Σε ευχάριστη, απολαυστική και κυρίως εύκολη διαδικασία, επιθυμεί να μετατρέψει η νεοφυής εταιρεία Ferryhopper την αναζήτηση και κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, εφευρίσκοντας μία πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα σε Ελληνες και ξένους ταξιδιώτες να μετακινηθούν από το ένα νησί στο άλλο, χωρίς να υπάρχει αναγκαστικά κάποια διασύνδεση μεταξύ των προορισμών.
Η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας προήλθε μετά τις ατελέσφορες προσπάθειες των Παναγιώτη Σαράφη, Βασίλειου Λαχανά και Χρήστου Σπαθαράκη να βρουν δρομολόγιο ή ενδιάμεσο σταθμό ώστε να μεταβούν από την Ανάφη στην Αστυπάλαια.
11 μέρη για να επισκεφτείς αν είσαι introvert
Οπως αναφέρει στην «Κ» ο Χρήστος Σπαθαράκης, «το ferryhopper.com είναι η πρώτη και μοναδική πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων με ανταπόκριση για τη διασύνδεση νησιών τα οποία δεν έχουν απευθείας σύνδεση».
Ο ίδιος, μάλιστα, αναφέρει ότι μέσω του island hopping ο χρήστης έχει και μία επιπλέον δυνατότητα: «Να οργανώσει σε μία μόνο κράτηση πολλαπλά ταξίδια». Στον δύσκολο λοιπόν κλάδο του τουρισμού, που η ανάδειξη της μοναδικότητας του προϊόντος αποτελεί δύσκολο εγχείρημα, η Ferryhopper με αυτές τις δύο υπηρεσίες, τείνει να ανταγωνιστεί γνωστές εταιρείες κρατήσεων.
Παρότι η επίσημη παρουσίαση του ferryhopper.com έγινε τον Απρίλιο του 2017, ήδη η startup συνεργάζεται με τουλάχιστον 35 ακτοπλοϊκές εταιρείες, ενώ είναι η μοναδική που παρέχει ενημέρωση για την κίνηση των δρομολογίων μικρών ferry boat, ακόμη και εάν αυτά δεν διαθέτουν ηλεκτρονικά τα εισιτήριά τους.
Επέκταση σε νέες αγορές
Μέσα σε περίπου ενάμιση χρόνο λειτουργίας, η εταιρεία έχει κατορθώσει μάλιστα να συνεργαστεί με μεγάλα online ταξιδιωτικά πρακτορεία όπως το Pamediakopes αλλά και με bloggers. Σημαντικό βήμα για την εταιρεία είναι η επικείμενη επέκτασή της σε νέες αγορές, καθώς προς το παρόν υποστηρίζει τη σύνδεση τουλάχιστον 160 προορισμών σε Ελλάδα και γειτονικές χώρες όπως η Ιταλία, η Αλβανία και η Τουρκία.
Οπως λέει ο κ. Σπαθαράκης, «υπάρχουν πολύ μεγάλες αγορές όπως αυτές της Ιταλίας και της Ισπανίας στη Μεσόγειο, οι χώρες της Βαλτικής και οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Μεγάλης Βρετανίας με την ηπειρωτική Ευρώπη».
19 must see της Ασίας για να ταξιδέψεις (μέρος Α)
Ως εκ τούτου, «έχουμε ως μεσοπρόθεσμο στόχο να επεκταθούμε σε αυτές τις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια». Εξάλλου, οι προοπτικές είναι ευοίωνες. Σε σχέση με πέρυσι, ο αριθμός των κρατήσεων αλλά και η επισκεψιμότητα των χρηστών παρουσιάζουν αύξηση άνω του 1.500%.
πηγή: kathimerini.gr