο σπίτι”, πρόσθεσε.
Η νέα λειτουργία του Google Maps εμφανίζει τα κρούσματα κορονοϊού ανά περιοχή!
Στο google maps προστέθηκε μια επιπλέον χρήσιμη λειτουργία και πολύ επίκαιρη, καθώς πλέον μαζί με την περιοχή/ διεύθυνση / μαγαζί ή ό,τι αναζητάτε μπορείτε να ενημερώνεστε για τα κρούσματα κορονοϊού ανά περιοχή!
Ειδικότερα, η Google εξαιτίας της πανδημίας που εξαπλώνεται παντού, αποφάσισε να εντάξει στους χάρτες της μία νέα λειτουργία, η οποία ενημερώνει τους χρήστες για τα περιστατικά μόλυνσης στην περιοχή τους, αλλά και σε όλο τον κόσμο! Στην εφαρμογή εμφανίζονται οι αριθμοί κρουσμάτων των τελευταίων επτά ημερών ανά 100.000 κατοίκους.
Για να δείτε τη νέα προσθήκη:
1. Ανοίγετε το Google Maps
2. Πατάτε πάνω δεξιά το εικονίδιο με τα τρία layers
3. Επιλέγετε το «COVID-19 Info»
Μάλιστα, υπάρχει και ένδειξη για τον ρυθμό αύξησης ή μείωσης!
Η Google αντλεί τα δεδομένα από τρεις πηγές: από το Πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς, από τους Times της Νέας Υόρκης και τη Βικιπαίδεια. Και οι τρεις πηγές παίρνουν τα δεδομένα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας αλλά και από άλλους δημόσιους ή κυβερνητικούς οργανισμούς.
Η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει πως αυτό το εργαλείο δείχνει «τις κρίσιμες πληροφορίες για τον Covid σε μία περιοχή ώστε να αποφασίζετε πού θα πάτε και τι θα κάνετε».
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr