Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
12.7 C
Athens
HomeTravel NewsΓιατί οι αεροπορικές εταιρείες αφαιρούν τους ξηρούς καρπούς από τις πτήσεις τους;

Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αφαιρούν τους ξηρούς καρπούς από τις πτήσεις τους;

Οι αεροπορικές εταιρείες, όπως η Qantas, η Southwest Airlines, η Lufthansa και η British Airways, έχουν αφαιρέσει τους ξηρούς καρπούς από τη λίστα των σνακ που προσφέρουν στις πτήσεις τους, όμως η EasyJet το πήγε ένα βήμα παραπέρα αφού δεν σταματά απλά να τους σερβίρει, μα ζητά και από τους επιβάτες να μην καταναλώνουν προϊόντα με ξηρούς καρπούς, προκειμένου να προστατέψει επιβάτες που έχουν αλλεργία σε αυτά.

Η κίνηση αυτή λαμβάνει χώρα καθώς αυξάνεται η πίεση από πλευράς καταναλωτών με αλλεργίες, αν και οι περισσότερες εταιρίες τονίζουν πως δεν μπορούν να εγγυηθούν ένα «nut-free» περιβάλλον. Οι επιβάτες με αλλεργίες στους ξηρούς καρπούς και στη σκόνη τους πρέπει να το αναφέρουν όταν κλείνουν πτήσεις αλλά και στο αεροδρόμιο. Η EasyJet έχει ειδική επιλογή στην ιστοσελίδα της για τέτοια αιτήματα.

- Advertisement -

«Η ασφάλεια και ευημερία όλων των επιβατών και πληρωμάτων μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας, οπότε έχουμε έναν αριθμό διαδικασιών για να βοηθούμε πελάτες που ταξιδεύουν με αλλεργία στους ξηρούς καρπούς» ανέφερε εκπρόσωπος της EasyJet σε δήλωσή του στο CNN Travel.

Ξηροί καρποί

Νέα πολιτική για τα φιστίκια από την EasyJet

“Ζητάμε από τους πελάτες μας με αλλεργία σε ξηρούς καρπούς να μας ειδοποιούν πριν από το ταξίδι και θα ζητήσουμε από τους άλλους επιβάτες που ταξιδεύουν στην πτήση να μην καταναλώνουν προϊόντα, που έχουν φέρει μαζί τους, που περιέχουν ξηρούς καρπούς. Επίσης, σταματήσαμε την πώληση φιστικιών στο αεροπλάνο, και θα απομακρύνουμε και τα τελευταία προϊόντα που τα περιέχουν μέσα στους προσεχείς μήνες”.

Παρόλο που η αεροπορική εταιρεία αναγνωρίζει ότι δεν είναι δυνατόν να απαγορευτούν οι ξηροί καρποί σε όλες τις πτήσεις, καθώς επιβάτες μπορούν να τους φέρουν μαζί τους παρά την έκκλησή της, ανέφερε πως θα αναλαμβάνει δράση σε «ακραίες» περιπτώσεις. Για παράδειγμα, ο εκπρόσωπος της EasyJet ανέφερε ότι, “όταν ένας επιβάτης που πάσχει από σοβαρή αλλεργία λόγω ξηρών καρπών, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αναφυλαξία, ταξιδεύει μαζί μας, θα ζητήσουμε από τους άλλους επιβάτες που ταξιδεύουν στην πτήση να μην καταναλώνουν ξηρούς καρπούς ή προϊόντα που τους περιέχουν, τα οποία έχουν φέρει μαζί τους”.

Τέλος, σύμφωνα με μια μελέτη του ιατρικού περιοδικού JAMA Network Open, ένας στους 10 ενήλικες στις ΗΠΑ έχει τροφική αλλεργία, με τους ξηρούς καρπούς και τα οστρακοειδή μεταξύ των πιο κοινών. Το 2017, σε μια ξεχωριστή μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Παγκόσμιο Περιοδικό για τις Αλλεργίες διαπιστώθηκε ότι περίπου 2,2% των επειγόντων ιατρικών καταστάσεων στις πτήσεις, προκλήθηκαν από αλλεργικές αντιδράσεις.

Διαβάστε επίσης:

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,132LikesLike
88,997 FollowersFollow
180,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ