Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί το συχνότερο υψόμετρο στις πτήσεις είναι μεταξύ 33.000 και 42.000 ποδιών, με τα 36.000 πόδια να είναι συνήθως το ύψος που πετούν τα αεροπλάνα;
Μπορεί τα ταξίδια εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού να έχουν μπει για λίγο στο περιθώριο, ωστόσο η ανάκαμψη είναι προ των πυλών, ειδικά με τα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται σε αεροπλάνα και αεροδρόμια.
Οπότε οι γνώσεις σχετικά με τις πτήσεις και τα ταξίδια με αεροπλάνο πάντα είναι καλοδεχούμενες και καλό είναι να λύνονται όλες οι απορίες. Στην ερώτηση λοιπόν σχετικά με το ύψος που επιλέγουν να πετούν τα αεροπλάνα, η απάντηση έχει πολλά σκέλη, ήτοι πολλούς λόγους.
5 λόγοι που το αεροπλάνο πετάει στα 36.000 πόδια
Καταρχήν έχει να κάνει με την οικονομία στο καύσιμο, καθώς ο λεπτός αέρας σε αυτό το υψόμετρο επιφέρει μικρότερη αντίσταση στην άτρακτο, οπότε το αεροπλάνο χρειάζεται λιγότερο για να διατηρήσει την ταχύτητά του.
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι στα 36.000 πόδια αποφεύγεις πουλιά, drones και ελικόπτερα, που πετούν χαμηλότερα. Δρομολόγια που πετούν προς την ίδια κατεύθυνση έχουν τουλάχιστον 1.000 πόδια απόσταση μεταξύ τους, ώστε να αποφεύγονται οι συγκρούσεις.
Ο καιρός είναι ο τρίτος λόγος. Όλα τα μετεωρολογικά φαινόμενα λαμβάνουν χώρα στην τροπόσφαιρα, που είναι κάτω από τη στρατόσφαιρα. Γι’ αυτό και την αποφεύγουν οι εμπορικές πτήσεις και προτιμούν τα κατώτερα τμήματα της στρατόσφαιρας.
Τέταρτος λόγος είναι οι αναταράξεις, καθώς είναι ασθενέστερες όσο το αεροπλάνο πετάει πιο ψηλά, όσο δηλαδή μεγαλώνει το υψόμετρο.
Τέλος, το μεγάλο υψόμετρο προσφέρει στους πιλότους την πολυτέλεια του χρόνου. Τι σημαίνει αυτό; Εάν χρειαστε αναγκαστική προσγείωση ή επιτόπου επιδιόρθωση κάποιας βλάβης, τα χρονικά περιθώρια είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ό,τι αν πετούσε το αεροπλάνο στα 10.000 πόδια.
Διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο θα προφέρουν απόσταση και άνεση!
Ο νέος σχεδιασμός με διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο που θα προσφέρουν απόσταση και άνεση προτείνεται από την εταιρεία Zephyr Aerospace και αφορά στην οικονομική θέση, ενώ επιτρέπει στους επιβάτες να ξαπλώσουν αλλά και να τηρήσουν τις φυσικές αποστάσεις μεταξύ τους.
Πόσες φορές έχετε αισθανθεί κατάκοποι μετά από ένα ταξίδι με αεροπλάνο; Προσπαθούσατε να κοιμηθείτε αλλά δεν τα καταφέρατε ποτέ γιατί ήταν άβολη η θέση; Κανένα πρόβλημα σύμφωνα με το νέο σχεδιασμό που προτείνει μια αμερικανική εταιρεία και αφορά στα καθίσματα της οικονομικής θέσης, τα οποία όχι μόνο θα είναι μεγαλύτερα και άνετα αλλά θα είναι και διώροφα.
Η εταιρεία Zephyr Aerospace, με στόχο να κάνει τα αεροπορικά ταξίδια πιο ευχάριστα για κάθε ταξιδιώτη της οικονομικής θέσης αλλά και να του χαρίσει έξτρα ασφάλεια κατά την πτήση τηρώντας τις αποστάσεις, προτείνει νέα διώροφα καθίσματα που φαντάζουν η καλύτερη πρόταση για τους επιβάτες, ειδικά εν μέσω μάλιστα της πανδημίας και του κορονοϊού. Θα προσφέρουν έξτρα ιδιωτικότητα αλλά και τη δυνατότητα να είναι κάθε επιβάτης απομονωμένος.
Τι αλλάζει με τα διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο
“Τα περισσότερα αεροπορικά καθίσματα δεν έχουν αλλάξει από τη δεκαετία του 1970. Το 99% των θέσεων Economy Class είναι άβολες. Επιβάλλουν αφύσικες στάσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σώμα, κάτι που μπορεί να βλάψει την υγεία”, αναφέρει η εταιρεία στη σελίδα της στο Internet.
«Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να δικαιολογήσουν υψηλότερους ναύλους, συνδυάζοντας προνόμια όπως γεύματα κατά την πτήση, πρόσβαση στο σαλόνι και επιπλέον αποσκευές. Σε μια μελέτη που κάναμε, το 70% των ταξιδιωτών θα αντάλλασσαν αυτά τα προνόμια με τη δυνατότητα να ξαπλώνουν και να κοιμούνται», συμπληρώνει η ομάδα της Zephyr Aerospace.
«Ο σχεδιασμός με τα διώροφα καθίσματα στο αεροπλάνο που προτείνουμε επιτρέπει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν τη θέση τους με διάφορους τρόπους – να ξαπλώνουν, να χαλαρώνουν ή να ξεκουράζονται χωρίς να στριμώχνονται ανάμεσα στο κάθισμα του μπροστινού και του διπλανού τους», λέει η ομάδα.
Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr